Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
"Ja teetätti Dianalla neitsyystutkimuksen ja salli kuitenkin Philipin reissut."
Ja oma poikansa riehui Tampaxina Camillan poksyissa. Nyt sita ollaan vaan niin kuningatarta, etta.
Vierailija kirjoitti:
Ellu oli kyllä liian kova pala Meksulle. Kunkku C ei pärjää alkuunkaan niin hyvin.
Jaa, aikanaan kyllä väitettiin, että ne on nimenomaan Charles ja William, jotka saneli säännöt kun pariskunta teki lähtöä hovista. Heille ei käyny mikään puolikuninkaallisuus. Ellu olis saattanut antaa periksi lempilapsenlapselleen. Eikös Harry ole myöhemmin väittänytkin, että tietyt henkilöt manipuloivat mummoa.
Ja Charleshan pisti kylmästi rahahanat kiinni, josta tämä aikuinen mies valitti ihan telkkariohjelmassa asti. Vaikka oli perinyt äidiltään miljoonia, silti olis pitäny saada isukilta vielä lisää elatustukea. Voi sentään miten epistä oli, kun ei isältä saanutkaan enää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellu oli kyllä liian kova pala Meksulle. Kunkku C ei pärjää alkuunkaan niin hyvin.
Jaa, aikanaan kyllä väitettiin, että ne on nimenomaan Charles ja William, jotka saneli säännöt kun pariskunta teki lähtöä hovista. Heille ei käyny mikään puolikuninkaallisuus. Ellu olis saattanut antaa periksi lempilapsenlapselleen. Eikös Harry ole myöhemmin väittänytkin, että tietyt henkilöt manipuloivat mummoa.
Ja Charleshan pisti kylmästi rahahanat kiinni, josta tämä aikuinen mies valitti ihan telkkariohjelmassa asti. Vaikka oli perinyt äidiltään miljoonia, silti olis pitäny saada isukilta vielä lisää elatustukea. Voi sentään miten epistä oli, kun ei isältä saanutkaan enää rahaa.
Elisabet sanoi että joko in tai out.
Charles antoi rahaa vielä 2021.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry hävisi juttunsa ja suojelunsa. Vieläkö riittää rahaa valittaa?
Ja milloin näemme Harryn seuraavaksi julkisuudessa? Onko naurava naama vai murjottava naama?
Tänään julkaisi taas videohöpinän että pitää ehdotella ehdokkaita jonkun turhan palkinnon saajaksi. Englantilainen järjestö.
Ja Meghankin neljän vuoden hiljaiselon jälkeen on yhtäkkiä muistanut lontoolaisen eläinsuojan.
He ei tule mitenkään selviämään turvakulujen kustannulsista itse ja ovat tajunneet sen. Nyt yrittävät kiemurrella takaisin hoviin.
Mutta mitä sanovat siihen ne tummapintaiset sugarit, jotka ovat toivotelleet "rasistiset" hovin jäsenet helvettiin ja riemuitsivat Elisabetin kuolemaa hokemalla the bitch is dead? 🤔 Nehän parkuivat jo sitä, kun Harry puhuikin haastattelussa vain unconcious biasista eikä ollenkaan rasismista.
Hylkäisivätkö sugarit Meghanin, jos Meghan palaisikin Britanniaan? Heidän onnekseen näin ei kuitenkaan käy, Charles ja William eivät niitä kahta takaisin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härry siis hävisi juttunsa oikeudessa siitä, että saisi kaikki kuninkaallisen vaatimat turvallisuuspalvelut. Miksi tämä haluaa lapsensa maahan, joka on kuulemma rasistinen ja uhkaa heidän henkeään ja sen markin henkeä? Kovin on ristiriitainen hahmo tämä Härry.
Harryn kohtalohan on ihan sama kuin monen ulkosuomalaisen. Kun on kotimaastaan lahtenyt niin takaisin ei tarvtse tulla. Ja jos uskaltaa takaisin niin sitten on koko kylan hampaissa.
Lähditkö sinä kotikylästäsi sen vuoksi, että koet itsesi liian seksikkääksi, vai mikä oli syynä? Ei ainakaan sopuisa luonne tai liika äly.
Ei, vaan juuri tuollaiset uhoajat ja suunsoittajat jotka ovat heti hyppimassa silmille. Mika saa sinut luulemaan etta rupeaisin tassa sinulle jotain kertomaan elamastani?
Ääkkösetön riehuu :D Oliskos ämericän mamman tänään taas aika häipyä ovet paukkuen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Charles on kerran niin säästäväinen niin miksi suunnittelee itselleen ökyhautajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry hävisi juttunsa ja suojelunsa. Vieläkö riittää rahaa valittaa?
Ja milloin näemme Harryn seuraavaksi julkisuudessa? Onko naurava naama vai murjottava naama?
Tänään julkaisi taas videohöpinän että pitää ehdotella ehdokkaita jonkun turhan palkinnon saajaksi. Englantilainen järjestö.
Ja Meghankin neljän vuoden hiljaiselon jälkeen on yhtäkkiä muistanut lontoolaisen eläinsuojan.
He ei tule mitenkään selviämään turvakulujen kustannulsista itse ja ovat tajunneet sen. Nyt yrittävät kiemurrella takaisin hoviin.
Mutta mitä sanovat siihen ne tummapintaiset sugarit, jotka ovat toivotelleet "rasistiset" hovin jäsenet helvettiin ja riemuitsivat Elisabetin kuolemaa hokemalla the bitch is dead? 🤔 Nehän parkuivat jo sitä, kun Harry puhuikin haastattelussa
Siinä tapauksessa Charles ja William jäävät historiankirjoihin selkärangattomina nahjuksina jotka eivät osanneet pitää omaa perhettään aisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härry siis hävisi juttunsa oikeudessa siitä, että saisi kaikki kuninkaallisen vaatimat turvallisuuspalvelut. Miksi tämä haluaa lapsensa maahan, joka on kuulemma rasistinen ja uhkaa heidän henkeään ja sen markin henkeä? Kovin on ristiriitainen hahmo tämä Härry.
Harryn kohtalohan on ihan sama kuin monen ulkosuomalaisen. Kun on kotimaastaan lahtenyt niin takaisin ei tarvtse tulla. Ja jos uskaltaa takaisin niin sitten on koko kylan hampaissa.
Lähditkö sinä kotikylästäsi sen vuoksi, että koet itsesi liian seksikkääksi, vai mikä oli syynä? Ei ainakaan sopuisa luonne tai liika äly.
Ei, vaan juuri tuollaiset uhoajat ja suunsoittajat jotka ovat heti hyppimassa silmille. Mika saa sinut luulemaan etta rupeaisin tassa sinulle jotain kertomaan
Nuo olivat retorisia kysymyksiä, sinä höpsö. Kaikille on ihan selvää, että sinä olet lähtenyt muille mantereille samasta syystä kuin Megsukin: egosi on käymiskaasuista niin paisunut, ettet itsekään pärjää sen kanssa. Siihen vielä ylimielisyyden ja käytännön typeryyden myrkyllinen mauste. Mutta kerropa, saatettiinko sinut lentokentälle yhden kyläläisen käsipuolessa, vai pitikö olla saattaja kummassakin käsikynkässä. (Tämäkin on muuten retorinen kysymys, sikäli, kun et sitä itse kumminkaan hoksaa.)
Vierailija kirjoitti:
Ääkkösetön riehuu :D Oliskos ämericän mamman tänään taas aika häipyä ovet paukkuen...
Aapiskirjalla päähän hakattu vajakkikin heräsi!
Onko Charles itse kertonut suunnittelevansa kuolemaa ja ökyhautajaisia? Minä olen viimeksi kuullut hänestä vain syöpähoidoista.
Vai onko se kuuluisa "source" taas mennyt jotain horisemaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko Charles itse kertonut suunnittelevansa kuolemaa ja ökyhautajaisia? Minä olen viimeksi kuullut hänestä vain syöpähoidoista.
