Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
46041/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisen pirttihirmun talossa on miehen välillä lyötävä nyrkki pöytään (kuvainnollisesti tai vaikka ihan kirjaimellisesti) ja sanoa, että nyt riitti. Se ei ole mikään "kummallinen käsitys maskuliinisuudesta". Siihen ei sisälly väkivaltaa vaan rajojen laittamista ja myös vastuun ottamista.

Harry on tossu.

Hän oli aikana ennen Megsua paljon miehekkäämpi ja hänellä oli vielä dignity tallella.

Vierailija
46042/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemonadan podcast tulossa  Meghanvihaajien riemuksi. On varmaan kamalaa kun  Meg senkun porskuttaa ja niille jälkeenjääneille vaan buuataan.

Voi itku! vain Lemonada? Kai tiedät että Lemonadaan saa podcastinsa ihan kuka vaan aloitteleva koomikko tai kirjailija...

Mitä tapahtui spotifylle??? 

Meghan ajettiin ulos Spotifyltä tuimien kirosanojen kera. Meghan pisti Spotifyltä saamansa miljoonat taskuun, mutta laiskuuttaan ja taitamattomuuttaan ei tuottanut tarpeeksi rahalle vastinetta. Eli ihan täsmälleen sama juttu kuin Netflixin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46043/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemonadan podcast tulossa  Meghanvihaajien riemuksi. On varmaan kamalaa kun  Meg senkun porskuttaa ja niille jälkeenjääneille vaan buuataan.

Voi itku! vain Lemonada? Kai tiedät että Lemonadaan saa podcastinsa ihan kuka vaan aloitteleva koomikko tai kirjailija...

Mitä tapahtui spotifylle???

No, sittenhân sinullakin on viimein mahdollisuus tulla julkaiistuksi.Jään innolla odottamaan.

Vierailija
46044/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi edes kommentoida, niin väsynyttä alkaa jo olla. Ei edes meghanisti jaksa enää keksiä kunnon solvauksia, sekin on jo vaipunut letargiaan. Meghan uuvuttaa kaikki, jopa uskollisimmat faninsa. 

En itse edes katso mitään Meghaniin liittyvää. Ei hän ole mitenkään kiinnostava ihminen. En jaksaisi katsoa ihmistä joka ei kiinnosta minua. 

Päivästä toiseen kuitekin roikut ketjussa lukemassa ja kommentoimassa tätä erttäin epäkiinnostavaa ihmistä. Go figure.

En kommentoi ikinä Meghania koska en tiedä hänestä mitään. Tiedän minkä näköinen hän on. Hän on kaunis,  mutta ei kiinnosta minua. Olen kiinnostunut sodasta, Englannin historiasta, terrorismista,  maailmanhistoriasta yleensä ja Englannin kuninkaista. 

Vierailija
46045/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon With Love-sarjan viimeisessä osassa (se brunssi), Harry ohjautuu taas sellaiseen herttaiseen taustahahmon rooliin, johon Meghan on häntä kaiken aikaa työntänyt. Vähän kuin Harry olis jokin väline Meghanlle. Harry ei näytä protestoivan tai lyövän nyrkkiä pöytään. Ihan on miehen rooli hukassa. Meghanin pitää saada olla aina ykkönen ja esillä. Tekee pahaa katsoa tuota Harryn maskuliinisuuden alasajoa.

Ihme käsitys miehisyydestä että pitää lyodä nyrkkiä poytään. Onneksi minun miehinen mieheni on kasvatettu ulkomailla, osaa avata auton ovea ja ostaa ruusuja. Harry vaikuttaa ihanteelliselta aviomieheltä.

Olet siis mielelläsi trad wife. Se sinulle suotakoon. Kaikki eivät kuitenkaan sitä jaksaisi, niin tylsää sellainen elämä on, ainakin jos tilanteeseen liittyy lapsia. 

Mikä sinä olet kertomaan mikä on kullekin tylsää. Elämän sisällön voi löytää vaikka olisi joku trad wife Pirkkalassa. Ei kaikki haluaa uraa jossain kansainvälisessä yrityksessä, rocktähteyttä tai Nobelin kirjallisuuden palkintoa. 

Vierailija
46046/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

As of 2023, Lemonada has launched more than 40 podcasts,[4] including Wiser Than Me with Julia Louis-Dreyfus, which was named the 2023 Apple Podcast of the Year,[5] and Being Trans/ Being Golden, which pioneered an unscripted format similar to reality TV,[6] and won three Webby Awards in 2023.[7]

SO THERE!

Vierailija
46047/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollaisen pirttihirmun talossa on miehen välillä lyötävä nyrkki pöytään (kuvainnollisesti tai vaikka ihan kirjaimellisesti) ja sanoa, että nyt riitti. Se ei ole mikään "kummallinen käsitys maskuliinisuudesta". Siihen ei sisälly väkivaltaa vaan rajojen laittamista ja myös vastuun ottamista.

Harry on tossu.

Hän oli aikana ennen Megsua paljon miehekkäämpi ja hänellä oli vielä dignity tallella.

Teillä varmaan aukaistaan perjantaipullo ja piestään akka. Voihan sitä kai noinkin elää, minulle ei tuollainen kelpaa.

Vierailija
46048/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon With Love-sarjan viimeisessä osassa (se brunssi), Harry ohjautuu taas sellaiseen herttaiseen taustahahmon rooliin, johon Meghan on häntä kaiken aikaa työntänyt. Vähän kuin Harry olis jokin väline Meghanlle. Harry ei näytä protestoivan tai lyövän nyrkkiä pöytään. Ihan on miehen rooli hukassa. Meghanin pitää saada olla aina ykkönen ja esillä. Tekee pahaa katsoa tuota Harryn maskuliinisuuden alasajoa.

Ihme käsitys miehisyydestä että pitää lyodä nyrkkiä poytään. Onneksi minun miehinen mieheni on kasvatettu ulkomailla, osaa avata auton ovea ja ostaa ruusuja. Harry vaikuttaa ihanteelliselta aviomieheltä.

Olet siis mielelläsi trad wife. Se sinulle suotakoon. Kaikki eivät kuitenkaan sitä jaksaisi, niin tylsää sellainen elämä on, ainakin jos tilant

Jos sinä olet tyytyväinen trad wife, ole tyytyväinen trad wife! Niinhän minä sanoin! Kaikki eivät kuitenkaan olisi, minkä minä mainitsin. Ei sinun tarvitse kommentoida ja keksiä puolustuspuheita yhtään sen pitemmälle. Jätän sinut mielelläni olemaan trad wife, nyt ymmärrän paremmin, miksi niin palvot Meghania, hänhän on kuin sinä! Trad wife! 

Vierailija
46049/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi edes kommentoida, niin väsynyttä alkaa jo olla. Ei edes meghanisti jaksa enää keksiä kunnon solvauksia, sekin on jo vaipunut letargiaan. Meghan uuvuttaa kaikki, jopa uskollisimmat faninsa. 

En itse edes katso mitään Meghaniin liittyvää. Ei hän ole mitenkään kiinnostava ihminen. En jaksaisi katsoa ihmistä joka ei kiinnosta minua. 

Tästä oli juttua juuri amerikkalaisessa Aamu-tv:ssä aivan äskettäin. Joku nainen (tutkija) ihmetteli että miksi Meghan aiheuttaa keskustelua niin paljon niiden keskuudessa jotka hänestä eivät pidä. Tutkija sanoi, että paras vaihtoehto olisi olla katsomatta koko ohjelmaa. 

No minä ainakaan en voi katsoa koko ohjelmaa, koska ei ole

Mä tunnustan stalkkaavani suomalaista entistä, uransa tuhonnutta, adhd- bloggaajaa joka elelee jossain maaseudulla lastensa kanssa.  Ja sitten BellaBarbieta, Iippadaapaa ja Jani Jarvan puolisoa Jennaa. Jarva siis henkilö jonka seurassa Riina Mäkinen nähtiin viimeksi.

Vierailija
46050/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Meghanilla alkoholiongelma? Aikamoista päiväjuopottelua. Ne Meghanin trad-larpista muka-kiinnostuneet muka-ystävättäretkin olivat piristyneimmillään cocktail-lasia vastaanottaessaan. Juopporetkue Hollywood-tyyliin?

Harryn päihdeongelmat jo tiedetäänkin.

Vaan kuka tekisi huoli-ilmoituksen edes lapsista? 

Vierailija
46051/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on tossu.

Teillä varmaan aukaistaan perjantaipullo ja piestään akka. Voihan sitä kai noinkin elää, minulle ei tuollainen kelpaa.

Huoh, toivottavasti kukaan ei ala puhua Hilly-Willyn mielekkyydestä. 🙊

Vierailija
46052/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on tossu.

