Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
18861/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grammy-gaalasta oli hauskaa videokuvaa, jossa Meghanin ex-bestikset Oprah ja Gayle bailasivat ankarasti. Kaverusten ex-bestis ei ollut saanut kutsua gaalaan. Mahtoiko Montecitossa Meghan istua telkkarin ääressä katsomassa gaalaa - myös Taylor Swiftin erinomaisen kaunista valkoista pukua mustine hanskoineen - vai oliko läsäyttänyt masiinan kiinni ennen juhlan alkua? 😂

Tiedätkö, ketää muuta ei kiinnosta. Mene sinne redditiin. 

Mihin? Minä olen katsellut youtubevideoita. 

Ja sinulla menee näköjään hermot. Meghanisti. 🤭

Vierailija
18862/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grammy-gaalasta oli hauskaa videokuvaa, jossa Meghanin ex-bestikset Oprah ja Gayle bailasivat ankarasti. Kaverusten ex-bestis ei ollut saanut kutsua gaalaan. Mahtoiko Montecitossa Meghan istua telkkarin ääressä katsomassa gaalaa - myös Taylor Swiftin erinomaisen kaunista valkoista pukua mustine hanskoineen - vai oliko läsäyttänyt masiinan kiinni ennen juhlan alkua? 😂

Ihan varmasti olet katsonut youtubevideoita, siitä ei ole epäilystäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18863/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate oli juuri viikkotolkulla erossa lapsistaan eikä halunnut heitä edes sairaalaan vierailemaan..! Siinäpä vasta hyvää äitiyttä.

Ei ollut vaan vajaat kaksi viikkoa. Ja hänen lapsensa ovat vanhempia kuin kaksivuotiaita.

No 7kk vanhan Georgen jättivät ainakin viikoksi muiden hoidettavaksi kun lähtivät lomailemaan Malediiveille. 

Ei, siellä reissussa oli Georgen kanssa Catherine ja hänen lapsuudenperheensä.

Ei, olivat kahdestaan Williamin kanssa ilman Georgea

https://www.express.co.uk/news/royal/463390/Prince-William-and-Kate-Mid…

Kyllä nyt Ksten pisteet laski mun silmissä, pidin ennen ihan fiksuna. Suositus on, että vasta 7v:n saa jättää viikoksi ilman äitiä. 

Vierailija
18864/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti olet katsonut youtubevideoita, siitä ei ole epäilystäkään. 

Joku hgtudor on megsuhullun suosikki :D

Vierailija
18865/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastot kertoo, et Willamista ei tykkää 12 prossaa, Harrysta ei tykkää 49 prossaa. Katesta ei tykkää 13 prossaa, Meghanista 46. Että se siittä.

https://yougov.co.uk/ratings/politics/popularity/royalty/all

Vierailija
18866/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastot kertoo, et Willamista ei tykkää 12 prossaa, Harrysta ei tykkää 49 prossaa. Katesta ei tykkää 13 prossaa, Meghanista 46. Että se siittä.

Löytyy vähän erilainenkin tilasto, ollut täällä aiemminkin.

Vierailija
18867/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellinen syy Meghanin Kaliforniaan jäämiselle on se, että hän tietää tulevansa Britanniassa buuatuksi. Ei ego kestä!

Kuningasperheessä ollaan varmaan kiitollisia, ettei Meghan tule. Eikös Elisabet jo Philipin hautajaisten yhteydessä lausahtanut: Thank God Meghan didnt come,

Ja taas projisoidaan omaa häpeä/hylkiötraumaa meghaniin. 😆🤪

Keneksi mahdat minua luulla? Ei minua ole hylätty eikä minulla ole mitään syytä hävetä. Perheenikin kanssa olen hyvissä väleissä. 

Vierailija
18868/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että suurin osa ihmistä on tyhmiä ja median harhaanjohdettavissa ;)

Siksi gallupit ovat vähän kyseenalaisia.

Vierailija
18869/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyy vähän erilainenkin tilasto, ollut täällä aiemminkin.

No laita tulee. Tämä oli Q4/2023 eli juuri tuore. 