Sw on tää meidän ikioma ääliöhäirikkö ämericcäläinen joka niistä riehuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Charles on kerran niin säästäväinen niin miksi suunnittelee itselleen ökyhautajaisia.
Missä mä sanoin että Charles on säästäväinen? Ei kai se, että lopettaa rahoittamasta aikuista poikaansa tarkoita sitä, että olisi säästäväinen? Isä voi olla vaan vittuuntunut kustantamaan aikuisen, jatkuvasti ja kaikesta vinkuvan kiittämättömän miehen menoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet taas aivan vaarassa niinkuin aina. Sinulta ei ole tullut jarkevaa kommenttia miesmuistiin, Karen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä. Ei ole Contulassakaan kunnollista terveydenhuoltoa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Charles on kerran niin säästäväinen niin miksi suunnittelee i
Missä mä sanoin että Charles on säästäväinen? Ei kai se, että lopettaa rahoittamasta aikuista poikaansa tarkoita sitä, että olisi säästäväinen? Isä voi olla vaan vittuuntunut kustantamaan aikuisen, jatkuvasti ja kaikesta vinkuvan kiittämättömän miehen menoja.
Ja pariskuntahan itse julisti kuinka haluavat olla hovista lähdön jälkeen taloudellisesti itsenäisiä. Olihan se aika huvittavaa kuunnella kuinka tämä liki 40v. mies melkein itki kun isukki pisti rahahanat kiinni. Ja Oprah näytti järkyttyneeltä, en tiedä sitten oliko järkyttynyt ennemminkin siitä, että aikuinen mies luulee isän maksavan elämisensä lopun ikänsä.
Charleshan onneks päätti tukea pariskuntaa heidän tavoitteessaan olla taloudellisesti itsenäisiä, ei enää pakolla tuputa rahaa pojalleen. Hyvä Charles! Mieluummin rahat hautajaisiin kuin Harrylle ja Meghanille tuhlattavaksi vaatteisiin ja yksityiskoneisiin.
Ja ketjun kahjomummut pyörittävät samoja juttuja samoja juttuja samoja juttuja.. huoh 🥱
"Missä mä sanoin että Charles on säästäväinen? Ei kai se, että lopettaa rahoittamasta aikuista poikaansa tarkoita sitä, että olisi säästäväinen? Isä voi olla vaan vittuuntunut kustantamaan aikuisen, jatkuvasti ja kaikesta vinkuvan kiittämättömän miehen menoja."
Vanhemmalle pojalle riittää rahaa ja kartanoita ja vaimolleen kruunun koruja. Nuorempaa saa riepotella niinkuin haluaa vaikka hänellä on aivan sama tausta ja taidot kuin veljellään.
Kuka haluaa vaihtaa paikkaa Harryn kanssa?
Vierailija kirjoitti:
"Missä mä sanoin että Charles on säästäväinen? Ei kai se, että lopettaa rahoittamasta aikuista poikaansa tarkoita sitä, että olisi säästäväinen? Isä voi olla vaan vittuuntunut kustantamaan aikuisen, jatkuvasti ja kaikesta vinkuvan kiittämättömän miehen menoja."
Vanhemmalle pojalle riittää rahaa ja kartanoita ja vaimolleen kruunun koruja. Nuorempaa saa riepotella niinkuin haluaa vaikka hänellä on aivan sama tausta ja taidot kuin veljellään.
Kuka haluaa vaihtaa paikkaa Harryn kanssa?
Vanhempi poika vaimoineen on töissä firmassa. Tottakai heille korvataan työhön menevät kulut. Ja annetaan koruja käytettäväksi. Nuorempi ei ole enää firmassa töissä, mutta vaatii silti firmasta palkkaa pelkästä olemassaolostaan. Ja samaan aikaan vielä haukkuu koko perheen haastatteluissa ja kirjoittaa haukkumiskirjankin. Niin, on se kumma kun ei rahaa heru.
Minusta tuollainen selan takana nimittelija kuin sina on evil, eika siina tarvita mitaan lainausmerkkeja.