Nyt jysähti kylmän ja tuulettoman joulukuun pörssisähkölasku 154-neliöiseen omakotitaloon!
452 euroa.
Kommentit (12)
Meillä taas on kulutettu kolmannes viime vuoden sähkömäärästä. Säästö saatu aikaan ajastamalla eri toimintoja niin ettei laitteet pyöri ja isotehoiset halogeenit pala 24/7 ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis paljon vai selvisitkö vähällä?
Selvittiin vähällä. Tuo on aika normaali omakotitalon sähkölasku.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas on kulutettu kolmannes viime vuoden sähkömäärästä. Säästö saatu aikaan ajastamalla eri toimintoja niin ettei laitteet pyöri ja isotehoiset halogeenit pala 24/7 ulkona.
Meillä myös.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pienituloisille on jo apuhakemuslomake saatavilla.
Ei saada sitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onpa vähän omakotitaloon.
Kyllä! Ollaan tyytyväisiä, miten ollaan saatu karsittua sähkönkulutusta.
Ap
Karvan alle 2000€ tuli itselle maalämmitteisen pörssisähkötalon vuoden sähkön hinnaksi (12MWh).
Talo myyntiin, perhe hankeen.