Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haukkujat ja arvostelijat jotka mollaavat Harrya ja Meghania ovat kateellisia ja katkeria omassa elämässään. Sellaisen johtopäätöksen olen havainnut.
Juu kaikkihan me kadehditaan sitä että joku voittaa kolmannen vuoden peräkkäin vihatuin julkkis tittelin. Siinä onkin kadehdittavaa!
Taidat olla ainoa ketjussa joka tuollaisia muistelee ja ajattelee. Me muut olemme jo vuodessa 2025.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitenkä Meghanin ja Harryn kodin kävi, siitä en tiedä. Levisikö palo Montecitoon?"
Ei vielä, toiveistasi huolimatta, onhan sitä välimatkaakin 145 km.
Missä kohtaa annoin ymmärtää, että se olisi toiveeni? En missään. Kirjoitin juuri siitä, että jokaiselle, myös rikkaille, joilla on taloja ja asuntoja ympäri maailmaa, oman kodin palaminen on surullista, eikä mikään nauruhymiön paikka.
Isoja paloja on alueella alkanut 3, joten en todellakaan tiennyt, onko Montecito sillä suunnalla. Myös ihan rannikollekin on palo yltänyt jossain kohtaa.
Tässä ketjussa näyttää olevan hyvin riidanhalusia kirjoittajia, kun tässäkin laitettiin sanomakseni jotain, mitä en sanonut, jotta voisi suuttua. Tylsää.
Meghanisti ärripurreilee, kun mainittiin rouvan hinku kameran edessä poseeraamiseen tai muuhun Meghanin tyypilliseen itsekorostukseen. Sitähän täällä ei saa tehdä, muuten rva/nti/hra suuttuu ja sitten tulee tuhkaa ja tulikiviä niskaan. Paras antaa vaan ärripurreilla, siinäpähän yksin kiukuttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haukkujat ja arvostelijat jotka mollaavat Harrya ja Meghania ovat kateellisia ja katkeria omassa elämässään. Sellaisen johtopäätöksen olen havainnut.
Juu kaikkihan me kadehditaan sitä että joku voittaa kolmannen vuoden peräkkäin vihatuin julkkis tittelin. Siinä onkin kadehdittavaa!
Taidat olla ainoa ketjussa joka tuollaisia muistelee ja ajattelee. Me muut olemme jo vuodessa 2025.
Mutta "me muut" muistavat kyllä Catherinen opiskeluajat ja lyhyet hameenhelmoset ja salakuvatuksi joutumisen tai heidän kielellään paljastelun. Niistä on useita vuosia enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin ketjua lukiessa tulee tunne että Harry ja Meghan ovat joka päivä etusivun uutisia Suomessa, ja negatiivisia vielä.
Eivät nyt ainakaan ole veronmaksajien elättejä.
Ei, toisin kuten Workshy-pariskunta ja Camilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee se että joku huippukuvaaja ollut matkassa kuvaamassa kun nää kaksi tyrkkyä on rynnänneet kuvaamaan itseään halailemassa kaikkia. Oksettavaa suuren tragedian hyväksikäyttöä oman julkisuuskuvan kiillotteluun.
Mitään muuta ei ole enää jäljellä kun Netflixinkin kanssa meni homna jo reisille.
Mua häiritsee julkiseen ketjuun kirjoittelusi kun olet noin pihalla kaikesta. Ei ollut mitää huippukuvaajaa mukana vaan ihan paikallinen TV-kuvaustiimi ansaitsemassa elantoaan. Oksettaa tuollainen tyhmyys.
Välillä tuntuu että suomalaisten on vaikea ymmärtää amerikkalaista työkulttuuria. Ja ei, en puolustelee sitä. En tosiaan halua että jos työt loppuu, niin sairasvakuutuskin loppuu ja ihminen on puilla paljailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ajatukset on jo Catherinen kruunauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa Kate tommosta rankkaa ruumillista hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niin urheilullinen ihminen jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niin urheilullinen ihminen jaksaa.
Urheilullinen? Sairashan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin ketjua lukiessa tulee tunne että Harry ja Meghan ovat joka päivä etusivun uutisia Suomessa, ja negatiivisia vielä.
Eivät nyt ainakaan ole veronmaksajien elättejä.
Ei, toisin kuten Workshy-pariskunta ja Camilla.
Eli tässä yksi kateellisen kommentti. Täysin ohi aiheen vedit jotain häivyttääksesi Sussexien tekopyhän esityksen.
Monarkiaa ei muuten kuninkaallinen voi itse mennä muuttamaan, vaan se hoituu ihan muita virallisia kanavia pitkin. Britanniassa on parlamentaarinen monarkia, joka yli tuhatvuotinen, joten siihen ei ole syypää Windsorin perhe.
Miksi et ottanut esimerkiksesi muita hoveja, kun niitä on useita? Viha kohdistuu ainoastaan Britanniaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katelle on oma ketju, mee sinne ajatteleen ja ihailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markle ja sen mies lennätettiin tuonne paikalle avustamaan, saapuivat käsi kädessä koska he ovat pariskunta ja tärkeintä on tietysti media ja he. Harry keskusteli luontevasti jonkun lihavan miehen kanssa ja Markle pomppi ja heilutti ylipitkiä käsiään sinne sun tänne kunnes huomasi kameran ja alkoi halata ihmisiä. Televisioyhtiölle oli vinkatu etukäteen että madame markle ja hänen miehensä, prinsessa härry saapuvat paikalle. Toimittaja kutsui marklea välillä prinsessa markleksi of meghan ja välillä he olivat dutchess of suck ja välillä suk. Ilmeisesti piilovattuilua, en tiedä, onhan täällä se amerikkalainen kiroittelija KOntulan osavaltiosta, onko tuo piilovattuilua vai mitä.
Ihan suoraa kettuilua toimittajalta. Losista löytyy ihan oikeita prinsessoja ja heistä ei käytetä titteliä uutisissa.
Minkähän maan prinsessoja ne olisivat? Mainitsepa nimeltä.
On Catherine urheilullinen ja hänellä oli hyvä pohjakunto, auttoi varmaan hoitojakson aikana. Toipuukin luultavasti nopeammin/paremmin kuin ihminen joka ei ole liikunnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katelle on oma ketju, mee sinne ajatteleen ja ihailemaan.
Oon eri mut mäkin aina unohan et tääl ei saa kehua Catherinea (Waleseja), heti komennetaan Kate-ketjuun palvomaan mut jos heit haukkuu niin se on ihan mannaa sussex-faneille, silloin ei olla ajamassa pois.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ihana, mystinen, eksoottinen kombo; samalla kertaa sekä hienostunut että ihmis- ja maanläheinen luonnonlapsi.
Aivan uskomaton pakkaus, hyvin erityislaatuinen nainen. Mukautuu upeasti ihonväriä myöten aina siihen joukkoon jonka kanssa on tekemisissä.
Aika hyvä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee se että joku huippukuvaaja ollut matkassa kuvaamassa kun nää kaksi tyrkkyä on rynnänneet kuvaamaan itseään halailemassa kaikkia. Oksettavaa suuren tragedian hyväksikäyttöä oman julkisuuskuvan kiillotteluun.
Mitään muuta ei ole enää jäljellä kun Netflixinkin kanssa meni homna jo reisille.
Mua häiritsee julkiseen ketjuun kirjoittelusi kun olet noin pihalla kaikesta. Ei ollut mitää huippukuvaajaa mukana vaan ihan paikallinen TV-kuvaustiimi ansaitsemassa elantoaan. Oksettaa tuollainen tyhmyys.
Välillä tuntuu että suomalaisten on vaikea ymmärtää amerikkalaista työkulttuuria. Ja ei, en puolustelee sitä. En tosiaan halua että jos työt loppuu, niin sairasvakuutuskin loppuu ja ihminen on puilla paljailla.
Eihän se vakuutus välttämättä lopu. Amerikkalaiset ovat omavaraisempia kuin monet eurooppalaiset jotka luottavat ulkopuoliseen apuun.
Montecito sunset drive.
Missä ovat ne uteliaat, pihalle kurkkivat naapurit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ihana, mystinen, eksoottinen kombo; samalla kertaa sekä hienostunut että ihmis- ja maanläheinen luonnonlapsi.
Aivan uskomaton pakkaus, hyvin erityislaatuinen nainen. Mukautuu upeasti ihonväriä myöten aina siihen joukkoon jonka kanssa on tekemisissä.
Aika hyvä :D
Niin on. Miksi siis aina väitetään, että me "Katen palvojat" emme koskaan sano ainuttakaan hyvää asiaa Meghanista?