Minua oksettaa kaikki hoitotyöhön liittyvä
Jatkuvat lehtiotsikot ja puhekin mistään sairaaloista. Toivon, etten olisi ikinä hakeutunut alalle. Tuntuu, että en ole enää sama ihminen kuin ennen sitä, vaikka sen nyt jätinkin taakseni.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ne prinsessalinnat murenee ympäriltä. Pian on aika elää.
Ei minulla ollut mitään prinsessalinnoja. Psykoterapeuttikaan ei ollut unelma-alani. Eikä tule mitään aikaa elää. Elämäni meni tässä nimenomaan. Minut on tuhottu. Turha tässä on mitään elämää yrittää rakentaa. Kaikki tietävät mikä luuseri olen ja mitä minulle voi tehdä.
Ap
No ala sitten elämään itsellesi, äläkä muille. Ketkä kaikki tietää? Kukaan täälläkään ei tiedä.
Kyllähän potilaat minut ovat nähneet ja juorut kiertävät. Kollegatkin varmasti mielellään tuhoaisivat minut lopullisesti. Sanna Mariniakin haukutaan kassalla työskentelystä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et olekaan. Jossain vaiheessa huomaa sen kuplan, missä on elellyt, ja kuinka suuri osa ihmisistä on autuaan tietämättömiä asioista, joita pidät itsestäänselvinä.
Mitä tarkoitat? Itse puhuin lähinnä kaikesta pahuudesta ja siitä, kuinka minut on nujerrettu. Olin ennen hyvä ihminen tai ajattelin olevani. Nyt ajatukseni ovat myrkyttyneet katkeruudella ja syvällä sisimmässäni janoan kostoa.
Ap
Lähinnä siitä, että työelämän ei pitäisi imeä ihmisestä ihan noin suurta osaa. Ja oikeasti suurin osa ihmisistähän ei joudu viettämään aikaa kärsimyksen, kivun ja jatkuvan riittämättömyyden kanssa. Elämässä on paljon muutakin, parempaa.
Tämä vei minusta ja minulta kaiken. Kukaan ei lisäksi halua olla kanssani missään tekemisissä hoitajastatukseni myötä ja kaikki pitävät minua ihan tyhmänä.
Ap
Suoraan sanottuna vaikutat tyhmältä, kun syyttelet muita omasta tilanteestasi. Ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi.
Aion kyllä kostaa, kun keksin miten. Mutta mitään hienoa elämää minulle ei voi tulla. Olen pilalla.
Ap
Se on nyt sinun oma valintasi, ei muiden. Pilaat elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ollut mitään prinsessalinnoja. Psykoterapeuttikaan ei ollut unelma-alani. Eikä tule mitään aikaa elää. Elämäni meni tässä nimenomaan. Minut on tuhottu. Turha tässä on mitään elämää yrittää rakentaa. Kaikki tietävät mikä luuseri olen ja mitä minulle voi tehdä.
Ap
No ala sitten elämään itsellesi, äläkä muille. Ketkä kaikki tietää? Kukaan täälläkään ei tiedä.
Kyllähän potilaat minut ovat nähneet ja juorut kiertävät. Kollegatkin varmasti mielellään tuhoaisivat minut lopullisesti. Sanna Mariniakin haukutaan kassalla työskentelystä.
Ap
Sanna Marinia haukitaan uhriutumisesta ja muiden syyttelystä. Kehtasi sanoa ettei ole aika mennä mökille, mutta meni altistuneena baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et olekaan. Jossain vaiheessa huomaa sen kuplan, missä on elellyt, ja kuinka suuri osa ihmisistä on autuaan tietämättömiä asioista, joita pidät itsestäänselvinä.
Mitä tarkoitat? Itse puhuin lähinnä kaikesta pahuudesta ja siitä, kuinka minut on nujerrettu. Olin ennen hyvä ihminen tai ajattelin olevani. Nyt ajatukseni ovat myrkyttyneet katkeruudella ja syvällä sisimmässäni janoan kostoa.
Ap
Lähinnä siitä, että työelämän ei pitäisi imeä ihmisestä ihan noin suurta osaa. Ja oikeasti suurin osa ihmisistähän ei joudu viettämään aikaa kärsimyksen, kivun ja jatkuvan riittämättömyyden kanssa. Elämässä on paljon muutakin, parempaa.
