Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin kuvia kartanosta. Taitaa olla sisustus sen venäläisen oligarkin jäljiltä. Ja tuo ns. kirjasto! Kirjat ilmeisesti tilattu sisustusliikkeestä metritavarana.
Heidan omat kirjansa ovat luultavasti toimistossaan. Miten sina olet jarjestanyt kirjastosi?
Mitä se tähän kuuluu, miten minun kirjastoni on järjestetty? Ainakin ne ovat oikeita kirjoja, jopa luettuja!
Vierailija kirjoitti:
"Minä katsoin kuvia kartanosta. Taitaa olla sisustus sen venäläisen oligarkin jäljiltä."
Ei ollut Marimekosta tilattua.
Mitä tyyliä sinä ehdottaisit Californiaan?
No onhan tuo sisustus kuin suoraan painajaisesta! Rahaa enemmän kuin makua, siksi arvelin oligarkin perinnöksi.
Vierailija kirjoitti:
"Minä katsoin kuvia kartanosta. Taitaa olla sisustus sen venäläisen oligarkin jäljiltä."
No tuo talohan ei ole kalifornialainen vaan just oikein kliseinen rikkaan venäläisen luomus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo sisustus kuin suoraan painajaisesta! Rahaa enemmän kuin makua, siksi arvelin oligarkin perinnöksi.
Sittenhän se on ihan kuin osaomistajansa: törkyhintainen mutta näyttää halvalta.
Katsomisen arvoinen video. Williamille vahan opetusta siina miten kayttaytya. Lontoo ei ole tyytyvainen.
Täällä kun vihataan Harrya niin paljon, niin miksi aloitus Trump aikoo karkottaa prinssi Harryn poistettiin? Eikö palstan väki hurraa asialle? Eikä Trump olekin hyvä tyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin kuvia kartanosta. Taitaa olla sisustus sen venäläisen oligarkin jäljiltä. Ja tuo ns. kirjasto! Kirjat ilmeisesti tilattu sisustusliikkeestä metritavarana.
Heidan omat kirjansa ovat luultavasti toimistossaan. Miten sina olet jarjestanyt kirjastosi?
Mitä se tähän kuuluu, miten minun kirjastoni on järjestetty? Ainakin ne ovat oikeita kirjoja, jopa luettuja!
Sinä se jaksat arvostella, vähätellä ja räksyttää. Mutta jos sinulta haluaa vastauksen yksinkertaiseen kysymykseen niin räjähdät kuin ammuttu vesimeloni.
Pidä pienempää suuta jos et halua vastata kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun vihataan Harrya niin paljon, niin miksi aloitus Trump aikoo karkottaa prinssi Harryn poistettiin? Eikö palstan väki hurraa asialle? Eikä Trump olekin hyvä tyyppi?
Trumpin sanat ja teot eivät ikinä kohtaa.
Ps. Elton John ei sanonut mitään Meghanista New Yorkissa.
En olisi uskonut että olisin koskaan, yhtään mistään, samaa mieltä Trumpin kanssa.
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/5ecd4a44-5e03-42a3-936e-d8707…
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Harryyn liittyvät keskustelut käydään tässä ketjussa. Kaikki muut poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen beige/valkea sisustus haalistuisi Kalifotnian auringossa nakymattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se jaksat arvostella, vähätellä ja räksyttää. Mutta jos sinulta haluaa vastauksen yksinkertaiseen kysymykseen niin räjähdät kuin ammuttu vesimeloni.
Pidä pienempää suuta jos et halua vastata kysymyksiin.
Hyvä kuvaus ääkkösettömästä / ääkkösettömän jäljittelijästä: räjähtää kuin ammuttu vesimeloni. Niitä roiskeita tosiaan on pitkin palstaa harva se ilta.
Pitäisiköhän antaa ääkkösettömän maistaa omaa argumentointivirhettään ja räksyttää kaikkeen vain hänen oletetuista vioistaan? Viimeksi ovet paukkuivat, kun rouva häipyi jäähylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen beige/valkea sisustus haalistuisi Kalifotnian auringossa nakymattomiin.
Sinun olminaamasi on haalistunut Kalifornian auringossa näkymättömiin. Siksi sinä kiljut niin kovaa, kun et näy edes naapurin ajotielle asti.
Miksi olisi. Ei tartte sillä eihän purrakaan ole tai muutkaan poliitikot kuten satonen. Nakkikioskiyrittäjästä suomen kurittaja purran ohella numero 1. Rahaa tulee kuitenkin lopsaan. Miksi UK:n pääministeri käy kysymässä linnassa neuvoja kunka tehdään? Kyse on siis DEMOKRATASTA? ts kansan vallasta eli äänestää saa kuten venäjällä tai ukrainassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juorut pariskunnan rahattomuudesta ovat lisääntyneet, kun on pyydetty osallistumaan ilmaiseksi pariskunnan projekteihin. Lisäksi on palkattu harjoittelijoita tai vastavalmistuneita töihin minimipalkalla.
Internship = palkaton tyoharjoittelupaikka on normaali kaytanto USAssa. Jopa Suomen konsulaattikin on sellaista mainostanut. Ei taas mitaan tekemista rahavarojen kanssa.
Sinähän nuo tunnet, kun olet koko ikäsi ollut palkattomissa töissä. Palkkaa ei makseta, kun jälki on niin huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä huoneessa sinä säilytät aapistasi, jota et ole kertaakaan lukenut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juorut pariskunnan rahattomuudesta ovat lisääntyneet, kun on pyydetty osallistumaan ilmaiseksi pariskunnan projekteihin. Lisäksi on palkattu harjoittelijoita tai vastavalmistuneita töihin minimipalkalla.
Internship = palkaton tyoharjoittelupaikka on normaali kaytanto USAssa. Jopa Suomen konsulaattikin on sellaista mainostanut. Ei taas mitaan tekemista rahavarojen kanssa.
Sinähän nuo tunnet, kun olet koko ikäsi ollut palkattomissa töissä. Palkkaa ei makseta, kun jälki on niin huonoa.
Puhutko nyt sanoman trolleista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on kyllä just se Megganin tyyli
Vierailija kirjoitti:
Juu tästä Harryn ja Meghanin persaukisuudesta on nyt vouhkattu monta vuotta, koskahan se alkaa näkyä
Tuskin koskaan. Megihullu on sen sijaan kohta ihan perse auki, kun kelan tuet pienenee.