Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Crifteri Bingviini" taas ahkerana aamusta asti. Maksaako sille joku näistä hupakkojutuista?
Minkäs organisaation palkkalistoilla olet täällä muita näykkimässä, vai ihanko vain sisäinen palo ajaa ilmaiseksi räksyttämään?
Itse olen jo aikoja sitten lakannut vastaamasta tuon henkilön nälvimisiin. Hänellä ei ole mitään järkevää kommentoitavaa itse aiheesta. Hän vain solvaa kanssakirjoittajia toivoen saavansa näiltä huomiota. Kai hän on niin yksinäinen mutta huomionkipeä. Harva kai tuollaisen ihmisen ystävänä kovin kauaa edes viihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Walesien intetystä laiskuudesta: luuletteko te heidän halveksijat että medialle tiedotetaan jokaikinen työtehtävä mikä heillä on? Mites muut hovit? Hiki päässä kaikki kruununperijät puolisoineen paiskivat töitä ja olette täysin tietoisia missä he milloinkin ovat/menevät ja mitä tekevät?
Miksi William ja Catherine ovat kuin punainen vaate meghanisteille?
No ei kyllä paiski töitä. Tiedätkö edes millaista kuninkaallisten työ on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Meghan halusi Williamin. Ei Harrya. Ehkä Meghan uskoi pystyvänsä manipuloimaan Williamin miehekseen."
Ei kai kukaan tervejärkinen nainen oravahammasta ottaisi? Meghan tarvitsee menevän ja tekevän miehen. William jaksaa vain puolen tunnin edustuksia kerran päivässä, ei pysyisi amerikkalaisessa menossa mukana.
Miksi William olisi amerikkalaisissa menoissa mukana?
Hyvä kysymys!
On uskomatonta, että täällä sekoitetaan amerikkalaisjulkku Harry ja Walesin prinssi, tuleva Yhdistyneiden kuningaskuntien kuningas William keskenään, tai siis tehdään näitä outoja vertailuja heidän välillään. Ei heillä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Harry teki sen päätöksen ihan itse viisi vuotta sitten, melkein päivälleen.
Ehkä joku englantia taitamaton on sekoittanut United States eli Yhdysvallat. United Kingdom on yksikkö.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta tottakai "kuningatar Meghan" vastaa yksinään kevyesti 100 kokenutta avustustyöntekijää. Ja tietty kadut on tyhjennettävä rahvaasta kun kuningatar saapuu saattueineen. Niin ihanan "auttavainen" tuo Meghan on."
Kyllä täytyy olla "special kind of stupid" jos uskoo että siviilikansalaisen "turvallisuustiimi" saa ruveta komentelemaan ketään tuhoalueella. Kaikki videot mitä olen nähnyt Sussexeista LA:ssa on otettu kaukana paloalueesta, paikassa missä ruokitaan palomiehiä ja muita avustajia.
Kannattaa muistaa että USAn poliisit ovat aseistettuja eikä niille kannata kettuilla jos oma henki on kallis, varsinkin tuollaisessa äärimmäisessä hädässä.
Esim. Tällä videolla kerrotaan jo heti alussa kyseinen episodi. Kommenttikenttä on myös lukemisen arvoinen, koska siellä oli kommentteja henkilöiltä jotka olivat todistamassa tapahtunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Crifteri Bingviini" taas ahkerana aamusta asti. Maksaako sille joku näistä hupakkojutuista?
Minkäs organisaation palkkalistoilla olet täällä muita näykkimässä, vai ihanko vain sisäinen palo ajaa ilmaiseksi räksyttämään?
Et sitten ole huomannut että crifteri on aamusta iltaan näykkimässä Meghania ja Harrya? Minä esitän yhden kysymyksen ja sinä alat nikottelemaan.
Jos ketjun OTSIKKO jo vihjailee Harryn älykkyyden olevan aika alhainen, niin miten voit olettaa ketjun olevan muuta kuin negatiivissävytteinen? Jos haluat kehua ja imarrella Harrya ja vaimoaan, niin tee se niin, ettet räkytä muille kirjoittajille!
Anna tulla aamusta iltaan, kehu ja nuole, mutta jätä muut keskenään keskustelevat rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä sanoin että täällä on monta ihmistä kirjoittamassa. Minä sanon yhden faktan ja sinä alat heti vängätä vastaan. Ei yksi vaan monta. Menikö vihdoin kaaliin, vai onko sinullakin metsäpalon haju vielä nenässä?
Sillä on perskarvat kärähtäneet ja nyt riehuu täällä. Menisi edes viemään omenoita miljonääreille, kuten idolinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta tottakai "kuningatar Meghan" vastaa yksinään kevyesti 100 kokenutta avustustyöntekijää. Ja tietty kadut on tyhjennettävä rahvaasta kun kuningatar saapuu saattueineen. Niin ihanan "auttavainen" tuo Meghan on."
Kyllä täytyy olla "special kind of stupid" jos uskoo että siviilikansalaisen "turvallisuustiimi" saa ruveta komentelemaan ketään tuhoalueella. Kaikki videot mitä olen nähnyt Sussexeista LA:ssa on otettu kaukana paloalueesta, paikassa missä ruokitaan palomiehiä ja muita avustajia.
Kannattaa muistaa että USAn poliisit ovat aseistettuja eikä niille kannata kettuilla jos oma henki on kallis, varsinkin tuollaisessa äärimmäisessä hädässä.
Esim. Tällä videolla kerrotaan jo heti alussa kyseinen episodi. Kommenttikenttä on myös lukemisen arvoinen, koska siellä oli kommentteja henkilöiltä jotka olivat todistamassa tapahtunutta.
Taas on langettu halpaan. Dan Wootton aka. Martin Branning, pippelikirisrtäjä joka on saanut touhujensa takia potkut kaikista entisistä mediahommista ja on nyt ihan omillaan You Tubessa.
Samantha Markle, Meghanin sisarpuoli joka on vannonut tuhoavansa Meghanin. Samanthalta otettiin lapset huoltoon ja hänen tyttärensä Ashleigh on Meghanin hyvä ystävä. Samantha on veloissa mutta pystyy härnäämään Meghania kun brittimedia maksaa laskut. Esiintyy ainoastaan brittiTV:ssä, USAssa häntä ei haastattele kukaan.
Kaikki nuo väitteet että Sussexit ryntäsivät paloalueelle ovat niin huvittavia kun kaikki kuvat on otettu Pasadenassa, Pasadenan pormestarin seurueessa. Sieltä on noin tunnin ajomatka Pacific Palisadesiin. Kun ei tunne aluetta on niin helppo sepitellä kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monta kirjoittajaa, jotka kirjoittavat silloin kuin heille sopii.
Räksyttäjämeghanisti iskee sitten joskus iltakymmenen ja -yhdentoista välillä. Poikkeuksetta.
Sinä taidat olla Suomen Marjorie Taylor Greene.
Ja sinä Suomen Hyacinth Bucket
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori Daily Mail -linkistä, mutta tämä oli mielestäni mielenkiintoinen. Kirjoittaja on siis Dan Wootton, jolle Harry ja Meghan itse kertoivat Megxitistä etukäteen.
https://www.dailymail.co.uk/debate/article-11615097/DAN-WOOTTON-Ive-Har…
En usko että tässä hyvin käy, on vain ajan kysymys kun myös amerikkalainen lehdistö m
uuttuu kriittiseksi ja se on menoa sitten. Esim. New York Timesissa kuvailtiin pariskuntaa "Harry and Meghan are taking a stand against colonialism, racism and oppression of all stripes, jetting around the world, occasionally in a friends private plane, in their campaign against injustice."
Tämä viesti oli kirjoitettu 2 vuotta sitten. Nyt aika on tullut ja Sussexeilta mennyt maine ja kannatus myös Usa:ssa. Ei siinä kauaa mennyt.
Kyllä hänellä nykyään on erittäin teräviä kyniä, lähetin hänelle nimittäin Joululahjaksi tusinan (12 kpl) käsin puukolla erittäin teräväksi teroitettuja Kohinoor -lyijykyniä. Jos jotkut muutkin tällä palstalla kirjoittaneista yli 40 000 henkilöstä ovat niitä hänelle lähettäneet, niin luulisi terävyyttä riittävän. Olisimmepa kaikki penaalin terävimmän kynän haltijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Walesien intetystä laiskuudesta: luuletteko te heidän halveksijat että medialle tiedotetaan jokaikinen työtehtävä mikä heillä on? Mites muut hovit? Hiki päässä kaikki kruununperijät puolisoineen paiskivat töitä ja olette täysin tietoisia missä he milloinkin ovat/menevät ja mitä tekevät?
Huoh. En ole Meghanisti, en tiedä hänestä juuri mitään. En ole hänestä kiinnostunut, enkä uhraa hänelle minuuttiakaan tiukasta aikataulustani. Olen lainannut brittien medioita mm Workshy-lempinimestä. Olen kertonut mitä brittien lehdistö ja some kirjoittaa heistä Waleseista.
No eiköhän tuota älytöntä haukkumanimitystä ole jo toisteltu täällä riittämiin? Miksi jankkaat asiasta, josta et tiedä mitään, lehdistö elää paskajutuillaan, hovi ei voi kommentoida vastaan. Ne saisivat olla päätoimisesti nostamassa syytteitä.
Jätä Walesit nyt vaan ihan rauhaan, tekee sulle ihan hyvää. Kyllä ne siellä hovinsa hoitaa, on paljon menetettävää, jos alkavat laakereillaan lepäämään. Eivät ne tyhmiä ole.
Lehdistöhän on ollut Katenkin kimpussa solvaamassa vuosikymmenet, mutta historioitsijat, palvelusväki ja lähipiiri kertovat ihan toista. Jo tuon Lazy/waity -jankutuksen turhuuden voit itse todeta; naimisissa ovat ja hyvältä näyttää, vaikka lehdistö renkutti samaa säveltä vuosia, eli eroavat, ne eroavat.
William ja Kate paskat välittivät ja antoivat suhteensa vaan syventyä rauhassa. Ajojahti Katea kohtaan oli samaa luokkaa kuin Dianan suhteen. Yhdellä räävittömällä kuvalla koulutetaan useampi muksu, kunhan henkilö vaikka kompastuu tai mokaa jotenkin. Salakuvausta puusta käsin niin, että yksityisyyttä loukataan. Ja täällä moukat väittävät, että tahallaan on rintansa esitellyt.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo aikoja sitten lakannut vastaamasta tuon henkilön nälvimisiin. Hänellä ei ole mitään järkevää kommentoitavaa itse aiheesta. Hän vain solvaa kanssakirjoittajia toivoen saavansa näiltä huomiota. Kai hän on niin yksinäinen mutta huomionkipeä. Harva kai tuollaisen ihmisen ystävänä kovin kauaa edes viihtyy.
Kiva sitä on joskus ärsyttää, kun se kiihtyy niin mukavasti. Ja onhan sitä dissattu, mutta eipä tuo mihinkään näytä häviävän.
Tuo Dan Wootton on alusta asti ollut sussex-squadin hampaissa koska heppu oli ensimmäisiä joka tajusi Meghanin sairaan luonteen. Dan Woottonin oma youtube-show on suositumpi kuin GB News. Hän oli yleisönsuosikki ja iso menetys GB Newsille.
Wikipedia tietää kertoa että potkujen syynä oli syyskuussa 2023 GB Newsin lähetys, missä Wootton-shown vieraana ollut henkilö laukoi seksuaalisesti sopimattomia kommentteja toimittaja Ava Evansista. Wootton pyysi anteeksi ja myönsi että hänen olisi pitänyt puuttua asiaan ja keskeyttää show välittömästi. Koska vieraana olleen henkilön lähetyksessä esittämät kommentit rikkoivat journalistisia sääntöjä, Wootton eroitettiin.
Wikipedia: Wootton was suspended from GB News in September 2023 following an incident in which sexually disparaging comments were made on his show by guest Laurence Fox about journalist Ava Evans, which were described by the channel as "totally unacceptable". Wootton apologised and said that he should have intervened.[4] His contract with MailOnline was subsequently terminated and Ofcom opened an investigation into the incident, which concluded that the show breached their broadcasting rules.[5][6][7]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori Daily Mail -linkistä, mutta tämä oli mielestäni mielenkiintoinen. Kirjoittaja on siis Dan Wootton, jolle Harry ja Meghan itse kertoivat Megxitistä etukäteen.
https://www.dailymail.co.uk/debate/article-11615097/DAN-WOOTTON-Ive-Har…
En usko että tässä hyvin käy, on vain ajan kysymys kun myös amerikkalainen lehdistö m
uuttuu kriittiseksi ja se on menoa sitten. Esim. New York Timesissa kuvailtiin pariskuntaa "Harry and Meghan are taking a stand against colonialism, racism and oppression of all stripes, jetting around the world, occasionally in a friends private plane, in their campaign against injustice."
Tämä viesti oli kirjoitettu 2 vuotta sitten. Nyt aika on tullut ja Sussexeilta mennyt maine ja kannatus myös Usa:ssa.&
Missäpäin USAaa on noin käynyt? UKssahan on media nyt tyvin varovainen kirjoituksissaan kun ovat nähneet Harryn sinnikkyyden. t. usalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monta kirjoittajaa, jotka kirjoittavat silloin kuin heille sopii.
Räksyttäjämeghanisti iskee sitten joskus iltakymmenen ja -yhdentoista välillä. Poikkeuksetta.
Sinä taidat olla Suomen Marjorie Taylor Greene.
Ja sinä Suomen Hyacinth Bucket
You make no sense.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. En ole Meghanisti, en tiedä hänestä juuri mitään. En ole hänestä kiinnostunut, enkä uhraa hänelle minuuttiakaan tiukasta aikataulustani. Olen lainannut brittien medioita mm Workshy-lempinimestä. Olen kertonut mitä brittien lehdistö ja some kirjoittaa heistä Waleseista.
No eiköhän tuota älytöntä haukkumanimitystä ole jo toisteltu täällä riittämiin? Miksi jankkaat asiasta, josta et tiedä mitään,
Ei ole sentään esitellyt paljasta rintamustaan tai takapuoltaan niin eräs muu joka asuu Iso-Britanniassa.
Jaahas, vahakantinen vihko haettiin taas vintiltä, ja englannin fraasien kohdalta auki. Käännä seuraavaksi sivua sinne tapakasvatuksen kohdalle.