Youtube-mainos:Mä oon teidän CEO, mullon teille visio...
Oletteko nähneet mainoksen? Minua naurattaa se. Aika onnistunut.
Kommentit (29)
En katso mainoksia, ja elämäni parani merkittävästi. Kiitos ublockin.
Meno vähän kuin meidän toimihenkilöpäivillä.
Ensiksi päivä jeesustellaan kuinka yhdessä ollaan vahvoja ja tiimityö sitä ja tätä.
200 ihmistä kuitenkin vain odottaa että koska alkaa se aikataulussa mainittu "vapaata yhdessäoloa" eli armoton ryyppääminen.
Harvoja mainoksia, joka on oikeasti aika hauska.
Tuollaisia on oikeasti olemassa ja typeriä tykypäiviä!
Vierailija kirjoitti:
Mikä ceo? chief in order?
cim, cum on mouth
Cob, cum on body
Cof, cum on face
Civ, cum on vagina
Cia, cum in anal
Olisko joku noista?
Sata egee ekstraa per juttu, koko setistä voidaan neuvotella erikseen
Chief Executive Officer, eli toimitusjohtaja.
Tuleehan tuo telkkarissakin, vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan tuo telkkarissakin, vähän väliä.
Ai, no hyvä! En katso telkkaria. Ap
Yksi lempimainoksistani. Naurattaa joka kerta. 😆
Lapseni tykkäävät mainoksesta, itse en ymmärrä mitä hauskaa tuossa on. Olen toimitusjohtaja ja mulla on visio... heheh?
Tulee mieleen yksi karmea puhelinmyyntifirma, jossa elämäni aallonpohjassa olin hetken töissä. Suureen ääneen huusi pomo ovelta yksi päivä, että tulkaa kaikki, nyt on kolmannen kvartaalin kickoff. Ihan kuin puhelinmyyjää olisi pätkääkään kiinnostanut mikään kvartaaliajattelu, kun hädin tuskin sai sen verran myyntiä joka kuukausi, että ei annettu kenkää. Nekin siihen hemmetin kickoffiin (tyhjää hölinää, vaivaannuttavaa "yhteishengen" hehkutusta) menneet työaikaminuutit tuottivat meille myyjille tappiota, koska sinä aikana ei oltu puhelimessa tekemässä kauppaa. Juma että tällaset risoo. Niinpä mainos raivostuttaa lähinnä :D mutta on kyllä hyvin kuvaava.
CEO kirjoitti:
Chief Executive Officer, eli toimitusjohtaja.
kiitos. oikeasti en tienny kun en oo tota toimistopuolta. osa kai luuli että viduilen kun kysyin.
Ne työntekijöiden ilmeet, kun he seisovat siinä rivissä. Pistäisivät mieluummin itseään sukkapuikolla silmään kuin osallistuisivat tähän tykyyn. 😀
Vierailija kirjoitti:
Lapseni tykkäävät mainoksesta, itse en ymmärrä mitä hauskaa tuossa on. Olen toimitusjohtaja ja mulla on visio... heheh?
Hauskaa on se, että tuollaisia löytyy Suomestakin. Ja koitapa jenkkifirmassa osallistua johonkin koko firman infoon, niin se on juuri tuota - "we are going strong, we must raise prices and increase our margin." Niin ja se kate tehdään tietenkin siitä, että työntekijöiden palkkoja ei nosteta vaikka hintoja nostetaan eli jää enemmän firmalle ja pomojen bonuksiin.
Tällä samalla porukalla on muistaakseni toinenkin mainos...
Hyvä mainos mutta kuka muistaa mitä siinä mainostettiin?
XD
Vierailija kirjoitti:
XD
Minä muistan, muistatko sinä?
Vierailija kirjoitti:
XD
"Kun on aika vaihtaa työpaikkaa" - Oikotie
En näe youtubessa mainoksia ollenkaan.