Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marrasmurujen keskiviikko

15.11.2006 |

Oho, minäkö aamun ensimmäinen? No, edes kerran 9 kuukauden aikana :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi tänää 4,200 kg poika, jonka pituus on 53 cm ja on kaikin puolin komea kaveri.

T: annitannin80 mies

Vierailija
2/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olekaan muutamaan päivään kirjoitellut, kun sosiaalinen elämä ollut mukavan vilkasta. Jotenkin sellainen viime hetken -fiilis tapailla kavereita, kun ei sitten tiedä, kauanko " kuherruskuukausi" vauvan kanssa kestää. Ainakin siis esikoisen kanssa meni aluksi aika pitkään hyvin tiiviissä symbioosissa vauvan tavoille opetellessa, jolloin kontaktit ulkomaailmaan jäi vähäisiksi. Joten varaudun nytkin ikään kuin vetäytymään talviunille tänne neljän seinän sisälle :)

Mutta jäänpä odottelemaan muiden pinoutumista, palaan varmaan myöhemmin, mukavaa päivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onkin taas neuvolapäivä... Toivottavasti ens viikolla enää ei tarvis mennä, vaan vauva syntyis ennen sitä :)

Eilen kun tuntui että mieli oli vähän maassa niin tuntui ihanalta, että täällä oli kirjottelemassa paljon samassa tilanteessa olevia kanssasisaria ja myös sellasia jotka on kirjotellu harvemmin, on nyt aktivoitunut mukaan :) Joten kyllä siitä ainakin mulle tuli taas mukavasti voimia ja taas jaksaa aloitella tätäkin sateista päivää yllättävän hyvillä mielin!

Se oli muuten eilen joltain (sori, en muista nimimerkkiä) HIENO oivallus, että ajatellaan joulua! Meinaan se on tulossa ja silloin meillä on jo kaikilla vauvat kainalossa. Sehän on kyllä totta, joten pidetään joulu mielessä ja odotellaan :)

39+4

Vierailija
4/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mä falskaan... tosiaan maanantaista lähtien on tullu tosi paljon hailakan vaaleenpunasta (oranssia) limaa, jonka ajattelin ensin olevan ihan vain veristä limaa, jota vuotaa kun kuitenkin pitkin päiviä supistelee. Tänään tullu tuota samaa ilman limaa joku " lusikallinen" . Oli se niin helppoo, ku esikoisesta meni lapsiveet heti kerralla. Oisko teillä muillä tähän jotain sanottavaa? Taidan kyllä soittaa vaikka neuvolaan, lähinnä mietin, et jos on lapsivettä, niin kuinka monta päivää sitä saa tuollai tihuutella.

Muutenhan ne kaikki päivän supistelut loppuu yöksi ja ainoa yöriesa on vessassa juokseminen. Muutoin ei kyllä oo niin ärsyynnysfiilis ku eilen. Olen jo suunnitellut päiväksi puuhaa... mankelointia ja leipomista.

Uutta porukkaa oli tullut eiliseen pinoon! Hyvä vaan, niin ei väki vähene... onpahan useampi kärvistelijä meitä täällä.

Sarafan rv 39+6

Vierailija
5/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin kovin hyvaa sellaista..Tuntuu etten ole nukkunut koko viikolla yhtiakaan virkistavia younia! Pissattaa, ja vessassa pitaa juosta myos isolla hadalla, sitten kun suoli on tyhja maha alkaa murista jne. Tai sitten vaan valvon...

Tana aamuna tulikin sitten jo itku ja arahdys toihin lahtevalle miehelle. Mutta kun ei todellakaan meinaa sitten jaksaa ohjelmoida ja elaa kymmentuntista paivaa vilkkaan 3.5 vuotiaan esikoisen kanssa...

Eika toisaalta mielta ylenna ajatus ettei tama elama tasta valttamatta lainkaan helpotu vauvan syntyman myota...

Lisaksi esikoinen reagoi selvasti vasymykseeni ja turhautumiseen ja itkuisuuteen, pieni raukka.

Olen siis ihan maassa. Mutta toivotaan etta mahdollisimman moni saa vauvan tanaan syliinsa.

Remu 38 ja jotain

Vierailija
6/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistavat siellä, että onko kyseessä lapsivesi vai jotain muuta... nyt se vuoto taas vähän laantu... kunhan tulis tarpeeksi tohon siteeseen ennen yhtätoista....

Vierailija
7/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kipeä yö takana. Tosiaan supistelut alkoivat alkuillasta säännöllisen epäsäännöllisinä, mutta 20.30 lähtien niitä tuli tarkalleen 5 min. välein neljän tunnin ajan. Makaamisesta tai nukkumisesta varsinkaan ei tullut mitään. Lähtöä tein joka supistuksen jälkeen, vaan sitten aina ajattelin, että odotan vielä seuraavan. Meiltä kuitenkin synnärille matkaa 100 km... ajatuksena turhautti vain, että jos ne supistukset sitten loppuvatkin sairaalassa, ja niinhän ne olis näköjään tehneetkin, sillä olin nukahatanut klo 02.00 jälkeen.

Nyt aamulla mahan sekaisuutta ja kuukautiskipuja koko ajan. Heitin petivaatteet ulos, kun hikoillut tuskissani alkuyöstä. Ei tämä kaukana enää voi olla. Huomenna jokatapauksessa ä-poli käynti, niin saa selvyyden, onko edistystä tapahtunutkaan.

travel 38+4

Vierailija
8/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika syntyi vihdoinkin ma 13.11 klo 20.18!!! Painoa 4170g ja pituus 54cm!! pipo 37,5

Aika paljon meni koko arvio mönkään :) Tais tuo pituus hämätä...

Synnytys sujui hyvin, 4h 45min kesto ja ponnistus 3min

Sitten tulikin takapakkia, vauvalta katottiin joku en muista mikä se oli mut tunninikäsenä, olisko hapetus tms nii joutu keskolaan kun hengitteli niin tiheesti, tarvi aika paljon lisähappea ja aamulla sit kun soittelin sinne et mikä tilanne niin hapentarve vähentynyt mut yön aikana paljastu infektio :( kahta antibioottia menee nyt ja sen aikaa vauva on keskolassa, ite kotiuduin eilen jo. vähintään 5vrk kestää vauvalla antibiootti kuuri, tarkempi kesto selviää lähipäivinä.

Nyt vauva voi kuitenkin hyvin, itellä hiukan vaikeaa kun ei vauvaa vieressä, mut eiköhän se tästä...onneks asutaan lähellä niin pääsee kattoon useesti.

Kirjottelen synnytystarinaa myöhemmin tuonne synnytykset pinoon.

Tuuli

Vierailija
9/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti nukuttu yö takana. Tai siihen asti nukun hyvin kunnes pitää mennä vessaan ja sit ei meinaa millään nukahtaa uudestaan. Eli nytkin olen valvonu klo 6 lähtien. Makoillu miehen vieressä ja tein hänelle oikein maukkaan aamupalan. =) Täytyy mennä päikkäreille jos siltä tuntuu. Kyllä kai tämä on jotain harjoittelua vauvan rytmiä ajatellen.

Täällä ei vieläkään mitään tuntemuksia. Menkkamaisia kipuja silloin tällöin, mutta ei nekään mitään mainittavia. Kyllä täällä ollaan maha pystyssä ainakin viikko vielä. Ens viikolla la. Sit menee hermo jos tosi paljon mennään yli.

Täksi päiväksi pitäis taas keksiä jotain ajanvietettä.. Jos keksis jotain käsitöitä.

G: Onko teillä synnärille pakattuna lehtiä, käsitöitä tai jotain muuta ajanvietettä?? Tarviiko siellä??

Nyt suihkuun..

rusina 38+6

Vierailija
10/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti nukuttu yö myös takana, katsoin illalla sitä 4D dokkaria ja lihaksia oli koko yön unissa ja vessassa sai juosta alvariinsa. Jos lapset ei herätä öisin niin sitten koira, alkoi kamalan ravaamisen klo 3 yöllä, ja heräsin siihen, päästin sen ulos, niin siellä se vain seisoi, että mitä sä mut tänne heitit, lopuksi mies laittoi sen kodinhoitohuoneeseen nukkumaan.

