Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomlaiset eivät usko jumalaan, mutta heti jonkun heille tärkeän kuollessa rupeavat puhumaan taivaasta ja "nähdään vielä"?

Vierailija
07.01.2023 |

Missä logiikka?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoltani ovat molemmat vanhemmat kuolleet muutaman vuoden sisällä, enkä ole hänen, enkä hänen sisarustensa kuullut tuollaisia puhuvan.

Olkiukkoa rökittää ap...

Vierailija
22/25 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset oikeasti juhlii syömis ja juomislomia. Mikä on nimike niin ihan sama kunhan saa sikailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoahienoa kirjoitti:

Facessa toivotellaan syöpään kohta kuolevalle parane pian tai siunausta. Oisko kyse hehkutuksesta Usan malliin.

Englanninkielisessä maailmassahan aivastaneellekin sanotaan "God bless".

Vierailija
24/25 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hassu tämä ihmiskunta. Oman mielen mukaan pidetään irrationaalisia uskomuksia ja tehdään irrationaalisia päätöksiä - jotta kaikki kääntyy parhain päin niin kuin ihminen itse itselleen toivoo.

Koska uskovaiset sanovat, että ihminen on syntinen - miksi uskoa mihinkään, mihin he uskovat ja uskontoon jota he koittavat saarnata muille? Hehän voivat olla uskomuksissaan väärässä, koska ovat syntisiä itsekin.

Vierailija
25/25 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset oikeasti juhlii syömis ja juomislomia. Mikä on nimike niin ihan sama kunhan saa sikailla.

Ehkä sinä sikailet juhla- aikaan, minä en ainakaan ole kuullut ikinä, että joku olisi jouluna tai pääsiäisenä viettänyt aikaa juopotellessa. Ehkä sinulla on vain erilainen tuttavapiiri. Aikamoinen yleistys.