Onko alallasi yleistä pitää irtoripsiä, voimakasta kasvomeikkiä jne?
Entä muita ulkonäön lisukkeita? Minulla ei ole mitään lisukkeita, niin siksi kysyn, kun yhdellä (hoitoalan) työpaikalla näyttää olevan melkein kaikilla jotain.
Mielestäni ei näytä hyvältä, varsinkaan kelmeässä talvivalossa, kun omat hennot vaaleat ripset erottuvat mustien paksujen liimattujen seasta ja yläluomet ovat niiden painosta raskaat. Iho on väsyneen näköinen, eikä paksu meikkivoide pelasta, vaan päinvastoin pahentaa ulkonäköä.
Kommentit (38)
Ei yleistä muttei tavatontakaan. Olen päiväkodissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju surullisesti todistaa sen, että suomalaiset naiset eivät ole naisellisia, eivätkä huolehdi naisellisuudestaan ja ulkonäöstään. Voisi edes sen osalta asettaa naisille jonkinlaiset yhteiskunnalliset velvoitteet, kun valtaosa heistä ei käy armeijaa ja moni jättää nykyään synnyttämättäkin kokonaan. Ettei menisi ihan pelkäksi vapaamatkustamiseksi naisten elämä tässä yhteiskunnassa. T. Mies.
Irtoripsistäkö se naisellisuus ja itsestään huolehtiminen lähtee?
Rakennuksille tulee välillä töihin nuoria naisia paksuhkossa naamapakkelissa. Pikkuhiljaa määrä vähenee ja parissa viikossa jäljelle on jäänyt vain kevyt kulmakarvaväritys ja vissiin joku meikkivoide.
En ole kenellekään työpaikallamme nähnyt teoripsiä tai muitakaan härpäkkeitä. Työpaikallamme on n. 60 hoitajaa, joista suurin osa naisia. Valtaosa lähihoitajia, osa sairaanhoitajia. Epäilen trolliksi tuota yhtä aiempaa vastaajaa, joka väitti olenvansa töissä tehostetussa palveluasumisessa...
Ei ole. Antaa huonon kuvan työnantajasta.
Hyvin harvinaista. Olen töissä suurehkon pörssiyhtiön pääkonttorissa.
Asiantuntijatöissä ollaan ja naisvaltainen toimisto, itselläni kevyt meikki ei lisukkeita, ja muutamalla raikas huulipuna, merkiksi että otamme huomioon muut ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju surullisesti todistaa sen, että suomalaiset naiset eivät ole naisellisia, eivätkä huolehdi naisellisuudestaan ja ulkonäöstään. Voisi edes sen osalta asettaa naisille jonkinlaiset yhteiskunnalliset velvoitteet, kun valtaosa heistä ei käy armeijaa ja moni jättää nykyään synnyttämättäkin kokonaan. Ettei menisi ihan pelkäksi vapaamatkustamiseksi naisten elämä tässä yhteiskunnassa. T. Mies.
Nainen voi olla naisellinen ilman VOIMAKASTA meikkiä, tekokynsiä ja tekoripsiä.
Kun on kevyt meikki, hoidetut hiukset ja naiselliset vaatteet.
Työskentelen yliopistolla ja ei, ei todellakaan näy työntekijöillä eikä opiskelijoillakaan tuollaisia turhakkeita.
Ei, useimmilla ei ole lainkaan meikkiä. Naisvaltainen ala, asiantuntijatyötä, ei asiakaspalvelua tai -tapaamisia.
Jonkin verran näkee mutta yleensä juniori admin rooleissa.
Rahoitusalalla Lontoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi olla naisellinen ilman VOIMAKASTA meikkiä, tekokynsiä ja tekoripsiä.
Kun on kevyt meikki, hoidetut hiukset ja naiselliset vaatteet.
Aivan liian moni nainen ei huolehdi kevyestä meikistäkään, hoidetuista hiuksistakaan eikä naisellisista vaatteistakaan. Moni on kokonaan meikkaamaton, hiukset kuivakoita, lättänöitä, harottavia, liruja, osa pätkäisee lyhyeksikin, jotkut jopa kananpersetukaksi. Eikä naisellisista vaatteista ole tietoakaan, kun on vedetty päälle likaisia, laatikkomaisia rönttävaatteita! T. Mies.
Ja sinä ap näytät itse pystyyn nostetulta kävelevältä sialta, kuten valtaosa suomalaisista naisista. Saisitte pitää itsestänne huolta ettekä kiusata naisia, jotka huolehtivat itsestään oli härpäkkeitä tai ei.
Tekoripset tekevät jo aikaisin roikkoluomet, joiåtka tulevat luonnollisen vanhenemisen myötä ikävälillä 40-50.
Myös muut näkyvät uurteet tulevat silloin.
Huulitäytteisillå myös nasojuonteet karmeat JO KOLMIKYMPPISENÄ
TÄYTTEET ARPEUTTAA JA ARPIKUDOS VANHENTAA JOTEN ULKONÄKÖPELI ON AIKAISIN PELATTU.
KAIKELLA HINTANSA.
ITSE OLEN LUOMU JA NÄYTÄN NUOREMMALTA KUIN OLEN.
NÄYTÄN JOPA NUOREMMALAT KUIN MINUA 15 vuotta nuoremmat lisäkenaiset.
Olen 45.
Ei ole yleistä. 1/70 käyttää.
Ison yhtenäiskoulun opettaja
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, naisten pitäisi käyttää enemmän aikaa ulkonäköön ja vähemmän työntekoon, jotta ei menisi ihan vapaamatkustamiseksi
Kaikki tuollaiset lisukkeet ovat wt.