Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirille pitää määrätä vero ja omistajat koirakouluun!!!

Vierailija
08.01.2023 |

Heti on puhtaat hanget kustu keltaiseksi ja paskottu jalkakäytävän vieret.
Lisäksi naisella oli nuori scheferi joka aloitti jo kaukaa haukkuu, olikos eka kertaa kun näki ihmisen jolla hanskat, vai sateenvarjo kuten sateella syy?
Ja omista kehtasi vaan irvaila ja jäi uhkailee ja koira ärisee ja näyttää hampaita.
On se kummaa ettei ihmiset saa rauhassa kulkee, koirat kuuluu johonkin aidattuun koiratarhaan jos omistaja ei saa koiraansa hallittua.

Itse juuri tullut sairaalasta operaatiosta ja tarvii lepoa ja rauhaa!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirakortti pakolliseksi, jokainen koira rekisteriin ja DNA-näyte arkistoon. Koiran paskoista otetaan pistokokeilla DNA-näyte ja lasku omistajille.

Tuostapa sulle uusi ura urkenee, päivät pitkät kuljet tonkimassa koiranpaskaa 💩

Onnea uravalinnasta 👍

Varmasti sinunkin hymy hyytyy kun näet mitä biotieteiden ja biolääketieteen tekniikan asiantuntijat tienaa.

Vierailija
22/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verovaroin voi myös työllistää siviilipukuisia rankkureita jotka sakottaa jos koira on vapaana väärässä paikkaa. Jos koiraa ulkoiluttaja kiistää omistajuuden tai kieltäytyy yhteistyöstä niin koira otetaan kenneliin 24 tunniksi jonka jälkeen se lopetetaan jos omistajaa ei ilmaannu maksamaan sakkoa ja kennel maksua.

Aina kun koira joudutaan ottamaan haltuun soitetaan paikalle poliisi joka tutkii tämän ulkoiluttajan henkilöllisyyden ja kytköksen koiraan. Samalla tulee sakko ihan siitä että poliisia piti asian suhteen vaivata.

Tämä toimii kalastusvalvonnassa niin toimii myös koirien suhteen!

Pitäisiköhän ensin saada vaikka sairaanhoito kuntoon ennenkuin verorahoja aletaan tällaiseen tunkemaan?

Siihen on omat verot. Sitä paitsi loppuisi koirahyökkäykset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi perehtyä siihen miksi koiraverosta alunperin luovuttiin.

Kannatan kyllä jotain koira-ajokorttia, sen verran kädetöntä sakkia on liikenteessä.

Varsinaista syytä ei ollut. Nykyään on teknologia ja koiria 10 kertaa enemmän.

Vierailija
24/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirakortti pakolliseksi, jokainen koira rekisteriin ja DNA-näyte arkistoon. Koiran paskoista otetaan pistokokeilla DNA-näyte ja lasku omistajille.

Työttömätkin saisi hommia 👏

Vierailija
25/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verovaroin voi myös työllistää siviilipukuisia rankkureita jotka sakottaa jos koira on vapaana väärässä paikkaa. Jos koiraa ulkoiluttaja kiistää omistajuuden tai kieltäytyy yhteistyöstä niin koira otetaan kenneliin 24 tunniksi jonka jälkeen se lopetetaan jos omistajaa ei ilmaannu maksamaan sakkoa ja kennel maksua.

Aina kun koira joudutaan ottamaan haltuun soitetaan paikalle poliisi joka tutkii tämän ulkoiluttajan henkilöllisyyden ja kytköksen koiraan. Samalla tulee sakko ihan siitä että poliisia piti asian suhteen vaivata.

Ja poliiseillahan ei muuten hommia riitäkään, eiku..

Vierailija
26/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on aika törkeetä käytöstä koiranulkoilluttajalta, ja koirien omistajien kommentit täällä osoittavat että 99% prosenttia pilaa muidenkin maineen :D

Vierailija
27/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkataan heti 10 000 työtöntä koirarankkureiksi.

Työllisyys ja BKT nousuun, eikä maksaisi oikeastaan mitään kun palkka olisi samaa luokkaa kuin korvaukset.

Vierailija
28/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja poliiseillahan ei muuten hommia riitäkään, eiku..

kuten lain valvominen? Se on ihan siitä yhteistyö kyvystä kiinni. Jos rankkuria joka on virkamies kunnioiteta vaan vastustetaan silloin se on poliisi asia. Sama juttu ulosotoissa ja häädöissä.

