Pitäisi olla joku sinkkutapahtuma
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Sinkkutapahtumassa olisit sitten sinkkuna = yksin.
Ei sinne kukaan tulisi. Näitähän on joskus joku yrittänyt organisoida, surkealla menestyksellä.
On se kumma kun joka puolella valitetaan ja naristaan kun ketään ei tapaa missään ja miten vaikeaa se on, ja sitten kun tilaisuus olisi kukaan ei uskalla paikalle.
Saattaa hyvässä lykyssä tulla kaksi-kolme naista, siellä sitten pyörivät ja odottavat. Turhaan. Että se niistä tapahtumista.
Mitä ihmettä horiset? Onhan noita sinkkutapahtumia vaikka millä mitalla, risteilyjä, bileitä ja speed datingia, usein ovat loppuunmyytyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne kukaan tulisi. Näitähän on joskus joku yrittänyt organisoida, surkealla menestyksellä.
On se kumma kun joka puolella valitetaan ja naristaan kun ketään ei tapaa missään ja miten vaikeaa se on, ja sitten kun tilaisuus olisi kukaan ei uskalla paikalle.
Saattaa hyvässä lykyssä tulla kaksi-kolme naista, siellä sitten pyörivät ja odottavat. Turhaan. Että se niistä tapahtumista.
Mitä ihmettä horiset? Onhan noita sinkkutapahtumia vaikka millä mitalla, risteilyjä, bileitä ja speed datingia, usein ovat loppuunmyytyjä.
Ja ovat kaiken lisäksi naurettavia.
Täältä ei löydä ketään vai.
Saanko kysyä missä asut ja mitä haet`?
Aika monet sinkut elää aika paljon "erakko" elämää eli ei paljoa näe muita ihmisiä ja moni sinkku ei tee mitään sen eteen että löytäisi sen parisuhteen. Nykyään voi varsin hyvin elää sinkkuna joten miksi etsiä jatkuvasti kumppania itselleen?
Menkää baariin ryyppäämään niin saatte kyllä seuraa! ;)
Kyllä. Valtion puolesta pitäisi järjestää tapahtumia yksinäisille, ei välttämättä parinhakumielessä edes.
Naiset tapaa vain yli 170 cm miehiä. Kerran olin sellaisessa speed datingissä ja 160 cm nainen sanoi heti että olen liian lyhyt, olen 167 cm,
Vierailija kirjoitti:
Menkää baariin ryyppäämään niin saatte kyllä seuraa! ;)
Olen nainen ja saan ihan yksin istua baarissakin. Kerran olin jopa yksin laivalla eikä yksikään ihminen tullut tekemään tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ovat kaiken lisäksi naurettavia.
Itse olet naurettava, on kiva, että on sinkkutapahtumia,
Mutta muista valita sellainen, missä tarkoituksena on kumppanin läytäminen! Sehän ei ole tokikaan kaikkien sinkkutapahtumien tavoite.
Facebookissa on sinkkujen ryhmiä.
Sinkkumies47 kirjoitti:
Naiset tapaa vain yli 170 cm miehiä. Kerran olin sellaisessa speed datingissä ja 160 cm nainen sanoi heti että olen liian lyhyt, olen 167 cm,
Sehän on selvä, sellaisen naisen kanssa et sitten haluaisi olla (hän oli epäkohtelias).
Sinkkumies47 kirjoitti:
On todella epäkohteliaasti sanottu, mutta naisena olen itsekin saanut miehiltäkuulla ulkonäkökommentteja, elin että etsii hoikempaa tai ei pidä naisesta, jolla on lyhyet hiukset ja/ tai silmälasit.
Sinkkumies47 kirjoitti:
Vai niin. Mun mies on 164cm.
Kuka enään ketään haluaa tavata missään? Paljon on hulluja ja tikollisia irrallaan tuolla ulkona.
Tää on hyvä ajatus. Kaupungit järjestämään tämmöisiä pari kertaa vuodessa niin loppuu yksinäisyys monilta.
Alaston Suomi livetapahtumat
Facebook sinkku/date ryhmät
Harrastukset
Aikuisopiskelu
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä ajatus. Kaupungit järjestämään tämmöisiä pari kertaa vuodessa niin loppuu yksinäisyys monilta.
Kaveri äppi on kuulemma tullu
Vierailija kirjoitti:
Myös vanhempia ihmisiä on yksin, eikä kaikilla ole mahdollisuuksia netistä hakea seuraa. Eikä kaikki halua etsiä kaveria/kumppania kauempaa.
Jokin matalan kynnyksen tapahtuma, johon voi mennä kaikki sinkut/yksinäiset ihan huvikseen.
Olisi kansanterveydellisestikin varmaan ihan hyvä juttu edistää sosiaalisia suhteita.
Sinkkumies47 kirjoitti:
Yhden naisen sanomisista kannattaa päätellä, että kaikki naiset ovat sitä mieltä.