Himoksella hätkähdyttänyt swinger-yhteisö repäisi taas - Tampereella kokoontui jopa 700 parinvaihtajaa: "Haluan edestä ja takaa"
Kommentit (931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa mua, mutta edelleen mua ihmetyttää, että miksi niissä ei käy laihat, treenatut ja miellyttävän näköiset ihmiset. Kaikki tuntemnai swingerit on junttimaisia ulkonäöltään. Ja juu, heillä on oikeus sekstata, mutta haen tässä nyt sitä, että mikä ajaa juuri junttikansan tohon toimintaan...
Kertoisitko lähteesi tälle, kun itse et tietysti uskaltaisi lähellekään tämmöistä. Omat tosiasialliset kokemukset, kun ovat hyvin erilaisia. Minä ja puolisoni olemme juristeja, ja harrastuksessa on törmätty mm. kahteen lääkäri pariskuntaan ja lukuisiin muihin hoitoalalla työskenteleviin.
Juu, minäkin ole lääkärijuristi. Nähdään ehkä seuraavissa bileissä!
Missä päin Tamperetta tuo tapaaminen oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä millään saada muka kuriin? Rappeuttavat yleisen moraalin ja kaikkea.
Mitä hevon v tämä kuuluu sinun kaltaiselle moraali-ihmisperzeelle? Huolehdi saasta omista asioistasi.
Mikä sua noin raivostuttaa? Ota ihan rauhassa vaan. Mee vaikka kävelylle öisen järven rantaan. Eihän elämästä tai huomisesta tiedä vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa mua, mutta edelleen mua ihmetyttää, että miksi niissä ei käy laihat, treenatut ja miellyttävän näköiset ihmiset. Kaikki tuntemnai swingerit on junttimaisia ulkonäöltään. Ja juu, heillä on oikeus sekstata, mutta haen tässä nyt sitä, että mikä ajaa juuri junttikansan tohon toimintaan...
Kertoisitko lähteesi tälle, kun itse et tietysti uskaltaisi lähellekään tämmöistä. Omat tosiasialliset kokemukset, kun ovat hyvin erilaisia. Minä ja puolisoni olemme juristeja, ja harrastuksessa on törmätty mm. kahteen lääkäri pariskuntaan ja lukuisiin muihin hoitoalalla työskenteleviin.
Arvasin että se sikailijat olette hyvissä ammateissa. Sen takia poliisi ei puutu näihin.
Jos saan selville näiden hyvissä ammateissa olevien swingereiden nimet, takaan sen, että niitä koittaa maanpäällinen helvetti.
Oliko joku kylpylä, jossa uima-altaassa ui siemenneste klönttejä 700 hengen naijjaisten jälkeen?
Järjestävätkö seuraavan nussimistapaamisen Sotkamoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, minäkin ole lääkärijuristi. Nähdään ehkä seuraavissa bileissä!
Haha! Tiedän että kertomani kuulosti sinusta uskomattomalta, mutta niin se vaan oli. :)
Vierailija kirjoitti:
Olin jonkin aikaa mukana tossa yhteisössä.
Kyllä siellä suurin osa on ihan tavallista keski-ikäistä kansaa. On röllykkämahoja ja riipputissejä. Silti vedetään bileisiin nahkaa ja lateksia.
Himoksella kierrettiin mökistä toiseen ja kunnon naintibileet oli joka torpassa. Emäntä keitti aamupuuroa sukkanauhoissa ja hänen miehensä nuoli jonkun lyylin toosaa sohvalla toisen miehen kans. Ikää joku 50. Että tälläistä harrastusta
Hyi hemmetti!!! Ei tuohon voi muuta sanoa. Kuulostaa todella kuvottavalle.
Vierailija kirjoitti:
Hotelli Rosendahlissa?
Älä leiki hengelläsi. Kiitti ääliö muuten paikan vinkistä. Te olette kiimoissanne niin saakelin hölmöjä.
Vierailija kirjoitti:
Sotkamon naijjaiset.
Vierailija kirjoitti:
Olin jonkin aikaa mukana tossa yhteisössä.
Kyllä siellä suurin osa on ihan tavallista keski-ikäistä kansaa. On röllykkämahoja ja riipputissejä. Silti vedetään bileisiin nahkaa ja lateksia.
Himoksella kierrettiin mökistä toiseen ja kunnon naintibileet oli joka torpassa. Emäntä keitti aamupuuroa sukkanauhoissa ja hänen miehensä nuoli jonkun lyylin toosaa sohvalla toisen miehen kans. Ikää joku 50. Että tälläistä harrastusta
Varmasti oksentaisin, jos moista harrastusta joutuisin itse vierestä katsomaan. Ei edes eläimet käyttäydy noin alkukantaisesti....YÖK!
Vierailija kirjoitti:
Jos saan selville näiden hyvissä ammateissa olevien swingereiden nimet, takaan sen, että niitä koittaa maanpäällinen helvetti.
Ootte te kyllä ihan koko illan viihdettä. :D Miettikääpä sitä, että se teidän suuresti arvostama asiantuntija saattaa ihan oikeasti tehdä tällaista kauheaa asiaa vapaa-ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotkamon naijjaiset.
Tuollaisen tapaamisen voisi toteuttaa kansallisromanttisessa ja isämmaallisessa hengessä. Sellainen juhlallinen historiallinen spektaakkeli swingeryhteisön tuella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä luulet että kaikki swingerit ovat juntteja lihavia tai muuten treenaamattomia. Eivät kaikki ole sellaisia.
Kaikki te olette sikoja ja tyhmiä. Ja turpaasi sinäkin luulatvasti saat. Heräät sairaalasta vielä naama murskan tuota menoa. Ja se on oikein tuollaisille
No niin trolli, lopeta nyt jo. Uskottavuutesi murenee joka päivä pala kerrallaan.
En tiedä kuin yhden juristin, joka voisi tuollaiseen lähteä. Hän oli nainen, nimi alkaa M:llä, seksiaddikti. Addiktio häiritsee työstä suoriutumista.
Asianajajat ovat tarkkoja maineestaan ja heidän pitääkin olla. Epäsopivasti käyttäytyvä tai huonomaineinen voidaan erottaa asianajajaliitosta, jos on koskaan edes jäseneksi päässyt. Nuo ryhmäsekstaajajuristit on jotain puolihämäriä lakimiehiä, jotka hoitaa vaatimattomampia juttuja.
Niinpä. Sotkamo - Suomen swinger pääkaupunki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että se sikailijat olette hyvissä ammateissa. Sen takia poliisi ei puutu näihin.
Ja poliisin pitäisi puuttua koska....?