Aamulla tuolla loskassa lähdin saattamaan esikoista kouluun, työnsin rattaita ja sitten poika totesi, että kumisaapas vuotaa, ja niinpä niissä oli reikä. Ei kun takasin kotiin kenkien vaihto ja lopulta täytyi lähteä viemään autolla, kun ei olisi muuten ehtinyt, samalla itseäni repi alavatsasta niin kipeesti, että. Likka sai autossa raivarin ja olin hilkulla etten jättänyt koko konkkaronkkaa sinne tien poskeen.

Aika käy niin pitkäksi, ei jaksaisi mitään ja toivoo vain, että tänään tulisi lähtö ja pääsisi tästä mahasta. Onneksi mies aloittaa ens viikolla loman ja on kotona jouluun asti, se helpottaa kummasti hoitaapahan sitten likan.

No, ehkä kohta on taas parempi mieli, tämä on tälläistä vuoristorataa.

Onnea kaikille vauvan saaneille ja zemppiä synnyttämään lähtijöille ja hermoja kotona kärvistelijöille!

Saarimar rv 38+5

Vierailija
11/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht hyvin nukuttu yö takana ja ei supistuksista tietoakaan. Olin unissani höpissyt miehelleni jostain alastomien miesten kuvista.Mitä lienenkään sitten unta nähnyt ;)

Eilisessä neuvolassa oli valkuaista virtsassa ja siitä tulikin nyt sitten huoli että meinaako raskausmyrkytystä kehitellä kun verenpaineetkin pikkasen koholla. Nyt seurailen päätäni ja tuntemuksiani ja jos alkaa särkemään niin heti neuvolaan tai ä.polille.

Mulla on pakattuna mukaan lehti sairaalakassiin, mutta vähän epäilen, että tuleeko sitä luettua. Esikoisen saatuani ihailin vaan häntä tunnista tuntiin ja ei silloin ainakaan lehdelle olis ollut tarvetta. Voi olla nytkin että turhaa otin mutta onpahan pakattuna.

Nyt koiran kanssa vaappumaan pihalle.Onnea vaan kaikkille jo vauvansa lunastaneille ja meille muille voimia paljon loppuraskauteen!

tiituvaavi rv39

Vierailija
12/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran taisin jo kirjotella tänne, mutta nyt täytyy kyllä pinoutua, kun niin moni on jo siirtynyt vauvapuolelle. Kyllä meitä odottelijoita riittää. Olen kyllä taustaillut ahkerasti :-)

Yliajalla mennään ja hermostuttaa. Kai siksi, kun esikoinen syntyi vähän ennen laskettua aikaa ja silloin synnytys lähti niin selkeesti käyntiin: selkäsärkyä, limatulpan bongaus, lisääntyviä supistuksia ja vähän lapsivettä (kaikki tämä 2 tunnin sisään) ja ei kun sairaalaan.

Nyt odotus vaan jatkuu, limatulppaa huomasin ekan kerran toisiltana, eilen sitä tuli vähitellen vähän lisää ja viime yönä heräsin kipeään supistukseen, jonka jälkeen tuli 5 min päästä toinen kipeä, mutta siihenpä sitten jäi. Hermostuttaa, että mikä on nyt vialla, kun homma ei pääse kunnolla käyntiin. Kai pitäisi ajatella, että kyllähän nuokin merkit jo käynnistymistä meinaavat, mutta. Pöh. Onneksi vauva kuitenkin liikuskelee sen verran, että oletan sillä olevan kaikki ok. Vaikka mieluiten kyllä jo ottaisin nyytin syliini ihasteltavaksi. Olisin valmis lähtemään sairaalaan vaikka heti, mutta jotenkin tuntuu, että tässä menee ja menee. Huomenna sitten taas neuvolaan ja viikon päästä pääsee sairaalan seurattavaksi, kun odotus 10 päivää yli. No, pientä tekemistä kuitenkin kotona riittää, sen vähän, mitä tässä nyt pystyy tai jaksaa tehdä.