Vierailija
18870/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellinen syy Meghanin Kaliforniaan jäämiselle on se, että hän tietää tulevansa Britanniassa buuatuksi. Ei ego kestä!

Kuningasperheessä ollaan varmaan kiitollisia, ettei Meghan tule. Eikös Elisabet jo Philipin hautajaisten yhteydessä lausahtanut: Thank God Meghan didnt come,

Ja taas projisoidaan omaa häpeä/hylkiötraumaa meghaniin. 😆🤪

Keneksi mahdat minua luulla? Ei minua ole hylätty eikä minulla ole mitään syytä hävetä. Perheenikin kanssa olen hyvissä väleissä. 

Ja taas tulee lisää paskapuhetta. 💩

Vierailija
18871/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että suurin osa ihmistä on tyhmiä ja median harhaanjohdettavissa ;)

Siksi gallupit ovat vähän kyseenalaisia.

Niin paitsi, jos vahvistaa sun mielipidettä. 🤣 No tilasto on kuitenkin tilasto. Ei sitä voi muuttaa vaikka haluis. 

Vierailija
18872/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä mediarummutusta harrastaa tämä Sussexin pariskunta. Hyi sentään!

Vierailija
18873/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhuomautuksena että kuninkaalliset seuraa noita tilastoja itsekin. Että ilmeisen luotettavia sikäli. 

- ohis

Vierailija
18874/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanhullun trollin kunniaksi on kyllä laskettava uskomaton sitkeys trollaamiseen ja valehteluun. Nukkuu varmaan yönsä sikeästi kovan uurastuksen jälkeen. Huh.

Vierailija
18875/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanhullun trollin kunniaksi on kyllä laskettava uskomaton sitkeys trollaamiseen ja valehteluun. Nukkuu varmaan yönsä sikeästi kovan uurastuksen jälkeen. Huh.

Mitkä on hänen viestejään? Ja ootko sä hymiöhullu, joka on täällä ihan joka ikinen päivä? 😅

Vierailija
18876/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dislike voi mennä Harrylla pian yli 50 prosenttia, jos jatkaa möläytyksiä. Ja jatkaahan se. 

Vierailija
18877/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry on selvästi viisastunut: enää ei edes vihjailla siitä, että hän olisi tuomassa mukanaan välirikon ja kaiken muun pahan alkujuurta, vaimoaan. Harry on vähän kovapäinen ja tynnyrissä kasvanut, mutta oppii kyllä ajan mittaan kantapään kautta.

Ei ole viisastunut yhtään, entistä tyhmempi on. Akka ei ole tervetullut ikinä hoviin. Nyt taas tekosyyllä lapsia muka hoitamassa. Lapsethan ei estä tolloja muuten liehumassa maailmalla.

Tomppeli sparekin on niin lapanen, että ei saa vietyä mukanaan lapsia isoisäänsä kerrankin tapaamaan. Akka kieltää.

Vierailija
18878/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spare saapuu haaskalle. Yllättyneet käsi pystyyn. No onneksi Charles ei ole heittämässä veiviä ja Williamillakin on kolme lasta. 

Vierailija
18879/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry myi Philipiltä perityn asekokoelma vaimonsa käskystä. 

Vierailija
18880/46129 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on selvästi viisastunut: enää ei edes vihjailla siitä, että hän olisi tuomassa mukanaan välirikon ja kaiken muun pahan alkujuurta, vaimoaan. Harry on vähän kovapäinen ja tynnyrissä kasvanut, mutta oppii kyllä ajan mittaan kantapään kautta.

Ei ole viisastunut yhtään, entistä tyhmempi on. Akka ei ole tervetullut ikinä hoviin. Nyt taas tekosyyllä lapsia muka hoitamassa. Lapsethan ei estä tolloja muuten liehumassa maailmalla.

Tomppeli sparekin on niin lapanen, että ei saa vietyä mukanaan lapsia isoisäänsä kerrankin tapaamaan. Akka kieltää.

Multa on alkanut mennä usko lasten olemassaoloon, varsinkin Lillibetin. 

Ketju on lukittu.