Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi olla joku sinkkutapahtuma

Vierailija
07.01.2023 |

Missä voisin tavata sinkkumiehiä

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistentanssit 💃🏽

Vierailija
22/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnalla järjestettiin seniorisinkkutapahtuma ja paikalle oli tullut jotain 70 eukkoa ja kymmenkunta miestä, itseltä oli mennyt ohi koko tilaisuus. Olin kerran jossain pienempimuotoisessa vastaavassa tapahtumassa ja siellä oli 2 miestä ja vajaat 20 naista, lähes kaikki läsnäolijat olivat 70 + ja leskiä, taitaa sinkkuus olla ainakin varttuneempien kohdalla suurempi ongelma leskille kuin enimmäkseen tai aina sinkkuina eläneille. Ei tällaiset alle 70 vuotiaat sinkut tarvitsisi vielä mitään ohjattua toimintaa vaan jotkut kokoontumisajot jossa voitaisiin sopia, että kokoonnutaan tästä lähtien säännöllisesti joinakin päivinä tai yhtenä päivänä kuukaudesta vaikka jossain seurusteluravintolassa. Sana kokoontumisista lähtee varmasti kiertämään ja uusia sinkkuja tulisi joukkoon ajan myötä lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös R-kioskilla ollut männävuosina joku sinkkukuppi homma? Mahtoi olla menestys.

Vierailija
24/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikkakunnalla järjestettiin seniorisinkkutapahtuma ja paikalle oli tullut jotain 70 eukkoa ja kymmenkunta miestä, itseltä oli mennyt ohi koko tilaisuus. Olin kerran jossain pienempimuotoisessa vastaavassa tapahtumassa ja siellä oli 2 miestä ja vajaat 20 naista, lähes kaikki läsnäolijat olivat 70 + ja leskiä, taitaa sinkkuus olla ainakin varttuneempien kohdalla suurempi ongelma leskille kuin enimmäkseen tai aina sinkkuina eläneille. Ei tällaiset alle 70 vuotiaat sinkut tarvitsisi vielä mitään ohjattua toimintaa vaan jotkut kokoontumisajot jossa voitaisiin sopia, että kokoonnutaan tästä lähtien säännöllisesti joinakin päivinä tai yhtenä päivänä kuukaudesta vaikka jossain seurusteluravintolassa. Sana kokoontumisista lähtee varmasti kiertämään ja uusia sinkkuja tulisi joukkoon ajan myötä lisää.

leskillä jokainen tsäänssi on mahdollisuus

Vierailija
25/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä kun etsii. Mutta. Pitäisi olla selvemmin sanottu mitä etsii. Jotkut miehet juoksee kulli suorana ymmärtämättä vuorovaikutuksen perusteita ja naisiakin on sitä lajia.

Mutta kaikki ei ole heti seksin perässä.

Jotkut taas kaipaa rupattelua, seuraa kesäretkelle tai vaan osallistumisen tunteen, vaikkei puhuisi mitään.

Mutta nämä ei kohtaa, väärien odotusten takia.

Sinkuista tulee mieleen seuran etsintä. Mutta jotkut haluaa vaan olla kavereiden kanssa. Miettikää millä hakusanoilla haette.

Vierailija
26/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jonkun muun pitäisi järjestää.

Järjestä itse.

Vierailija
27/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös R-kioskilla ollut männävuosina joku sinkkukuppi homma? Mahtoi olla menestys.

Ei taida olla niitä markettien sinkkukorejakaan enää.

Vierailija
28/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla niitä markettien sinkkukorejakaan enää.

Kaupat pelkäävät metoo-jupakkaa.

Vierailija
29/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarikin ilmeisesti luopui sinkkukoreista kaikessa hiljaisuudessa, tai näin olen tulkinnut, en ole K-puolen asiakkaita.

Vierailija
30/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R-kioskivat täällä ainakin ovat melko pieniä tiloja ja usein niin täynnä jotain ukkoporukoita ettei tahdo sisään mahtua.

31/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimato.com.

Vierailija
32/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää baariin ryyppäämään niin saatte kyllä seuraa! ;) 

Olen nainen ja saan ihan yksin istua baarissakin. Kerran olin jopa yksin laivalla eikä yksikään ihminen tullut tekemään tuttavuutta.

Ehkäpä siihen on silminnähtävä syy. Terv nainen jolla päinvastainen ongelma

Vierailija
33/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää baariin ryyppäämään niin saatte kyllä seuraa! ;) 

Olen nainen ja saan ihan yksin istua baarissakin. Kerran olin jopa yksin laivalla eikä yksikään ihminen tullut tekemään tuttavuutta.

Ehkäpä siihen on silminnähtävä syy. Terv nainen jolla päinvastainen ongelma

Oletpa kuitenkin ikävä ihminen.

Joo, minäkin sain istua kapakassa yksin, ja jos olikin silminnähtävä syy kun olen ruma, niin tarviiko tuota ***uilla.

Niin, enää en vaivaudu menemään, yksin voi istua kotonakin, ja tulee halvemmaksi.

Vierailija
34/34 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa googlettaa.

Esim. https://sinkkutapahtumat.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän