Himoksella hätkähdyttänyt swinger-yhteisö repäisi taas - Tampereella kokoontui jopa 700 parinvaihtajaa: "Haluan edestä ja takaa"
Kommentit (931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Swinger ja ylpeä siitä kirjoitti:
Mitähän sairasta tai pahaa siinä on, että omaa ystäväpariskuntia, joiden kanssa voi istua iltaa, liikkua, puhua ihan mistä vaan (myös avoimesti seksistä) tai jos siltä tuntuu, niin harrastaa seksiä samassa tilassa tai yhdessä?
Kannattaisi joskus kokeilla miten hyvältä avoimuus tuntuu sen sijaan, että purkaa omia patoutumiaan niiden niskaan, jotka uskaltavat olla mitä ovat.
Ja kyllä, me ollaan täysin täysipäinen, perheellinen, hyvin toimeentuleva, akateeminen ja urheilullinen pari. Yleensä meitä kuvataan edustaviksi, näyttäviksi yms. Ei lihaviksi persuiksi.
Sulkeutuneisuus ja patoutuneisuus on kamalaa, suosittelemme terapiaa 👍
Lasun paikka.
Millähän syyllä 🤣
Moraaliton persoonallisuus häiriöinen swingeri ei ole sopiva huolehtimaan lapsista. Vaikka seksiä ei olisi lasten nähden turmeltuneet vanhemmat kasvattavat lapset kieroon ja turmelevat heidät.
Juuri sellaisia me olemme. Tämä on kyllä parasta huumoria ihan hetkeen.
Toivottavasti lapsemme ovat teidän lastenne ystäviä ja lapsenne käyvät meillä yökylässä, ilolla tartumanne tämän turmeltuneisuuden teidänkin lapsiinne ja myös teihin.Miettikäähän, meitä voi olla palveluamnateissa:
Uimahalleissa siivoamassa
Taksikuskeina
Bussikuskeina
Kauppojen kassoilla
Valmentajina
Fysioterapeutteina
Lääkäreinä
HoitajinaOikeastaan tiedän, että meitä on kaikissa edellä mainituissa ammateissa. Pysykää kotona ja rukoilkaa!
No sehän oli arvattavissa, että lasten hyväksikäyttöön madaltunut kynnys. Pedareita on monissa ammattiryhmissä juu.
Vierailija kirjoitti:
Vai on se homostelukin noin suurta syntiä. 😀 Miten, erotetaanko seurakunnasta jos on epähuomiossa ja täysin vahingossa tietenkin oman puolison papanaluukkuun koskenut? Ihan vaan kaverin puolesta kyselen.
Saattaisi myös vähentää niitä uskovaisille nuorille miehille yllättävän usein sattuvia kuolonkolareita rekkojen kanssa, jos vähän löysäisitte pipoa suhtautumisessa homoihin. Ootteko aatelleet?
Homolle kunniakas tapa uskovaispiireissä lähteä tuollainen onnettomuus.
Vierailija kirjoitti:
Swinger- yhteisöille tarkoitettuja hotelleja, baareja, clubeja etc. on ollut olemassa jo vuosikausia. Kanariallakin esim. Playa del Inglesissä näitä "vain aikuisille" hotelleja on joka puolella ja onhan niillä dyyneilläkin touhuiltu kaikenlaista. Itse en tällaista "kimppakivaa" ymmärrä; usein jo iäkkäämpiäkin pariskuntia tai muita!? Eikö enää löydy mitään mielekkäämpää sisältöä jäljellä olevaan elämään?!
Berliini, Pariisi, Lontoo, jopa Moskova. Ja te olette luulleet että naapurit käyvät vain korkeakulttuuriin tutustumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Swinger- yhteisöille tarkoitettuja hotelleja, baareja, clubeja etc. on ollut olemassa jo vuosikausia. Kanariallakin esim. Playa del Inglesissä näitä "vain aikuisille" hotelleja on joka puolella ja onhan niillä dyyneilläkin touhuiltu kaikenlaista. Itse en tällaista "kimppakivaa" ymmärrä; usein jo iäkkäämpiäkin pariskuntia tai muita!? Eikö enää löydy mitään mielekkäämpää sisältöä jäljellä olevaan elämään?!
Berliini, Pariisi, Lontoo, jopa Moskova. Ja te olette luulleet että naapurit käyvät vain korkeakulttuuriin tutustumassa.