G: Olen pakannut jo viikkokausia sitten sairaalakassin, ja sieltä löytyy sekä lehtiä, käsityö että karkkia. Esikoisen aikana mulla oli sairaalassa mukana kirja, mutta niin paljon mulla ei ollu silloin hormonihöyryissä ja sairaalaympäristössä keskittymiskykyä, että olisin sitä lukenu. Lehdet on helpompia.

- tiukkis 40+4

Vierailija
13/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vali-valitusta... huono yö takana, illalla rupesin miettimään että onkohan kaikki masussa hyvin, onko vauva ensinkään kiinnittynyt (sitä ei ole neuvolassa osattu kertoa) ja pääseekö vielä kierimään. Vakituinen kauhukuva mielessä on, että vauva pääsee jotenkin pyörimään sillä lailla, että napanuora kietoutuu ympärille... tiedän, ei pitäisi miettiä mutta yöllä vaan ei ajatuksistaan pääse noin vaan!

Soitan tänään neuvolaan ja kysyn, olisiko mahdollista päästä ä-polille jo tsekattavaksi, että saisi mielenrauhan. Tuntuu että pääkoppa sekoaa...

Masussa tuntuu isoja liikkeitä, ja tuntuu että peppu on aina ihan eri puolella ja potkut tuntuu joka paikassa. Kovasti pieni hikottelee siellä myös!

Kestämistä kaikille!

Anyara rv 40+4

Vierailija
14/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin piti gallupiin vielä vastata: sairaalakassiin olen pakannut vaatteiden, voiteiden yms. lisäksi ainoastaan vauvakirjan, johon ensimmäiset vieraat voi raapustaa terveisensä. Ja videokameran & tavallisen kameran tietty :-) (ei, synnytystä ei tosiaan kuvata mutta sitten heti sen jälkeen). Ja yhden oman cd-levyn.

Muuta ajanvietettä en ole ottanut, ajattelen että saa muut tuoda lehtiä tms. jos sellaista siellä kaipailee. Tuskin keskittymiskyky riittää mihinkään sen kummempaan. Nytkin tuntuu että keskittyminen on ameeban luokkaa, oon yrittänyt lukea samaa kirjaa joka päivä ja siinä todella kestää kun saman lauseen saa lukea kymmeneen kertaan kun ajatukset karkailee ihan toisaalle!

Anyara

Vierailija
15/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuulille!

Täällä me kärvistelijät, tervetuloa uusille hyvä ettei väki liikaa vähene. Pelkäänkin olevani täällä lopulta yksin, viimeinen marrasmuru jossain joulukuun puolenvälin tienoilla HUI!

Olo itsellä (fyysinen) oikeastaan vaan paranee, yöt menee hyvin, wc:ssä vain 2-3 kertaa muuten sikeää unta ( ja mitä ihmeunia, aika usein vietän yöni BB talossa niin viime yönäkin, pitäisi varmaan katsoa illalla jotain muuta ohjelmaa ) Eilen tuli taas siivottua ennestäänkin puhtaita paikkoja, joku pakkomieli pitää paikat tiptop nyt, tosin ihan turhaan vaikka kuinka siististä kodista lähtisi synnyttämään saavat mies ja lapset sen parin päivän aikana paikat sekaisin jokatapauksessa.

Jos tänään paketoisi joululahjoja, olen käynyt jouluostoksilla viimeviikolla

Ei mitään lähestyvään synnytykseen viittaavaakaan ilmassa, eli niitä merkkejä odotellessa silvain 38+3

Sarafanilla kuulostaa H-hetki lähestyvän

Vierailija
16/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin tänä aamuna että olo on kumman helpottunut. mikään ei kiristä eikä purista masussa. olo ei ole enää niin masentunut kuin eilen. liekö syynä se ettähuomennä on tiedossa äippäpolin zekkaus, katotaan mitenpäin vauva on. ompahan jotain mitä odottaa. toisaalta koska olen ollut kodin vanki kohta toísta viikkoa(lapset kipeenä) enkä ole mitään riuhtonut vaan ottanut niin rauhallisesti kuin pystyy, ehkä siksikin tuntuu fyysisesti paremmalta.