Huoh, toivottavasti kukaan ei ala puhua Hilly-Willyn mielekkyydestä. 🙊

Oliko tuossa näppäilyvirhe? Älä vaan mainitse mitään niistä kr**nunjaloki**stä. Se yksi on obsessoitunut niihin. Eikä siitä jankkauksesta sitten tule loppua. 

Vierailija
46053/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on tossu.

Sinä olet merkillisen mustavalkoinen, oletko sinä se autisti? Se ainakin selittäisi paljon. Niin Meghanin fanitusta kuin muitakin kummallisuuksia sinun suustasi, tai paremminkin käsistäsi. 

Minä elän mieheni kanssa tavallista suomalaista  elämää ja meillä on hirveän hauskaa yhdessä vielä yli 30 vuoden jälkeenkin. Ei siihen tarvita ruusuja eikä takin auttamisia päälle. Alkaisin epäillä pettämistä, jos se yhtäkkiä ruusuja toisi kauppareissultaan. 😆 Tänään oikoluin miehen kirjoittaman lehtijutun ja levyarvosteluja, ennen kuin hän lähetti ne eteenpäin, ja yhdessä tehtiin ruokaa. Eikä ollut kuivakukan murustakaan meillä yhdessäkään astiassa ruokapöydässä. 😆

Vierailija
46054/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis mielelläsi trad wife. Se sinulle suotakoon. Kaikki eivät kuitenkaan sitä jaksaisi, niin tylsää sellainen elämä on, ainakin jos tilanteeseen liittyy lapsia. 

Sulle voi tuo elämä olla tylsää. Minun mielestäni lasten kasvatus ei ole lainkaan tylsää. Lasten kanssa voi matkustaa, harrastaa, liikkua. Omien lasten opiskelen duolingosta italiaa.

Miehen kanssa harrastetaan liikuntaa.  Omia harrastuksiakin riittää: Japanin opiskelu, matkustelu, elokuvat, maraton ja surffaus. Tykkään myös laittaa kesämökin puutarhaa ja tehdä pientä remppaa. 

En viihdy risteilyillä, teattereissa, yökerhoissa, ravintoloissa, tanssimassa. Jos sinä viihdyt niin ok. 

En ole myöskään pyrkimässä kovapalkkaiseen työhön pankkiin tai ministeriöön tai Fortumiin. Jos sinun tavoitteesi on päästä Suomen pankin pääjohtaksi niin kiva. 

Vierailija
46055/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

As of 2023, Lemonada has launched more than 40 podcasts,[4] including Wiser Than Me with Julia Louis-Dreyfus, which was named the 2023 Apple Podcast of the Year,[5] and Being Trans/ Being Golden, which pioneered an unscripted format similar to reality TV,[6] and won three Webby Awards in 2023.[7]

SO THERE!

Webby awards? Onks ne niinku jotain oscareita tai jtn? Ihan vieras nimi, en oo koskaan kuullukkaa webbyistä. Onko joku muu? 

Vierailija
46056/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SO THERE!

There what?

Todistele mitä haluat, mutta aikamoinen 'alaveittaus' Megsiltä päätyä Spotifylta Lemonadalle. Tai sitten ihan vaan eleveittaus, miten nyt ottaa. Meghan on nimittäin tehnyt koko termistä vitsin.

Vierailija
46057/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on tossu.

Sinä olet merkillisen mustavalkoinen, oletko sinä se autisti? Se ainakin selittäisi paljon. Niin Meghanin fanitusta kuin muitakin kummallisuuksia sinun suustasi, tai paremminkin käsistäsi. 

Minä elän mieheni kanssa tavallista suomalaista  elämää

Sinä ja miehesi olette ehkä hieman eri sukupolvea kun vauva-palstan kirjoittelijat.

Vierailija
46058/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään noita linkkejä ym katsonut vain tätäkeskustelua seurannut. Voisiko Megan olla henkilö jolle sopii mitkä tahansa julkisuus. Ei väliä onko se hyvää tai huonoa kunhan on esillä ja ihmisten kiinnostuksen kohteena? 

Vierailija
46059/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on tossu.

Minä elän mieheni kanssa tavallista suomalaista  elämää

Millaista on tavallinen suomalainen elämä?

Vierailija
46060/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on tossu.

Opettele sisäistämään lukemasi "Siihen EI sisälly väkivaltaa" vaan se on "vastuun ottamista ja rajojen laittamista" eli miehisyyttä. Myöskään alkoholin avulla tehtävästä tunteiden käsittelystä ei tuo kirjoittaja sanonut mitään. Lisänä ad hominem. Olet kiero.  -eri

Ketju on lukittu.