Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tällä kertaa Harryn omakirjoittama puhe, vai Meghanin kirjoittama niin kuin yleensä?
Mitä se sinulle kuuluu??? Oletko haavoittunut sotaveteraani???? Mistä muka tiedät kuka "yleensä" kirjoittaa Harryn puheet???? Et näytä kuitenkaan kuuntelevan oli se kenen kirjoittama tahansa. Moron.
Moro vaan sullekin. Tai Mormon. 😂
Kauheaa mielensäpahoittamista ihmiseltä, joka ei koskaan ole Harryä itse a) nähnyt, b) kuullut. Nauraahan tuota on ihan pakko.
Wootton's woes. Liar liar pants on fire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vihdoin kertoa minulle, miksi helvetissä minun pitäisi lukea Harryn kirja, jossa hän itse myöntää valehtelevansa?
Minä näen niitä valheita joka kerta eri tiedotusvälineissä, kun Harry jossain avaa suunsa. Ei siihen mitään kirjaa tarvita.
Ei kannata vaivautua, et sinä kuitenkaan ymmärtäisi. Ai että Harry itse kirjassaan sanoo valehtelevansa? No, onhan se tulkinta tuokin.
Ai, sinä et ole sitten Sparea lukenutkaan? Kun joku sanoo, että kaikki tässä kirjassa ei välttämättä ole totta, vaan niin kuin minä asiat muistan, niin silloin puhutaan valehtelemisesta.
Ja se ei ole tulkinta vaan fakta. Montako kertaa tämä sama asia pitää vielä kerrata, vai joko jäkäpää uskoo? Ei sen puoleen, jaksan sen kerrata nyt, huomenna ja vuodenkin päästä.
Vierailija kirjoitti:
"Minusta ei Meghanin maanisesta höpinästä käynyt ilmi, oliko tavarat signeerattu juuri sille tytölle."
On oma vikasi jos et ymmärrä Meghanin puhetta, meille muille oli ihan päivänselvää mitä hän sanoi. Moot point oliko ihan jokainen paketissa ollut tavara merkattu 15-vuotiaan nimellä. Tärkeintä oli että hänellä on nyt muutama aarre kaiken kauheuden keskellä. Ja sinä jaksat inistä pikkuasioista. Fy fan.
Ei siitä aarteesta tiedä, onko tullut kameran eteen sitä kertomaan, tai edes antanut kirjallista viestiä onnellisuudestaan? Ehkä olisi ollut kiitollisempi kokonaisesta vaateparresta ja parista kenkäparista ennemmin kuin signeeratusta lounaslaatikosta. Kaiken kun maastopalossa menetti.
Mutta tärkeintähän koko jutussa oli se, että Meghan pääsi maanisesti kähisemään jalomielisyydestään suurelle yleisölle, ja vielä ilman meikkiä, oi tätä maanläheistä herttuatarta! Ja vieläpä heittelemään julkkisten nimiä kameralle aivan kuin ne olisivat hänen parhaita kavereitaan.
Ja kaiken muun feikin lisäksi Meghan vielä näytti liikuttuneen omasta hyvästä teostaan siitä kertoessaan. Se on jo aika vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
"Minusta ei Meghanin maanisesta höpinästä käynyt ilmi, oliko tavarat signeerattu juuri sille tytölle."
On oma vikasi jos et ymmärrä Meghanin puhetta, meille muille oli ihan päivänselvää mitä hän sanoi. Moot point oliko ihan jokainen paketissa ollut tavara merkattu 15-vuotiaan nimellä. Tärkeintä oli että hänellä on nyt muutama aarre kaiken kauheuden keskellä. Ja sinä jaksat inistä pikkuasioista. Fy fan.
No, ei ollut päivänselvää. Se nainen nimittäin ei ollut selvä, jossain aineissa oli. Oletko nähnyt koko videota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä aarteesta tiedä, onko tullut kameran eteen sitä kertomaan, tai edes antanut kirjallista viestiä onnellisuudestaan? Ehkä olisi ollut kiitollisempi kokonaisesta vaateparresta ja parista kenkäparista ennemmin kuin signeeratusta lounaslaatikosta. Kaiken kun maastopalossa menetti.
Mutta tärkeintähän koko jutussa oli se, että Meghan pääsi maanisesti kähisemään jalomielisyydestään suurelle yleisölle, ja vielä ilman
🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍
Vierailija kirjoitti:
Ja kaiken muun feikin lisäksi Meghan vielä näytti liikuttuneen omasta hyvästä teostaan siitä kertoessaan. Se on jo aika vastenmielistä.
Jep.
Mulle on epäselvää, mitä nuo ankat ovat tarkoittavinaan. Pieni ankanpoikanen, uiskenteli veessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tällä kertaa Harryn omakirjoittama puhe, vai Meghanin kirjoittama niin kuin yleensä?
Mitä se sinulle kuuluu??? Oletko haavoittunut sotaveteraani???? Mistä muka tiedät kuka "yleensä" kirjoittaa Harryn puheet???? Et näytä kuitenkaan kuuntelevan oli se kenen kirjoittama tahansa. Moron.
Kauheaa mielensäpahoittamista ihmiseltä, joka ei koskaan ole Harryä itse a) nähnyt, b) kuullut. Nauraahan tuota on ihan pakko.
Keltakuume pehmentää aivot. Naurattaa kyllä minuakin että putkiaivo ei voi kuvitellakaan että voin olla Vancouverissa kisoja katsomassa. Moron.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on epäselvää, mitä nuo ankat ovat tarkoittavinaan. Pieni ankanpoikanen, uiskenteli veessä?
Missä sä näät ankkoja?
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Tuon se varmaan kertoo sitten kirjassaan eri tavalla, että William oli hänen perässään eikä voinut vastustaa Markea. On tuo hyvä esimerkki mitä kusipää ihminen voi aikaansaada kun saa jalkansa kiipijänä oven väliin. Harry kertomakirjoitti Spareen että William aivan kuin pelkäsi Meghania. Mutta miehet ovat sellaisia että niistä kyllä näkee onko ne naisista kiinnostuneita vai ei ja William oli aina diskreetti. Eli ei todellakaan kiinnostanu amerikkalainen loppuunajettu corvette.
Amerikkalaiset naiset osaavat flirttailla. Willsillä ei taida olla hirveästi kokemusta naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vihdoin kertoa minulle, miksi helvetissä minun pitäisi lukea Harryn kirja, jossa hän itse myöntää valehtelevansa?
Minä näen niitä valheita joka kerta eri tiedotusvälineissä, kun Harry jossain avaa suunsa. Ei siihen mitään kirjaa tarvita.
Ei kannata vaivautua, et sinä kuitenkaan ymmärtäisi. Ai että Harry itse kirjassaan sanoo valehtelevansa? No, onhan se tulkinta tuokin.
Ai, sinä et ole sitten Sparea lukenutkaan? Kun joku sanoo, että kaikki tässä kirjassa ei välttämättä ole totta, vaan niin kuin minä asiat muistan, niin silloin puhutaan valehtelemisesta.
Ja se ei ole tulkinta vaan fakta. Montako kertaa tämä sama asia pitää vielä kerrata, vai joko jäkäpää uskoo? Ei sen puoleen, jaksan sen kerrata nyt, huomenna ja vuodenki
Senkus jankkaat ja kertaat ihan niin monta kertaa kuin haluat mutta kirjaa lukemattoman mielipiteet eivä kiinnosta pätkän vertaa. Oikeata asiaahan sinulla ei koskaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videossa ainakin Meghan oli innoissaan siitä että Eilish oli laittanut tavaroihin omistuskirjoituksen tälle 15-vuotiaalle.
Varmaan siellä oli valmiiksi signeerattuja tavaroita.
Hyvä Ms. Einstein, Eilishin varastossa on mielestäsi valmiiksi signeerattua tavaraa sinunkin nimelläsi? Omistuskirjoitus = käytetään saajan nimeä.
Epäilen, että 14-vuotiaan tytön suurin murhe olisi ollut fanipaita joka oli jäänyt pesukoneeseen. Näitä paitoja saa aina tilattua uusia fanikaupoista. Tuskin hän ikävöi paitaa, jossa ei ollut edes idolin signeerausta, koska sellaisia paitoja ei yleensä käytetä, eikä varsinkaan pestä! tai pistetä pesukoneeseen vaan seinälle. Todennäköisesti Sussexin oma pr-tiimi oli yhteydessä Billie Ellishin pr-tiimiin, joka lähetti fanituotteet. Superjulkkiksilla homma toimii näin. Harryn toimisto otti yhteyttä ja homma hoitui.
Billie Eilish itse ei ole kommentoinut tätä millään tavalla somessa vaikka Meghan intoili ja puhui kuin Billie Eilish olisi Meghanin fanityttö mutta Billie itse on ollut hyvin hiljaa.
Billie Eilish tapasi prinssi Williamin ja Catherinen vuonna 2021 ja hehkutti sitä ympäriinsä sekä julkisesti haastatteluissa että facessa ja somessa. Billiellä on tourette ja adhd hän jännitti suuresti tapaamista. Hän pelkäsi että hän mokaa hoviniiaukset ja etiketit mutta kun Catherine ja William tuli paikalle he tulivat suoraan hänen luokseen "taviksina" ilman protokollia, olivat mutkattomia ja lämpimiä, että hei! mitä kuuluu. Billie hehkutti joka paikassa kuinka hurmaava ja ihana pariskunta he oli.
On vähintäänkin noloa, että se on Meghan, joka hehkuttaa että katsokaa mitä minä tein. Minä ja Billie Eilish yhdistimme voimamme. Olisi ollut tyylikkäämpää jos Meghan olisi ollut ihan hiljaa ja se nuori 14-v tyttö olisi tehnyt sen postauksen missä hän olisi hihkunut ja kyynelehtinyt että katsokaa mikä ihana yllätys!!! ihana, ihana Meghan!!! Tai että Billie Eilish olisi tehnyt aiheesta postauksen. Siitä että Eilish itse ei ole kommentoinut millään tavalla voi hyvin päätellä, että hän ei ehkä halua olla osa Team-meghania ja se että tuo viittäkymmentä käyvä rouva käyttää häntä, 23-vuotiasta teini-idolia hyväkseen nimi-droppailussa ei ole hänelle mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo "Sussex Squadron" vaikuttaakin hyvin "puolueettomalta" ja "laadukkaalta" kanavalta... Joko muuten se Catherinen kalmo on löytynyt sieltä palatsin kellarista? Entä onko löytynyt lisää todisteita klooni-Catherinesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "Sussex Squadron" vaikuttaakin hyvin "puolueettomalta" ja "laadukkaalta" kanavalta... Joko muuten se Catherinen kalmo on löytynyt sieltä palatsin kellarista? Entä onko löytynyt lisää todisteita klooni-Catherinesta?
Minkä kalmon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Tuon se varmaan kertoo sitten kirjassaan eri tavalla, että William oli hänen perässään eikä voinut vastustaa Markea. On tuo hyvä esimerkki mitä kusipää ihminen voi aikaansaada kun saa jalkansa kiipijänä oven väliin. Harry kertomakirjoitti Spareen että William aivan kuin pelkäsi Meghania. Mutta miehet ovat sellaisia että niistä kyllä näkee onko ne naisista kiinnostuneita vai ei ja William oli aina diskreetti. Eli ei todellakaan kiinnostanu amerikkalainen loppuunajettu corvette.
Amerikkalaiset naiset osaavat flirttailla. Willsillä ei taida olla hirveästi kokemusta naisista.
Hävennyt ehkä punastumistaan ja sitten syyttää naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keltakuume pehmentää aivot. Naurattaa kyllä minuakin että putkiaivo ei voi kuvitellakaan että voin olla Vancouverissa kisoja katsomassa. Moron.
Mutta vihreät ankat (mitä ne tarkoittavat, kysyin jo kerran) eivät pehmennä? Se on vissiin se vihreys sitten. 😂😂
Mormon ei ole Vancouverissa. A selfie or it didn't happen.
Oli Megsun. Ja normikäytännön mukaan Harry istui koko illan poistamassa Meghanin nimet ja omakehut, kokonaista 248 mainintaa, jotta sai muokattua sen itselleen sopivaksi.