Yksistään Briteissä on yli 150 julkista swinger-klubia. Ja ei kai kukaan oleta, että naapurit kävisivät Ibizalla tai Teneriffalla pelkällä rantalomalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksistään Briteissä on yli 150 julkista swinger-klubia. Ja ei kai kukaan oleta, että naapurit kävisivät Ibizalla tai Teneriffalla pelkällä rantalomalla?
Joo, kyllä ihmiset käy noissa paikoissa ihan vain lomailemassa, vaikka se sinulle saattaa olla tuntematon konsepti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin heteromiehenä swingerbileissä eniten kiehtoo, että voi ikäänkuin luvallisesti kepittää myös muiden miehien papanaluukut. Tuo ei oikein kotioloissa onnistu ja sen vuoksi näissä vaimon kanssa käymme.
Kaikkihan swingerithän te homoja olette, aina se on tiedetty.
Itse olen hetero vaikka swingausmielessä lähinnä toisten miesten kanssa seksiä harrastankin. Paljon on piireissä toki myös homoja.
On tiedossa hiv, kaupan ym tautien olevan paljon yleisempiä homo miehillä kuin heteroilla Suomessa. Homo miehet haluavat panna paljaalla ha etsivät swingerpiireistä kokeilun haluaisia hetero miehiä panopuukseen.
Itse asiassa homopiireissä on huutava pula niistä panijoista, kun suurin osa poikaseksin ystävistä haluaa nimenomaan sinne papanaluukkuunsa. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empähän ihan naapurin railia haluaisi jyystää, tuskin tuolla on daamien laatu mitenkään lähiökapakkaa kummempaa.
Hikiset sedät menee sinisen voimalla vararenkaat hölskyen, ou jeah!
Tosiaan nykään on ulkomaalaisia tosi kauniita ammattilaisnaisia tarjolla missä vaan edullisesti että kunnon vastineen toiveineen täyttää kyllä joten tuskin tuollaisiin römpsätalkoisiin kannattaa lähteä.
Täällä ketjussa oppii paljon siitä, mitä pitää muistaa hävetä. 🤣 Ulkonäköään tulee hävetä, vararengastaan tulee hävetä, erektiolääkkeiden käyttöään tulee hävetä. Täytyy tehdä lista että muistaa kaiken mitä pitää hävetä. Mukava elämä teillä varmasti. 😎
Ihminen joka huutelee koko ajan jotain omassa päässää vääristynyttä kuvaa että Suomessa kasvattaisiin nykyään yleisesti lapsia nyrkillä häpeään on surullinen tapaus.
Hän käyttää tällaista argumenttia koska on itse tehnyt sellaisia asioita elämässään läheisilleen ja lapsilleen joita kuka tahansa normaali ihminen katuisi ja häpeäisi.
Nyt kaikki pyytämään lapsiltaan ja läheisiltään anteeksi vararengastaan, väärän värisiä hiuksia ja erektiolääkkeiden käyttöään. 🤣
Taitaa olla ihan muista asioista kysymys. Mutta kyllähän huumorin taakse voi itseään aina hetkeksi piiloutua ja paeta. Lapset kyllä muistuttavat viimeistään kun omilleen päässeet.
Minkäslaisia keskusteluja siellä konservatiivisten kristillisten kanssa aiheesta järjestetään? Lapset poismuuttaessaan antavat lausunnon vanhempiensa seksielämästä? 🤣 Mistä ihmeestä oletus, että lapset haluavat puhua vanhempiensa seksielämästä?
Muutama vuosi sitten satuin kylpylään samaan aikaan kun tällä samalla poppoolla oli siellä joku meetingi.
Kuvittelivat olevansa jossain eyes wide shutissa mutta kummelihahmoilta näyttivät. Noloja risupartoja ja lähiöruusuja
Vieläkö tämä keskusteluketju on täällä? Ihme, ettei mode ole poistanut tätä...
Vierailija kirjoitti:
70 naista ja 630 miestä.
Jos tämä mielikuvasi rauhoittaa sinua niin hyvä. Tuntuuko se jotenkin reilulta tai oikeudenmukaiselta ja jotenkin hyväksyttävämmältä? Pilaan kuitenkin päiväsi (sori) kertomalla, että yleensä tapahtumissa on keskimäärin 1/3 mies-nainen pareja, 1/3 naisia yksin (voi olla silti parisuhteessa), 1/3 miehiä yksin (voi olla silti parisuhteessa). Sukupuolet menee siis useimmiten puoliksi.
Tavallaan sinä moraali-sukupuolitauti-persoonallisuushäiriö-terve parisuhdekyvyttömyys- öyhöttäjä teet palveluksen suurelle joukolle ihmisiä.