Tämä vei minusta ja minulta kaiken. Kukaan ei lisäksi halua olla kanssani missään tekemisissä hoitajastatukseni myötä ja kaikki pitävät minua ihan tyhmänä.
Ap
Suoraan sanottuna vaikutat tyhmältä, kun syyttelet muita omasta tilanteestasi. Ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi.
Aion kyllä kostaa, kun keksin miten. Mutta mitään hienoa elämää minulle ei voi tulla. Olen pilalla.
Ap
Se on jo pilalla. Mitään ei ole tehtävissä. Mennyttä ei voi muuttaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ovatko he kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Se on jo pilalla. Mitään ei ole tehtävissä. Mennyttä ei voi muuttaa.
Ap
Valitset suhtautumisesi itse. On oma syy jos elämäsi menee kankkulan kaivoon.
Oletko harkinnut voimaantumista? Jos myy seksiä, niin voimaantuu.
Jos ei ole trolli niin ap saattaa olla psykoottinen, eikä sellaista ihmistä pitäisi kiusata tai repiä siitä huumoria. Joko trolli tai mieleltään sen verran järkkynyt että suosittelen ketjun sulkemista.
Jos se hoivatyö kiinnostaa, niin on siitä muutakin kuin se lähityö. Itse oikeastaan vähän sattumalta ajauduin (gradun ohjaaja suositteli) alalle. Tykkäsin työstä. Tosin oli aina pätkätöitä ja puolipäiväistä, mutta jotenkin sain omat "kiksini" siitä toisten auttamisesta.
Toinen asia tai mahd. paikka, mitä proffa ehdotti, oli palvelus PV:lla, soittelin esikuntaan: ei silloin natsannut. En nyt osaa siitäkään mitenkään katkera olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos se hoivatyö kiinnostaa, niin on siitä muutakin kuin se lähityö. Itse oikeastaan vähän sattumalta ajauduin (gradun ohjaaja suositteli) alalle. Tykkäsin työstä. Tosin oli aina pätkätöitä ja puolipäiväistä, mutta jotenkin sain omat "kiksini" siitä toisten auttamisesta.
Toinen asia tai mahd. paikka, mitä proffa ehdotti, oli palvelus PV:lla, soittelin esikuntaan: ei silloin natsannut. En nyt osaa siitäkään mitenkään katkera olla.
Ei kiinnosta. Lopetin sen paskan jo. En halua auttaa ihmisiä.
Ap
Ap on ihan selvä mielenvikainen trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lopeta jo toi länkytys.
Kaikista ei ole tähän. Parempi silloin on tehdä muita hommia, ettei loppuunpala. Itse tykkään jo yli 30 vuotta akuutilla.
No älä auta ihmisiä. Voihan sitä tehdä muutakin. Ala vaikka hyysään kodittomia katteja tai hurttia jossain eläinhoitolassa.
Tai mene varastohommiin, jonnekin missä mahdollisimman vähän ihmiskontakteja. Tai mene yliopistoon ja ala joksikin hyönteistutkijaksi tai jonnekin metsätalouspuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lopeta jo toi länkytys.
Kai minä saan omaan ketjuuni kirjoittaa? Arvaan, että sinä olet hoitaja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missään alalla ei ole helppoa ja töissä kuuluu tehdä töitä. Pullamössösukupolvi ei vaan kestä
Totta, mutta silti liikutaan ihan eri sfääreissä kun hoitotyöstä puhutaan. Tietenkin muillakin aloilla on raskasta, mutta ei voi mitenkään edes verrata hoitotyöhön. Ja nyt puhun nimenomaan hoito-, en hoivatyöstä (joka kyllä sekin on raskasta, sitä en kiellä). Ja olen siis tehnyt töitä usealla alalla ennen sairaanhoitajan uraani. 7 vuotta sairaanhoitajana riitti, ja vaihdoin takaisin aiempiin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
ÄLKÄÄ please sekoittako jatkuvasti hoivatyötä ja hoitotyötä. Ne on kaksi ihan eri asiaa.
Ehei. Työtön sinä olet. Sekä trolli.