Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliaikaisuuskontrolli Oys:ssa

15.11.2006 |

Eli mulla perjantaina edessä yliaikaisuuskontrolli Oys:ssa. Sillon viikkoja 41+6. Onko kellään kokemuksia miten Oulussa nämä hommat hoidetaan? Eli onko mitään toivoa, että sais jäädä saman tien käynnistykseen? Viime viikolla oli äippäpolilla kohdunsuu sormelle auki ja kanavaa sentti jäljellä. Olen ensisynnyttäjä. Vauvan koko alkoi lähennellä jo 4000 grammaa ja oon itse aika lyhyt, joten saa nähdä mahtuuko edes alakautta tulemaan. Olisi niin kiva jo päästä asiassa eteenpäin. Alkaa kärsivällisyys loppua... Eli kuinka moni on vielä tuossa vaiheessa lähetetty kotiin?

MollyJii rv 41+4

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kahdessa eri raskaudessa siellä ollut ja ekakerralla rv41+2 lääkäri passitti kotiin koska kaikki oli vauvalla ok olin kahdelle sormelle auki ja kanava liki olematonvaikka itellä jo tosi tuskainen olo. Käynnnistettiin sitten tipalla rv41+5,poika syntyi siitä 4 h päästä.

Toisella kerralla 41+ jäin samantien sairaalaan kun paikat lääkärin mukaan tarpeeksi kypsät,ja salissa oli tilaa.Menin saliin tippaan ja poika syntyi 2,5 h päästä.

Luulen että lääkäristä kiinni käynnistääkö ja siitä että onko salissa tilaa.

Voimia ja jaksamista.Toivottavasti pääset tositoimiin jo perjantaina.

edram rv 19+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla