Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa ystävyys siististi?

Vierailija
07.01.2023 |

Ollaan tunnettu lapsuudestaasti ja meillä on paljon yhteisiä ystäviä. Nyt kuitenkin tämä kyseinen ystävä on alkanut vit@#€lla päin naamaa, sulkea ulkopuolelle, valehdella ym. Olen pari kertaa kysynyt et miksi käyttäytyy niin törkeästi, vaihtaa vaan posket punaisena puheenaihetta, ei siis kykene keskustelemaan ja kertomaan et mikä mättää. En jaksa enää sitä ilkeilyä ja negatiivista energiaa. Miten toimia?

Kommentit (12)

1/12 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse feidaisin. Eli vähennä yhteydenpitoa hienovaraisesti. Yhteisten ystävien kanssa porukalla voitte toki tavata. Aina voi olla kohtelias ja ystävällinen, vaikka ihminen ei ole enää oikeasti ystävä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/12 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat yhteydenpidon. Jos hän ottaa yhteyttä viestillä niin vastaa viiveellä lyhyesti, tapaamisiin et pääse, soittoihin vastaat ja lopetat puhelun lyhyeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde erilleen. Eli jätä. Ja katso joku muu kaveriksi tai muut. Ei kannata juosta vastatuuleen. Ei sieltä tule kunnon vastaustakaan, toinen vain punottelee poskiaan.

Vierailija
4/12 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat ymmärtää jotain väärin???

Vierailija
5/12 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin vastaamatta erään samankaltaisen "ystävän" puheluihin. Hän laittoi viestiä, että miksi en vastaa ja laitoin takaisin viestin "mietipä sitä ja kerro kun keksit". Tuon jälkeen ei ole mitään kuulunut.

Vierailija
6/12 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen eli kaikki yhteydet poikki, et ole tuntevinaan, jos törmäät.

Vierailija
7/12 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha roikottaa tommosta ihmistä elämässään. Jos kerran oot yrittänyt kysyä, mikä mättää, eikä asia selviä, niin anna olla. Älä soita/ viestitä, jatka elämääsi ilman hänen seuraansa. Jos/ kun hän ottaa yhteyttä, toimi siten kun sillä hetkellä tuntuu. Ystävät voi onneksi valita 🙂

Vierailija
8/12 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taidat ymmärtää jotain väärin???

? Kuka, mitä, häh?

9/12 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen eli kaikki yhteydet poikki, et ole tuntevinaan, jos törmäät.

Tämä on hankalaa jos on yhteisiä ystäviä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/12 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin mikä käytöksessä mättää, toivotin hyvää jatkoa ja blokkasin kaikissa viestimissä.

Mulla myös kyseessä lapsuudenystävä jonka käytös ollut viime aikoina ilkeää ja aggressiivista.

Vierailija
11/12 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla on varmaan kuuma misu ;)

M46

Vierailija
12/12 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesti vastanneille.