Ihastunut, kuinka edetä?
Taloyhtiössäni on remontti. Olen tulkinnut, että minun ja erään työmiehen välillä on pitkiä katseita. Toivottavasti tulkitsen tilanteen oikein. Mitä voisin tehdä, että asua etenisi jotenkin? Mies ei varmaan voi pahemmin tehdä mitään suoraa, koska on täällä ollessaan työtehtävissä.
Kommentit (16)
Mene kontilleen sen eteen ja sipaise rasvaa anuksellesi.
Ota nyt ensiksi selvää onko se vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt ensiksi selvää onko se vapaa.
Mistä vapaa, vankilastako?
Vähän vaikeaa alkaa kysellä tuntemattomalta.
Voinkohan lisäksi jotenkin salata tässä alkuvaiheessa HIV-tartuntani? Kertoisi vasta, kun olen saanut jekutettua korston panopuuhiin.
ap
Konttaa sen edessä pylly pystyssä niin alkaa himoitsemaan sua.
Rohkaise mieles ja kysy, maistuisko kahvi remontin lomassa.
missä asut? täältä voisi joku tulla myös apuun johon voit ihastua.
Remppa taloyhtiössä on oiva tilaisuus varatulle katsella vähän sivusilmällä muita ja flirttailla, vaikka olisi jo varattukin. Ja jotkut ei käytä sormusta, vaikka sellainen olisi. Kun projekti joskus on ohi, elämä jatkuu taas sen oman kanssa, eikä oma saa koskaan tietää, että oli flirttiä tai muuta.
Jotenkaan en nääs usko, että joku remppamies ei kehtaisi iskeä naista, jos nainen häntä kerran kiinnostaa. Eli pidättävä syy täytyy olla se, että hänellä on jo joku.
Vierailija kirjoitti:
Voinkohan lisäksi jotenkin salata tässä alkuvaiheessa HIV-tartuntani? Kertoisi vasta, kun olen saanut jekutettua korston panopuuhiin.
ap
Aloitus oli siis trollausta. Kuinkas muutenkaan. Mikäpä aloitus täällä olisi aito.
Vierailija kirjoitti:
Mene kontilleen sen eteen ja sipaise rasvaa anuksellesi.
Olisi kiva nähdä mitä työmies tekee.
Ja mikä eettinen sääntö muka estäisi työmiestä paneskelemassa vaikka kaikkia talon naisia? Myös työajalla on hyväksyttävää kunhan työt tulevat tehdyksi ja ylimääräistä laskutusta ei tule.
Edelläkerrottu opetettiin minulle jo amiksessa.
Jätä se sika