Vierailija
29/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja voisi mennä koulunpenkille ja opetella kirjoittamaan.Onneksi sinunlaisia kitisijöitä ja koiranvihaajia on pieni vähemmistö,suurin osa pitää eläimistä.Kyllä koira tietää että häntä vihataan.Rotu on muuten saksanpaimenkoira.

Kenenköhän sinne koulunpenkille kuuluu mennä! Eläimistä käytetään sanaa SE ei "hän!

Vierailija
30/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat uuniin!

Kiinassa menevätkin.

Siellä päin maailmaa hoidetaan asiat muutenkin loistavasti, vähemmistö- ja ilmastoasioista myöten.

Vierailija
31/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös kotieläimen pito ja tukien nostaminen pitää olla kiellettyä. Jos ei pysty edes itseään ekättämään, niin ei voi elättää kotieläintä muiden rahoilla.

Sama homma sitten vanhemmille, jotka eivät itse ole kovinkaan innostuneita elättämään jätöksiään itse vaan maksatuttavat kaiken yhteiskunnalla eli veronmaksajilla vailla mitään takuuta, että jätöksistään kasvaa tulevia veronmaksajia, jotka itse elättävät itsensä sekä omat aikaansaannoksensa, mikäli niitä saavat.

Eläimen emolle vai mitä tää jauhaa?

Vierailija
32/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä törkeän näköistä keltaiset reunat tiessä tuolla itäpuolella kaupunkia Treella. Lapiolla kääntö? Koirakoulun sijaan voisi olla yksittäisiäkin ystävällisiä neuvojia saatavilla, kirjoja - jos uusi asia.

Vierailija
33/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös kotieläimen pito ja tukien nostaminen pitää olla kiellettyä. Jos ei pysty edes itseään ekättämään, niin ei voi elättää kotieläintä muiden rahoilla.

Sama homma sitten vanhemmille, jotka eivät itse ole kovinkaan innostuneita elättämään jätöksiään itse vaan maksatuttavat kaiken yhteiskunnalla eli veronmaksajilla vailla mitään takuuta, että jätöksistään kasvaa tulevia veronmaksajia, jotka itse elättävät itsensä sekä omat aikaansaannoksensa, mikäli niitä saavat.

Eläimiähän ihmisetkin ovat.

Vielä pahempia kuin itse varsinaiset eläimet.

Vierailija
34/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkataan heti 10 000 työtöntä koirarankkureiksi.

Työllisyys ja BKT nousuun, eikä maksaisi oikeastaan mitään kun palkka olisi samaa luokkaa kuin korvaukset.

Tuo on myös sellainen homma mitä voi tehdä sivu työnä. Eli aamulla kävelylle ja töiden jälkeen milloin paljon koiria ulkoilutetaan. Siinä voi samalla valvoa pysyykö koira kytkettynä taajamassa.

mm. mun lähellä on koulun urheilu kenttä mihin koiria ei saa viedä edes kytkettynä mutta porukka päästää koiran vapaaksi!

Vierailija
35/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietippä uudelleen mikä erottaa ihmisen eläimestä.

Vierailija
36/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietippä uudelleen mikä erottaa ihmisen eläimestä.

Ei tarvitse.

Riittää kun katselee tuolla ulkomaailmassa ...

Vierailija
37/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tulee pakollinen tunnistesiru kaikille koirille,

tietää sitten kenen koira ja voi lähettää laskun.

Tämä on oikein hyvä uudistus.

Tästä on hyvä jatkaa.

Vierailija
38/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on aika törkeetä käytöstä koiranulkoilluttajalta, ja koirien omistajien kommentit täällä osoittavat että 99% prosenttia pilaa muidenkin maineen :D

Ei tarvii ihmetellä miksi aina aika ajoin ilmestyy koirille tehtyjä ansoja, omistajat koirineen ovat omalla käytöksellään aikaansaaneet sen.

Vierailija
39/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityinen koirien ystävä, mutta pahaa tekee, kun koirantaluttaja kiskoo koiraansa liukkaalla kadulla eteenpäin tai kun isolla koiralla on kuristuspanta eli koiran henki salpaantuu, jos se vähänkin vetää. Jonkinlaista koirakoulua tuollaiset omistajat tarvitsisivat.

Vierailija
40/66 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole erityinen koirien ystävä, mutta pahaa tekee, kun koirantaluttaja kiskoo koiraansa liukkaalla kadulla eteenpäin tai kun isolla koiralla on kuristuspanta eli koiran henki salpaantuu, jos se vähänkin vetää. Jonkinlaista koirakoulua tuollaiset omistajat tarvitsisivat.

Enemmän näkee että se koira kiskoo laumanjäsentään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan