Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
46021/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46022/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valheita 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46023/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valheita 🤭

Sinulle muka on Meghan kuiskutelut totuuksia? Kovat on ketjumamman luulot itsestään.

Vierailija
46024/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valheita 🤭

Sinulle muka on Meghan kuiskutelut totuuksia? Kovat on ketjumamman luulot itsestään.

Älä huoli. Minä en ole sen enempää rikas, kuuluisa kuin tyhmäkään, joten Meghan tuskin hassaisi aikaansa minuun - edes tervehtiäkseen.

Tuon youtubettaren varallisuudesta tai tunnettuudesta en tiedä, mutta fiksuna tai totuudellisena en häntä pitäisi. Jo videon otsikointi riittää kertomaan sen fiktion tason, jolla klipissä operoidaan.

Vierailija
46025/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä te olette huvittaneet itseänne näin torstai-illan kunniaksi? Minä olen katsonut With love, Meghan -parodioita YouTubesta - tämän ketjun innoittamana. Hitsi että niitä on muuten paljon! Pure joy overflow 🤡🥳

Ääk! Minäkin olen "inhottava ihminen"...

https://m.youtube.com/shorts/_ZuQVYHqm_I

Vierailija
46026/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi edes kommentoida, niin väsynyttä alkaa jo olla. Ei edes meghanisti jaksa enää keksiä kunnon solvauksia, sekin on jo vaipunut letargiaan. Meghan uuvuttaa kaikki, jopa uskollisimmat faninsa. 

En itse edes katso mitään Meghaniin liittyvää. Ei hän ole mitenkään kiinnostava ihminen. En jaksaisi katsoa ihmistä joka ei kiinnosta minua. 

Tästä oli juttua juuri amerikkalaisessa Aamu-tv:ssä aivan äskettäin. Joku nainen (tutkija) ihmetteli että miksi Meghan aiheuttaa keskustelua niin paljon niiden keskuudessa jotka hänestä eivät pidä. Tutkija sanoi, että paras vaihtoehto olisi olla katsomatta koko ohjelmaa. 

No minä ainakaan en voi katsoa koko ohjelmaa, koska ei ole Netflixiä. Youtube ja tämä ketju ovat ne, joista

Ei ihme, että ihmiset voivat niin huonosti kun katsovat jotain mitä vihaavat. 

Vierailija
46027/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi edes kommentoida, niin väsynyttä alkaa jo olla. Ei edes meghanisti jaksa enää keksiä kunnon solvauksia, sekin on jo vaipunut letargiaan. Meghan uuvuttaa kaikki, jopa uskollisimmat faninsa. 

En itse edes katso mitään Meghaniin liittyvää. Ei hän ole mitenkään kiinnostava ihminen. En jaksaisi katsoa ihmistä joka ei kiinnosta minua. 

Tästä oli juttua juuri amerikkalaisessa Aamu-tv:ssä aivan äskettäin. Joku nainen (tutkija) ihmetteli että miksi Meghan aiheuttaa keskustelua niin paljon niiden keskuudessa jotka hänestä eivät pidä. Tutkija sanoi, että paras vaihtoehto olisi olla katsomatta koko ohjelmaa. 

No minä ainakaan en voi katsoa koko ohjelmaa, koska ei ole Netflixiä. Youtube ja tämä ketju ovat ne, joista

Ei. Tutkija ei puhunut mitään Catherinesta. 

Vierailija
46028/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakaan en voi katsoa koko ohjelmaa, koska ei ole

Onko sinulla yleisesti hankaluuksia tunnistaa tunteita? Ei Meghania vihata. Hänelle nauretaan.

Vierailija
46029/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon With Love-sarjan viimeisessä osassa (se brunssi), Harry ohjautuu taas sellaiseen herttaiseen taustahahmon rooliin, johon Meghan on häntä kaiken aikaa työntänyt. Vähän kuin Harry olis jokin väline Meghanlle. Harry ei näytä protestoivan tai lyövän nyrkkiä pöytään. Ihan on miehen rooli hukassa. Meghanin pitää saada olla aina ykkönen ja esillä. Tekee pahaa katsoa tuota Harryn maskuliinisuuden alasajoa.

Vierailija
46030/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46031/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon With Love-sarjan viimeisessä osassa (se brunssi), Harry ohjautuu taas sellaiseen herttaiseen taustahahmon rooliin, johon Meghan on häntä kaiken aikaa työntänyt. Vähän kuin Harry olis jokin väline Meghanlle. Harry ei näytä protestoivan tai lyövän nyrkkiä pöytään. Ihan on miehen rooli hukassa. Meghanin pitää saada olla aina ykkönen ja esillä. Tekee pahaa katsoa tuota Harryn maskuliinisuuden alasajoa.

Ihme käsitys miehisyydestä että pitää lyodä nyrkkiä poytään. Onneksi minun miehinen mieheni on kasvatettu ulkomailla, osaa avata auton ovea ja ostaa ruusuja. Harry vaikuttaa ihanteelliselta aviomieheltä.

Vierailija
46032/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemonadan podcast tulossa  Meghanvihaajien riemuksi. On varmaan kamalaa kun  Meg senkun porskuttaa ja niille jälkeenjääneille vaan buuataan.

Vierailija
46033/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko sinulla yleisesti hankaluuksia tunnistaa tunteita? Ei Meghania vihata. Hänelle nauretaan."

Hulluilla on halvat huvit.

Vierailija
46034/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemonadan podcast tulossa  Meghanvihaajien riemuksi. On varmaan kamalaa kun  Meg senkun porskuttaa ja niille jälkeenjääneille vaan buuataan.

Yksi uusi katastrofi lisää. Edellinen podcast ei menestynyt.

Miksi uusi menestyisi? Vai onko hankittu nyt 50 tuottajaa 8 jaksoa varten?

Ketä Meghan tällä kertaa kopio?

Vierailija
46035/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi itku! vain Lemonada? Kai tiedät että Lemonadaan saa podcastinsa ihan kuka vaan aloitteleva koomikko tai kirjailija...

Mitä tapahtui spotifylle???

Vierailija
46036/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ABOLISH MONARCHY! NOT MY KING!

Vierailija
46037/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme käsitys miehisyydestä että pitää lyodä nyrkkiä poytään. Onneksi minun miehinen mieheni on kasvatettu ulkomailla, osaa avata auton ovea ja ostaa ruusuja. Harry vaikuttaa ihanteelliselta aviomieheltä.

Olet siis mielelläsi trad wife. Se sinulle suotakoon. Kaikki eivät kuitenkaan sitä jaksaisi, niin tylsää sellainen elämä on, ainakin jos tilanteeseen liittyy lapsia. 

Vierailija
46038/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuta lähdettä kuin sugarin video? Sugareiden imeliin juttuihin ei voi yksinään luottaa. 

Vierailija
46039/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ABOLISH MONARCHY! NOT MY KING!

Missäs päin Britanniaa vaikutat, vai oletko Commonwealthin jäsenistöä? 

Vierailija
46040/46129 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valheita 🤭

Voi tsiisus. 

Ketju on lukittu.