Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on noloin tekemäsi tai näkemäsi kännimoka?

Vierailija
07.01.2023 |

Niin mikä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tällaista ketjua on tehdä.

Tänne vain satuillaan hauskoja tarinoita.

Oikeat kokemukset pidetään viausti ominaan.

Todelliset alkkikset eivät jaa tuollaisia kenellekään, vaikka otsikko herättäisikin muistoja ja kasvoille lehahtaisi puna ;)

Vierailija
22/26 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkoi kännissä, kun minusta tuli erään laittoman strippari clubin toimitusjohtaja.

Ehdin työskennellä n. Kolme kuukautta ja olin melkein aina kännissä ja mokailin kaikkea.

Lopulta tuo päättyi huonosti ja istuin linnassa.

Koko clubi on lakkautettu poliisin toimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin näkemäni moka on ollut, kun vappuna teinit pissasivat päin hienon ravintolan näyteikkunaa tajuamatta, että himmennetyn näyteikkunan takana oli ravintolan täydeltä ihmisiä syömässä. Tai no, voihan sitä pitää protestina fine-dining-hifistelijöitä kohtaan :D

Vierailija
24/26 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä, kun nuorena (alaikäisenä) join pullon kossua ja meni pää ihan pyörälle. Sitten hukkasin avaimet omiin taskuihin ja syytin tuntemattomia ihmisiä bussipysäkillä avaimieni varastamisesta.

"Mukavaa bussipysäkki seuraa"

Vierailija
25/26 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen törttöilyt nuorempana kännissä niin paljon, että nykyään korkki pysyy kiinni. Olen yleisesti rauhallinen, kaikki huomioonottava, mukava persoona. Mutta kännissä muutun ihan päinvastaiseksi ja olen täten nolannut itseni monesti. En kehtaa edelleenkään näyttää naamaani tietyissä paikoissa, vaikka aikaa noista sekoiluista alkaa olemaan sen 10 vuotta, eikä kaikki välttämättä niitä enää muista. Minä muistan, tai en suoranaisesti välttämättä muista, mutta aina kuulin jälkikäteen mitä taas olin mennyt tekemään.

En niitä pahimpia tarinoita jaa, mutta olihan se noloa kuulla seuraavana päivänä t**podarrassa miten olin autokyydissä ollessani ottanut minulle entuudestaan tuntemattoman henkilön pipon päästä ja oksentanut sinne. Ei helvetti! Pipon omistajakin oli ilmeisesti ollut sen verran tuubassa ettei tajunnut.

26/26 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri veti viime pikkujouluissa vehkeensä esiin ja heilutteli sitä naisen naaman edessä. Työpaikka lähti alta...

Mukamas työkaveri.🤭

Ihan omasta mokasta avautui 🤭 hyvä niin.