Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi olla joku sinkkutapahtuma

Vierailija
07.01.2023 |

Missä voisin tavata sinkkumiehiä

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkutapahtumassa olisit sitten sinkkuna = yksin.

Ei sinne kukaan tulisi. Näitähän on joskus joku yrittänyt organisoida, surkealla menestyksellä.

On se kumma kun joka puolella valitetaan ja naristaan kun ketään ei tapaa missään ja miten vaikeaa se on, ja sitten kun tilaisuus olisi kukaan ei uskalla paikalle.

Saattaa hyvässä lykyssä tulla kaksi-kolme naista, siellä sitten pyörivät ja odottavat. Turhaan. Että se niistä tapahtumista.

Vierailija
2/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne kukaan tulisi. Näitähän on joskus joku yrittänyt organisoida, surkealla menestyksellä.

On se kumma kun joka puolella valitetaan ja naristaan kun ketään ei tapaa missään ja miten vaikeaa se on, ja sitten kun tilaisuus olisi kukaan ei uskalla paikalle.

Saattaa hyvässä lykyssä tulla kaksi-kolme naista, siellä sitten pyörivät ja odottavat. Turhaan. Että se niistä tapahtumista.

Mitä ihmettä horiset? Onhan noita sinkkutapahtumia vaikka millä mitalla, risteilyjä, bileitä ja speed datingia, usein ovat loppuunmyytyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä horiset? Onhan noita sinkkutapahtumia vaikka millä mitalla, risteilyjä, bileitä ja speed datingia, usein ovat loppuunmyytyjä.

Ja ovat kaiken lisäksi naurettavia.

Vierailija
4/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ei löydä ketään vai.

Saanko kysyä missä asut ja mitä haet`?

Vierailija
5/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet sinkut elää aika paljon "erakko" elämää eli ei paljoa näe muita ihmisiä ja moni sinkku ei tee mitään sen eteen että löytäisi sen parisuhteen. Nykyään voi varsin hyvin elää sinkkuna joten miksi etsiä jatkuvasti kumppania itselleen?

Vierailija
6/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää baariin ryyppäämään niin saatte kyllä seuraa! ;) 

Vierailija
7/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Valtion puolesta pitäisi järjestää tapahtumia yksinäisille, ei välttämättä parinhakumielessä edes.

Vierailija
8/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tapaa vain yli 170 cm miehiä. Kerran olin sellaisessa speed datingissä ja 160 cm nainen sanoi heti että olen liian lyhyt, olen 167 cm,

Vierailija
9/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää baariin ryyppäämään niin saatte kyllä seuraa! ;) 

Olen nainen ja saan ihan yksin istua baarissakin. Kerran olin jopa yksin laivalla eikä yksikään ihminen tullut tekemään tuttavuutta.

Vierailija
10/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ovat kaiken lisäksi naurettavia.

Itse olet naurettava, on kiva, että on sinkkutapahtumia,

Mutta muista valita sellainen, missä tarkoituksena on kumppanin läytäminen! Sehän ei ole tokikaan kaikkien sinkkutapahtumien tavoite.

Vierailija
11/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on sinkkujen ryhmiä.

Vierailija
12/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies47 kirjoitti:

Naiset tapaa vain yli 170 cm miehiä. Kerran olin sellaisessa speed datingissä ja 160 cm nainen sanoi heti että olen liian lyhyt, olen 167 cm,

Sehän on selvä, sellaisen naisen kanssa et sitten haluaisi olla (hän oli epäkohtelias).

Vierailija
13/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies47 kirjoitti:

On todella epäkohteliaasti sanottu, mutta naisena olen itsekin saanut miehiltäkuulla ulkonäkökommentteja, elin että etsii hoikempaa tai ei pidä naisesta, jolla on lyhyet hiukset ja/ tai silmälasit.

Vierailija
14/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies47 kirjoitti:

Vai niin. Mun mies on 164cm.

Vierailija
15/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enään ketään haluaa tavata missään? Paljon on hulluja ja tikollisia irrallaan tuolla ulkona.

Vierailija
16/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä ajatus. Kaupungit järjestämään tämmöisiä pari kertaa vuodessa niin loppuu yksinäisyys monilta.

Vierailija
17/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston Suomi livetapahtumat

Facebook sinkku/date ryhmät

Harrastukset

Aikuisopiskelu

Vierailija
18/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä ajatus. Kaupungit järjestämään tämmöisiä pari kertaa vuodessa niin loppuu yksinäisyys monilta.

Kaveri äppi on kuulemma tullu

Vierailija
19/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös vanhempia ihmisiä on yksin, eikä kaikilla ole mahdollisuuksia netistä hakea seuraa. Eikä kaikki halua etsiä kaveria/kumppania kauempaa.

Jokin matalan kynnyksen tapahtuma, johon voi mennä kaikki sinkut/yksinäiset ihan huvikseen.

Olisi kansanterveydellisestikin varmaan ihan hyvä juttu edistää sosiaalisia suhteita.

Vierailija
20/34 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies47 kirjoitti:

Yhden naisen sanomisista kannattaa päätellä, että kaikki naiset ovat sitä mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme