Olen laihtunut 12% painostani, mutta en huomaa juurikaan positiivista olostani.
No lujaa kävely on vähän helpompaa. Olen edelleen läski, mutta luulisi, että olisi muutakin havaittavissa.
Kommentit (7)
Onko vielä pudotettavaa? Jos on, niin ehkäpä se syynä, ettet tunne olevasi muuttunut.
Mä olen pudottanut 20 % painostani normaalipainon ylärajoilta alarajalle ja kyllä huomaan! Kävely, juoksu, kaikki fyysinen sujuu leikiten, jopa nautin niistä. Nukun paremmin. Niveliä ei särje. Iho hehkuu. Psoriasis parani, samoin refluksi ja sokeritasapainon heittely. Rakkauselämä on piristynyt. Olen iloinen ja vaatteet näyttävät hyviltä päälläni. En ikinä enää anna painon nousta. Tää on pysynytkin jo kolme vuotta näin. Pätkäpaastolla onnistuin ja sitä jatkan edelleen.
Jatka sinäkin! Olet takuulla paremmassa kunnossa jo nyt!
Hei! Tosi hienoa, että olet pudottanut painoasi. Pienikin painonlasku vähentää monia sairausriskejä.
Älä vähättele. Nyt vain pidät nykyisen painosi ja ehkä joku päivä haluat pudottaa hieman lisää. Onhan paljon parempi pudottaa muutama kilo kuin lihoa muutama kilo!
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä sisäelinrasvan vähenemistä olossaan huomaakaan. Onnittelut, kyllä sisukalusi kiittävät!
Joo sieltähän se läski ensiksi lähtee, onneksi. Komppaan keho kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pudottanut 20 % painostani normaalipainon ylärajoilta alarajalle ja kyllä huomaan! Kävely, juoksu, kaikki fyysinen sujuu leikiten, jopa nautin niistä. Nukun paremmin. Niveliä ei särje. Iho hehkuu. Psoriasis parani, samoin refluksi ja sokeritasapainon heittely. Rakkauselämä on piristynyt. Olen iloinen ja vaatteet näyttävät hyviltä päälläni. En ikinä enää anna painon nousta. Tää on pysynytkin jo kolme vuotta näin. Pätkäpaastolla onnistuin ja sitä jatkan edelleen.
Jatka sinäkin! Olet takuulla paremmassa kunnossa jo nyt!
Jeps pätkäpaasto pudottaa hyvin painoa. Iltapala ja se turha ainainen aamupala pois. Hyvä nälkä tulee kun on aamulla pari tuntia liikkunut.
Olen laihtunut yli 4 kiloa kuukaudessa kun aloitin kuntokuurin. Pari kuukautta vielä ainakin kuntoilen kovaa joka päivä.
Ei sitä sisäelinrasvan vähenemistä olossaan huomaakaan. Onnittelut, kyllä sisukalusi kiittävät!