niinkuin moni sanoo, tän 38 viikon jälkeen toisilla hiukan helpottaa.. ehkä se on se vauvan laskeutuminen alaspäin tai hyvät hormoonit...

toisaalta ei ole viikkoihin tuntunut kaukaisemmalta ajatus että kohta vauva tulee kuin tänään. kolotukset pitää asian kivasti mielessä. mulla ei ole sairaalakasssia pakattuna...vauvalla ei ole oikeesti edes sänkyä kotona valmiina. äippäpakkaus on tossa lähettyvillä ja kellarista löytyy vaunujen kova koppa.

meillä on ratkaisematon ongelma kun kuopus on 1v2kk ja nukkuu toistaiseksi pinnasängyssä...muttei kauaa. kurkottelee sieltä siskonsa perään niin että kohta tulee rymisten laitojen yli. niimpä ei olla ostettu toista pinnasänkyä masuvauvalle koska tuo kohta vapautuu. mutta mihin ihmeeseen laitan kuopukseni sitten nukkumaan? lastensänkyä en vielä olis valmis laittamaan, sillä tyttöä ei valvomatta siihen voi hetkeksikään jättää. muksis vaan tulee laitojen yli. osaa kyllä peruuttamalla tulla vanhempien sängystä pois mutta ei ymmärrä vielä korkeuseroja, tytön saa päivittäin pelastaa patjan tai sohvanreunalta keikkumasta, viittä vaille putoamasta... yritetään nyt muuttoon asti selvitä valiaikaisratkaisuilla ja uuteen kotiin mietin sitten jonkin viritelmän.

kumiorava 38+3

Vierailija
17/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä Hämeessä ainakin harmaa ilma, ei juuri houkuttele ulkoilemaan... Joku muukin hikoilee öisin, lohduttavaa että en ole ainoa :) Aina ennen on saanut peittoon kääriytyä, ettei palella, nyt saattaa herätä täysin ilman peittoa ja hyvin tarkenee...

Ja se kuka kirjoitteli olevansa täällä ainoana joulukuussa, jotenkin on sellainen tunne, että minusta taidat saada seuraa... La 28.11. Tänään olisi tarkoitus kasata pinnasänky ja järjestellä huonekalut uuteen järjestykseen, josko vauvalle tulisi sitten sellainen olo että kaikki on valmista häntä varten ja sopii syntyä... Joko muilla on paikat järjestettynä?

Mitään luettavaa en ole vielä sairaalakassiin pakannut. Jos tarvetta ilmenee, niin mies voi varmaankin tuoda, tai sitten pyörähtää itse kanttiinissa (ehkä) ostamassa.

Voimia taas tähänkin päivään!

Justi ja Rölli 38+1

Vierailija
18/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomenna olisi sitten sektioaika. Viime yö meni aamu 5 asti miettiessä tulevaa leikkausta. Ensi yönä en saa nukuttua varmaan silmäystäkään.

Nyt lähden esikoisen kanssa hetkeksi ulos vähän tuulettamaan tunkkasta päätäni. Jospa sitten jaksaisi pakata tytön kamat mummolaan ja katsoa vielä se oma sairaalakassi. En aio ottaa mitään lehtiä/kirjoja mukaan. En esikoisen synnytyksenkään jälkeen ehtinyt mitään muuta kuin toljottaa ihanaa vauvaa.

Apua! Huomenna musta tulee taas äiti ja saan vauvan syliin. Mies kävi äsken ruokatauolla kotona ja sekin on jotenkin kuin " kuumilla hiilillä" . Tuntuu jotenkin niin uskomattomalta...

Palailen varmaan vielä tänään kirjoittelemaan kun illemmalla alkaa HERMOSTUTTAMAAN...

Naksis tasan 39

Vierailija
19/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan!

Kerhosta tultu, syöty ja lapset unille laitettu. Jos itse vaikka vähän aikaa virkkais, kun alkaa jo tuokin sujumaan.... Isukki lähtee kohta töihin, joten ilta ollaan neitojen kanssa keskenään - jos vaikka mäkeen lähdettäisiin.

