Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB: Olli oli eilisessä koosteessa taas elementissään!

Vierailija
15.11.2006 |

Minä, minä, minä. Minä olen ihan varma, että teemme palapelin yhdessä illassa, minä olen tehnyt palapelejä jo viisisataa vuotta, minä olen ihan satavarma, että tämä palapeli on Paavo pesusieni, minä tunnen tämän grafiikan kuin omat (pesemättömät) taskuni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se käyttäytyy ärsyttävästi ja on epäsiistin näköinen

Vierailija
2/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on NIIN minäminäminä tyyppi. Ja en kai MINÄ valitsisi NIIN tyhmää tyttöystävää joka ei ymmärtäisi tätä viekussa nukkumista.

Olli pois ja pian kohtaamaan maailma jossa toivon ettei häntä odota enää tyttöystävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli itsekin sanoi, että hän on tehnyt palapelejä pienen ikänsä ja oli siksi todella innoissaan viikkotehtävästä.

Mutta ei, av-palstalaisille ei tällainen sovi vaan pitää mököttää suu mutrussa ja sanoa, että ihan sama, paska viikkotehtävä. (kuten esim. Mira).

Vierailija
4/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää on valmis tänä iltana, ihan yyyyyberhelppoo!

Vierailija
5/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mira mira mira

Vierailija
6/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olli on aina niin SATAVARMA kaikesta että oikein etoo. Tää on ihan varmaan just se mikä-lie-olikaan-miten-te-ette-tiedä.... niin sikahelppoo ja satavarmaa ja mitä lie. Oli Ollilla vaisua ilmettä kun supergrafiikan takaa paljastuikin Katso-palapeli. Siinä sille satavarmaa :)

Vierailija
7/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle aivan sama kuka voittaa, kunhan ei vaan Olli. Selkärangaton mies sanon minä, poika siis taitaa olla se totuudenmukaisempi. Haluaa aina tuoda esille itseään. Innostus on hieno juttu, mutta rajansa kaikella.

Paavo pesusieni my ass LOL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme