Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole tuo, jolta kysyt, mutta nyt kun tuli tuo Sussexien tontti ja naapurit taas puheeksi, niin linkittäisitkö sinä vielä ystävällisesti sen yhden Youtube-videon, jossa kuvataan niitä hienostoalueen pensasaitoja? Niitä hirmuisen korkeita, joiden takaa naapurit ja ohikulkijat ei taatusti näe pihaan asti. En usko, että kukaan tällä palstalla on vielä saanut tutustua ko. videoon tarpeeksi."
Olin jo linkittämässä mutta sitten tuo ää-rienaaja tuli väliin. Olkoon nyt tällä kertaa, palataan asiaan kun rääväsuu bannataan ketjusta.
Niinhän aina. Muuten vastaisit mutta et sitten kuitenkaan kun joku käyttäytyy sopimattomasti. Onneksi itse olet aina niin korrekti ja kohtelias, tapakasvatus kunniaan!
Ei "joku" vaan ihan tuo ää-räksyttäjä kakara.
Vierailija kirjoitti:
https://nypost.com/2025/01/08/entertainment/meghan-markles-new-show-may…
Aijai. Ei suju kun ei ole mitään omaan, kaikki kopioitu muilta mekkoja, settingiä, reseptejä ja harrastuksia myöten.
# F-king grifters # Epäaito # Plagiointia
Vierailija kirjoitti:
Uusi traileri Meghanin kokkishow'hun on ulkona
Painajainen tuo nainen Netflixille.
Miettikää: Diktaattori piikkikoroissa vaatii uutta traileria ensimmäisen trailerin huonon vastaanoton takia, vaikka kaikki tietävät, ettei vika ole trailerissa, vaan diktaattori-duchessissa, jonka teennäisyyteen on kyllästytty aikoja sitten. Mutta ei, uusi traileri on pakko väsätä, koska duchessin mielestä vika on aina jossain muualla kuin duchessissa itsessään. Tuotantotiimiä veetuttaa, mutta on pakko antaa periksi ja yrittää uudella trailerilla, koska duchessiin ja sen somisteena tulleeseen prinssiin on jo tullut panostettua ja edes osa niistä ilmeiseen virheinvestointiin hassatuista rahoista olisi saatava takaisin.
Painajainen.
Vierailija kirjoitti:
No, meghanistit, onko se ny sitten parempi? Itse en sitä aio katsoa, mutta miten Meghanin käsinpoimima marketointitiimi onnistui noin niin kuin teidän mielestä? Ei kai Meghanin enää tarvitse heittää tantrumia tämän jälkeen? Onko koira mukana? Sanooko Mindy vieläkin, että Megsun murkina on kaikkein glamyrööseintä mitä hänen elämässään on ikinä tapahtunut vai onko se tällä kertaa jätetty välistä? Onko mukana mustia naamoja eli saavatko sugarit tästäkin häpnaadin vaiko eivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanilla on velvollisuus olla teeskentelemättä ja puhumatta täyttä paskaa. Erittäin hyvä huomio tuo "Koira on tärkeämpi kuin oma isä"!
On alkanut somettaa, joten kun herttuattarena esiintyy, pitäisi olla käytöstavat ja uskottavuutta, jos meinaa kannatusta saada. Mollasi kuningashuonetta, niin tuohon se sitten päätyi.
Toivottavasti edes menestyy, niin ei pariskunnan tarvitse enää kerjätä kuninkaalta toimeentuloa "itsenäiseen elämäänsä".
Useamman kerran olen kysynyt miten Meghan on mollannut kuningashuonetta, ihan omin sanoin saa vastata. Samoin jotain sitaattia tuohon enää kuninkaalta kerjäämiseen.
Sinä vaadit Meghanilta uskottavuutta, missä on omasi?
Mene ihan aluksi katsomaan Oprah haastattelu, missä Meghan valehteli minkä ehti ja häpäisi miehensä perheen.
Ah! Olin kiusattu, olin tuon toksisen perheen vankina! Minulta vietiin passikin jotta en olisi päässyt karkuun, mitä nyt matkustin yksityiskoneella tuona aikana yli 10 eri maassa 5:llä eri mantereella ja aiheutin kaaosta sekä Afrikassa kun nuo itiootit eivät osanneet leipoa mieleistäni banaani-leseleipää ja Archienkin meinasivat polttaa ja Australiassa jotkut tollot suututtivat minut niin että minun oli ihan pakko viskata se teekuppi seinään, en tarkoittanut oikeasti viskata sitä seinään mutta se palvelija oli liian nopea ja väisti. Kävin yksin yksityiskoneella siellä Los Angelesissa Hollywood-julkkisystävieni, joita tosin en ollut ennen tavannut, järjestämillä vauvakutsuilla. Ilkeä hovi yritti estää lähtöni ja suurin piirtein vangita minut, käyttäen tekosyynä turvallisuuttani kun oli loppuvaiheen raskaus ja geriatrinen raskaus.
Ja sitten nämä törkeät pohdinnat lapseni ulkonäöstä sekä hovin että brittilehtien kesken. Ah! brittilehdistö on täysin ra sist ista! he tekivät kuvamanipulaatioita tulevasta lapsestani! tekivät hänestä apinannäköisen!!! pistivä hälle leveän lättänenän, mustat silmät, kähärän tukan... Ei ollenkaan Dianan näköisen!!! Hovin toksinen ilmapiiri vaikutti niin, että vajosin usein lattialle itkemään ja toivomaan kuolemaani! Hovi ajoi minut lähes päättämään oman elämäni ja kukaan hovissa ei auttanut meitä. Se että miehelläni on kännykän pikavalinnassa psykoterapeuttinsa ja psykologinsa numerot ja he ovat valmiina auttamaan häntä mihin vuorokaudenaikaan hyvänsä, ei liity tähän.
Catherine oli kaikkein pahin! Pyysin häneltä lainaksi hänen huulikiiltoaan eräässä tilaisuudessa ja hän ei huolinut sitä enää takaisin. Minä olisin toivonut, että hän olisi ottanut sen kyynelehtien takaisin, painanut poveaan vasten, säiyttänyt kalleimpana aarteenaan koska MINUN huuleni olivat koskettaneet sitä ja me olisimme olleet "huulirasvasiskot".
Täydellinen kuvaus Marklesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää: Diktaattori piikkikoroissa vaatii uutta traileria ensimmäisen trailerin huonon vastaanoton takia, vaikka kaikki tietävät, ettei vika ole trailerissa, vaan diktaattori-duchessissa, jonka teennäisyyteen on kyllästytty aikoja sitten. Mutta ei, uusi traileri on pakko väsätä, koska duchessin mielestä vika on aina jossain muualla kuin duchessissa itsessään. Tuotantotiimiä veetuttaa, mutta on pakko antaa periksi ja yrittää uudella trailerilla, koska duchessiin ja sen somisteena tulleeseen prinssiin on jo tullut panostettua ja edes osa niistä ilmeiseen virheinvestointiin hassatuista rahoista olisi saatava takaisin.
Painajainen.
Ei mietitä, me mietitään sitä koska sen koira kuoli, sen jälkeen voidaan taas miettiä tätä sun keksimää uutta saissea mitä suollat jatkuvalla syötöllä tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääksyn mukaan Suomessa ei sitten muita asukaan kuin noita Peräkylän Pirkkoja. Mutta sehän kertoo vain, millaisista Suomi-piireistä Ääksy itse on. Ja näkyyhän se siinä kuuluisassa tapakasvatuksessakin.
Älä unohda Myrkky-Mirkkuja ja suomalaistolloja. Mummo on kanssa hänellä kova haukkumanimi.
Nuo nyt eivät ole oikein mitään sinun ja kumppaneittesi "autisti, narsisti, idiootti" ja muiden psykoloogisten diagnoosien rinnalla. Kun vertaa "mielisairas psykopaatti"-nimittelyä mummoon niin kumpi on kovempi?
Eihän se ole ketään kohtaan loukkaus jos mummoksi nimitellään. Mutta mummoja kohtaan on loukkaavaa käyttää mummoa haukkumasanana. Samoin kuin autisteja kohtaan autistin käyttö. Id iootteja nyt on olemassa ja palstalla ja tietyissä ketjuissa niitä esiintyy melko useinkin, sille ei voi mitään, se on vain älyn ja ymmärryksen vähäisyyttä. Minä en nimittele ketään, jokainen on vastuussa omista sanomisistaan. Mutta jos ketjun aiheen vaimoon viitataan on meitä viisaammat ja asiantuntevammat esittäneet vahvat epäilyt että kyseessä on narsistinen peroonallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Aijai. Ei suju kun ei ole mitään omaan, kaikki kopioitu muilta mekkoja, settingiä, reseptejä ja harrastuksia myöten.
Voivoi. Sinä kopioit mielipiteesi tabloidista, ei mitään omaa.
Many distinguished journalists have moved from the tabloid mayhem of the New York Post to the industry's establishment brands the New York Times, ABC News, CNBC, you name it. 14 mins ago
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painajainen.
Siis oliko tämä oikeasti Meghanin vaatima uusi traileri? Parodiaksi minä sitä luulin. Vai tarkoitatko että ko parodia on tehty kun Meghan haluaa uuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän olikin hyvä :D
Mikä tämä oli oikein olevinaan? Kokkishow? Melkoinen soppa todellakin, kun isäukko, kuningatar Elisabet, Diana, Beckhamit, Clooneyt ja kaikki mahdollinen ympättynä samaan keitokseen. Ex-mieskin siellä koko komeudessaan :D Onko se seonnut lopullisesti? Epätoivoisuuden huippu. Olisi nyt edes jonkun piirakan leipassut. Vai mikä parodia tuo oikein oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Many distinguished journalists have moved from the tabloid mayhem of the New York Post to the industry's establishment brands the New York Times, ABC News, CNBC, you name it. 14 mins ago
Alat kuulostaa aika epätoivoiselta. Ei oo helppoo olla Megsu-fani anno 2025.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, meghanistit, onko se ny sitten parempi? Itse en sitä aio katsoa, mutta miten Meghanin käsinpoimima marketointitiimi onnistui noin niin kuin teidän mielestä? Ei kai Meghanin enää tarvitse heittää tantrumia tämän jälkeen? Onko koira mukana? Sanooko Mindy vieläkin, että Megsun murkina on kaikkein glamyrööseintä mitä hänen elämässään on ikinä tapahtunut vai onko se tällä kertaa jätetty välistä? Onko mukana mustia naamoja eli saavatko sugarit tästäkin häpnaadin vaiko eivät?
Katso vaan, saat nauraa. Taisi olla aika kieli poskessa tehty, kuka sitten onkaan tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi kopioida mielipiteensä tabloidista jos ei englanti suju? T. Peräkylän Pirkko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä oli oikein olevinaan? Kokkishow? Melkoinen soppa todellakin, kun isäukko, kuningatar Elisabet, Diana, Beckhamit, Clooneyt ja kaikki mahdollinen ympättynä samaan keitokseen. Ex-mieskin siellä koko komeudessaan :D Onko se seonnut lopullisesti? Epätoivoisuuden huippu. Olisi nyt edes jonkun piirakan leipassut. Vai mikä parodia tuo oikein oli?
Parodiahan se. Huomasihan sen leikkauksista ja selostuksista, kivasti loppui "iloon" ja Elisabetin tuimaan tuijotukseen nuorta (tirsk) morsianta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä todellakin noin huulesta vedettäviä hupsuja jotka ottavat tämän Royal Rogeringin kyhäelmän todesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi kopioida mielipiteensä tabloidista jos ei englanti suju? T. Peräkylän Pirkko
Mä kysyn apua mun lapsenlapsenlapsilta. T. Vajaaälyinen mummo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä todellakin noin huulesta vedettäviä hupsuja jotka ottavat tämän Royal Rogeringin kyhäelmän todesta?
Ei ole huulesta vedettäviä, ainoastaan pässejä litran narussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parodiahan se. Huomasihan sen leikkauksista ja selostuksista, kivasti loppui "iloon" ja Elisabetin tuimaan tuijotukseen nuorta (tirsk) morsianta kohtaan.
Tubettaja laittaa ihan oman nimimerkkinsä tekeleensä alle eikä ketjumammat vieläkään ymmärrä että heitä on vedetty nenästä oikein kunnolla. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Siis kyllä on ärhäkkä tänään tuo USA:n vahvistuksemme. Minä esimerkiksi sain kuulla suoltavani ketjussa scheissea päivästä toiseen, vaikka pitkästä aikaa vaivauduin kirjoittelemaan mitään. Ei tässä voi kuin ihmetellä, että olenko minä jotenkin erityisen triggeröivä kirjoittaja hänelle, vai johtuuko (tavallista rajumpi) äksyys vain tästä Megsun viimeisimmästä mahalaskusta.