Oma olo ihan hyvä - illalla viilteli niin vietävästi, mut johtui ihan tuosta urheilusta eilissä päivänä - kaksi kertaa kunnon lenkit potkukelkan kanssa, eikä välillä voinut kuin kantaa..... Yöllä heräsin janoon (kun vessassa ei tarvi juosta), ja sen jälkeen ei uni meinannut tulla uudestaan - tää on siis ihan uutta minulle.... No hyvähän sitä on vähän harjoitella - tosin ei ole ongelma ollut tuo yöherääminen ennenkään vauva-aikana.

G: Sairaalakassista löytyy ristikkolehti ja vauvan tossuja varten lankaa ja virkkuukoukku - edellisellä sairaalareissulla tein ristipistotyötä - sainkin sen lähes valmiiksi laitoksella. Musiikkiakin olen varannut - kiintolevysoittimen, et saa kuunnella radiota ihan rauhassa...

Kumioravakohan se oli joka pähkäili sänkyongelman kanssa... Meillä esikoinen siirtyi reilun vuoden iässä lasten sänkyyn ja vaikka osasi tulla meidän sängystä hienosti alas - jäi aina herättyään omaan sänkyyn ja huuteli sieltä nostajaa ;) Kuopus oli kahta viikkoa vaille vuoden, kun siirrettiin tytöt kerrossänkyyn - alasängyssä ei mitään isompaa reunaa. Muutama yö laitettiin lattialle tyynyt ja pari peittoa pitämään ne kasassa. Ensimmäisenä aamuna neiti löytyi tuolin alta nukkumasta, mut sen jälkeen ei ongelmia ollut. Eli meillä ainakaan ei ole suurempia ongelmia tuottanut - tosin ei muukaan muutos ;) JOtenkin lapset tottuu siihen mihin totutetaan, kun itse ei stressaa liikaa ;)

Nyt taidan lähteä ottamaan sitä omaa aikaa ;)

Palaillaan,

--Mirpa ja masukki huomenna uuden viikon aloittava--

Vierailija
20/31 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille eilisistä tsempityksistä!

Olin sitten koko päivän äidin luona eilen ja menikin sitten nopeammin eilinen. Tosin illalla iki jo valmiiksi ahdistus taas uudesta tulevasta pitkästä päivästä.

Aamulla oli neuvola ja en taaskaan saanut suutani siellä auki, vaikka olin suunnitellut. Siellä oli vaihteeksi joku opiskelija myös, niin siihen se sitten jäi.

Paineet oli korkeat ja turvotusta on edelleen ihan kiitettävästi. Sf-mitta oli nyt kasvanut 1cm ja on nyt siis 36cm. Paino ei ollut muuttunut, ei ole muuttunut enää muutamaan viikkoon. Pissa oli puhdas valkuaisen ja sokrujen osalta, mutta leukkarit kahdella plussalla ja verta oli.

Laitoi näytteen viljelyyn. Luulenpa, että näyte ei ollut ihan " puhtaasti laskettu" ja vertahan saa jo vähän ollakin. Josko tuolla alakerrassa kuitenkin tapahtuis jotain. Uudestaan sitten pejantaina ja ensi viikon pe äippäpolille kassi kainalossa, jos vaikka sinne sitten jäädään samantien.

Nyt neuvolan jälkeen mulla on ollut ihan kamalan paha olo. Vatsaa koskee ja oksettaa. Pari kertaa olen käynyt kakkosella vessassa, eikä ruoka maistu ollenkaan. En nyt haluais kipeäksi tulla, plaah. Vai kuuluuko tämäkin asiaan? Mies kun kävi ruokiksella, niin sanoi mun naamankin olevan ihan valkoinen. Mistähän lie johtuu.

G:Kassissa on suklaata ja pillimehua, ristikko, vauvakirja ja yks tavallinen kirja. Luulen, että tuskin kirjaa ehtii/jaksaa lukea, mutta eipä se pajon paina. Tietysti siellä on myös kamera, vaatteet ym ym.

Tilaa muille ja jaksamista

Annitanni80