Pidät tämän ketjun elossa ja ihmisten tietoisuudessa. Lisäksi osoitat minkälaiset menneisyyden vangit oikeastaan ovat niitä jotka asian tuomitsevat.
Jatka samaa linjaa. Kuppa ja kondylooma lapsille ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 naista ja 630 miestä.
Jos tämä mielikuvasi rauhoittaa sinua niin hyvä. Tuntuuko se jotenkin reilulta tai oikeudenmukaiselta ja jotenkin hyväksyttävämmältä? Pilaan kuitenkin päiväsi (sori) kertomalla, että yleensä tapahtumissa on keskimäärin 1/3 mies-nainen pareja, 1/3 naisia yksin (voi olla silti parisuhteessa), 1/3 miehiä yksin (voi olla silti parisuhteessa). Sukupuolet menee siis useimmiten puoliksi.
Jep, tämä jakauma pitää suunnilleen paikkansa.
Minua vähän kummastuttaa miksi jotkut täällä kirjoittavat pedofiliasta, kun selvästi kaikkiin tapahtumiin on 18v ikäraja. Ja miksi helkkarissa kukaan vanhempi kertoisi lapsilleen seksielämänsä yksityiskohtia, oli swinger tai ei?
Hei kaikki!
Jos täältä löytyy kiinnostuneita Dodge Dart Swinger omistajia, niin kannattaa liittyä Finnish Dart & Valiant Association ry:hyn.
Kerho järjestää mm. kokoontumisajoja ja muuta mielenkiintoista, tapahtumista lisää tietoa kerhon Facebook-sivulta:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei työn takia ja muutenkaan kehdata irstailla Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten satuin kylpylään samaan aikaan kun tällä samalla poppoolla oli siellä joku meetingi.
Kuvittelivat olevansa jossain eyes wide shutissa mutta kummelihahmoilta näyttivät. Noloja risupartoja ja lähiöruusuja
Yöök, toivottavasti altaiden vesi vaihdettiin ja paikka desifioitiin noiden jälkeen.
Siellä on pierty löysiä pieruja kaiken anaaliyhdynnän jälkeen
Keneltä teiltä se on pois, jos ihmiset tekevät mistä nauttii. Kukaan ei ole arvostellut ns. Normaaleita monogaamisia parisuhteita. Kaikille ei tosiaan sellainen sovi. Aivan kuten kaikille ei sovi parinvaihto ja kimpatkaan. Itse nautin kimpoista naisten ja miesten kanssa. Minulla ei ole mielenterveydellisiä ongelmia, tai ongelmia itsetunnon kanssa.
Minua ei ole myöskään käytetty seksuaalisesti hyväksi. En ole ylipainoinen, enkä rumilus. Tosin kaikkia ei tietenkään voi miellyttää.
Näissä bileissä käyvät on suurin osa avoimia, rehellisiä, keskustelutaitoisia ja mukavia ihan tavallisia ihmisiä. Eikä kukaan meistä ole toivonut, että iltalehti kirjoittaisi näistä juttuja. Ilmeisesti kuitenkin ihmisiä kiinnostaa tämä, koska keskustelua se tuntuu herättävän ja lukijoita on riittänyt. Ne huutelee, jotka ei asiasta tiedä tai ovat kateellisia toisten rohkeudelle toteuttaa omia seksuaalisia unelmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Oman rakkaan kanssa panemisella ja swingereilyllä on sama ero kuin rakkaudella hyvistä aineksista tehdyn herkullisen aterian nauttimisella ja abc:n noutopöydässä rohmuaminen ähkyyn ja oksennukseen asti. Kukin tavallaan.
Oletko kokeillut? Minä olen ja voin sanoa, että enää en käy abc:llä. Bileissä käyn. Välillä on ihanaa avointen ihmisten kanssa harrastaa seksiä. Joskus ryhmässä, joskus pienemmässä porukassa. Mikä se ajaa tämmoiseen keskusteluun, jos se ei kiinnosta? Panemisiin😉
Kyllä 🤣 Suomessa todetaan vuosittain vajaa 200 kuppatartuntaa, ja suurin osa on haettu maksullisista itärajan takaa. Yli 70-vuotiaat miehet on muuten todella iso ryhmä sekä kuppa- että HIV-tartunnoista. Ovat itse sitä mieltä, että suotta alkaa edes hoitamaan hiviä, kun se itää viisitoista vuotta.
Ja seksitaudit ei tartu vanhemmilta lapsiin jos ei harrasta niiden kanssa seksiä. Paitsi tietysti vl-perheissä vissiin tarttuu kaikkiin tyttäriin teemukin välityksellä? 🤪