Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaaan, että Harryn isä on Conan O'Brien.
Joka taas on Tarja Halosen kaksoisolento. Hmmmm....
AIVAN! Siihen se johtaa. Tarja on Harryn iskä.
Ei vaan tarjan isä.
Vierailija kirjoitti:
The Sunissa on hyvä juttu Harryn kateudesta Williamia kohtaan.
The Telegraphissa oli vielä parempi Williamin ja varsinkin Katen kateudesta Meghania kohtaan.
Onko tässä ketjussa Walesien puoluelaiset vastaan Sussexien puoluelaiset?
Ristiin naivat kuninkaallisten jälkeläiset eivät ole penaalin terävimpiä kyniä? Vau mikä paljastus!
Vierailija kirjoitti:
Ei, meghanhullu vastaan normaalit.
Vierailija kirjoitti:
Oudointa on se, että kumpikaan pariskunnan osapuolista ei tunnu tajuavan minkälaisen vaikutelman antavat ulkopuolelle.
Ihan kuin olisivat jääneet jonkinlaiseen kahdenkeskiseen noidankehään, jossa yllyttävät toisiaan uhriutumaan, valittamaan ja valehtelemaan.
Elävät kuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on niin häijy akka että rahastaa lapsillaan lisää kun he nyt kun ovat prinssin lapsia! Myöhemmin varmaan videoita lapsista kun he kertovat että jättäkää isi rauhaan tai jotain muuta sairasta :(
Koko ajanhan ne on olleet prinssin lapsia.
Toistaiseksi Meghan on pitänyt lapsensa visusti piilossa. Ilmeisesti hän kasvattelee heidän kiinnostusarvoaan.
Kuinka niin pitää, hänhän myy heitä jatkuvasti. Walesit pitävät lapset piilossa. Vilaustakaan ei ole heistä näkynyt.
Ai, mä olen nähnyt vaikka kuinka monta kuvaa ja juttua niistä. Eikä niin mairittelevia.
Toinen toistaan hullumpia juttuja nyt paljastuu tuon kirjan sisällöstä, eihän noita voi enää se kuuluisa Erkkilään uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa ihan siltä että se on jotenkin hitaalla. Tykkään Harrysta kyllä. Mielestäni Meghan on sosiopaatti.[/quot
Ehkä Harry on ollut erityislapsi ja nyt aikuisena erityisaikuinen. Yksinkertainen mies, mielenterveyden häiriöistä kärsivä, jota on helppo manipuloida.
Jopa äitinsä Diana sanoi että Harry ei ole fiksu. Dianan isä oli kai aika yksinkertainen ja Harry on vähäjärkinen.
Harry väittää ottaneensa yhteyden kuolleeseen äitiinsä. Nyt viimeistään tiedän, että kovin vakavasti tämän herran kirjaa ei kannata ottaa.
Haluavat hyvät välit Harryn perheeseen, mutta toimivat itse koko ajan sillä tavalla, että välien lähentyminen on epätodennäköistä.
Ihan tuulesta temmattuja eivät taida olla Meghanin sukulaistenkaan mielipiteet Meghanista. Hekään eivät ole toimineet kovin fiksusti, mutta luultavasti eivät ihan väärässäkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Itse en ole ainakaan kummankaan puolella. Kuninkaalliset ei kauheasti kiinnosta minua. Tulin ketjuun, koska olen kiinnostunut ihmisen mielestä ja sen toiminnasta. Lähinnä kiinnostaa, että onko Harryllä epäluuloinen persoonallisuus.
Jotenkin heistä meni kirjan myötä täysin maku. Outoa wt-touhua levitellä ykistyisasioita.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisiä kiinnostaa noiden tyhjäntoimittajien tekemiset ja sanomiset?!
Koska ihminen tarvitsee kaiken ikävän uutisoinnin ja synkkien maailmantapahtumien vastapainoksi jotain kepeääkin.
Tämähän on ihan parasta viihdettä :D
Harry jätti vanhan kaveripiirinsä, kun Meghan astui kuvioihin. Meghan ei sietänyt heidän käytöstään. Onkohan kirjassa paljastuksia myös näistä tilanteista.
Nyt kannattaisi Harryn sukulaisten vain pysytellä kaukana tästä kohusta eikä noteerata koko kohua ja kirjaa. Ei kannattaisi lähteä mukaan tuohon riitaan.
Se vaan on ikävää, että asioita ei pystytä sopimaan julkisuudelta piilossa. Tai sitten tarkoituskin on hankkia rahaa tämän skandaalin avulla. Kyllä H ja M tietävät, että heitä kuunnellaan ja tuollainen kirja myy täyttä häkää ja siitä saa hyvät rahat.
Prinssi Harry on vitsi. Tämän kirjan jälkeen saa kasvattaa niitä kanojaan eukkonsa kanssa ihan rauhassa. Kukaan ei kaipaa.
Dummy-Harryn päässä tyhjiötä huumeiden käytön takia.