Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama miten globaalia "Meghan viha" on. Huomaan, että sitä on. Pitäiskö hänen vilkaista peiliin?
Mita oletet sielta peilista nakyvan?
Minun mielipiteelläni ei ole väliä mitä sieltä näkyy, mutta Meghanin pitäisi nähdä sieltä totuus. Nyt näin ei ikävä kyllä tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Tassa teille Wales-fani/Megsu-vihaaja/Royal Commentator Brittany:
https://www.google.com/search?q=meghan+and+harry+today+news&rlz=1C1QJDB…
Mina en sen kimitysta jaksa seurata minuuttiakaan mutta ehka joku muu voi.
Ja kuitenkin löysit sen videon. 😉😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama miten globaalia "Meghan viha" on. Huomaan, että sitä on. Pitäiskö hänen vilkaista peiliin?
Jos (tai siis KUN) ne vihaajat on 99 % mt-tapauksia, peiliin vilkaisu ei auta mitään.
Tosiasia on se että Meghan on mt-ongelmainen. Lähde: Meghan itse.
Ei kovin vakava tapaus kun tunnistaa silloin talloin tarvitsevansa apua. Paljon pahempia ovat nama jotka kuvittelevat tietavansa mita Meghanin paassa liikkuu. Ovat pelottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos (tai siis KUN) ne vihaajat on 99 % mt-tapauksia, peiliin vilkaisu ei auta mitään.
Ei kovin vakava tapaus kun tunnistaa silloin talloin tarvitsevansa apua. Paljon pahempia ovat nama jotka kuvittelevat tietavansa mita Meghanin paassa liikkuu. Ovat pelottavia.
Aika hyvin täällä on "tiedetty" pariskunnan liikkeistä etukäteen ja ennusteltu menestyksellä kaikkea jo tapahtunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain kertoo meghanista, että ex-mies ei vieläkään pysty puhumaan hänestä. Muuta kuin, että meg tuhosi hänen elämänsä. Mieshän siis auttoi megiä uralla. Kuten moni muukin hylätty. Pian on harryn vuoro.
Melko yleismaailmallinen kommentti eronneen, jätetyn miehen suusta. Jos Trevorista puhut niin miten hänen elämänsä on tuhoutunut?
Trevorin elämähän alkoi kukoistaa, kun pääsi hullusta ämmästä eroon. Löysi elämänsä rakkauden ja sai kaksi lasta, joita ei tarvitse maailmalta piilottaa (eivät ole siis millään tavalla vammaisia). On taatusti helpottunut nyttemmin, kun hän ei ollutkaan tarpeeksi rikas Meghanin aviomieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tassa teille Wales-fani/Megsu-vihaaja/Royal Commentator Brittany:
https://www.google.com/search?q=meghan+and+harry+today+news&rlz=1C1QJDB…
Mina en sen kimitysta jaksa seurata minuuttiakaan mutta ehka joku muu voi.
Ja kuitenkin löysit sen videon. 😉😊
Etsiva loytaa. Laita aani pois paalta ja jaa seuraamaan Brittanyn kielta. Putkahtaako ulos suusta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin täällä on "tiedetty" pariskunnan liikkeistä etukäteen ja ennusteltu menestyksellä kaikkea jo tapahtunutta.
No ei tosiaan olla ennustettu yhtään mitään mikä olisi tapahtunut, palstan mukaan Meghanin ja Harryn rahat on olleet loppu jo vuoden, asumusero ja avioeroa on ennustettu jo ties kuinka kauan yms skeidaa mistään ei kuitenkaan mitään todisteita ole.
Suurin osa on ilkeitä juoruja mille ei ikinä ole mitään lähdettä vaan ne on vihaajat päästä keksittyjä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahatilanne on surkea ja Kanadassakin kaksi valtavaa riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku osasi ennustaa ystävänpäivä vierailun ravintolaan..
David Tenant roastasi Meghanin Bafta-illassa
Niin rouva suusex itse teki suuren numeron mt-ongelmistaan. Melkein veti rantteet auki koska Diana. Eikä edes osannut hakea apua vaikka osasi kyllä lennellä ympäri maailmaa yksityiskoneella. Nyt laihduttanut itsensä luurangoksi koska Diana. Nyt vaan tiara päähän, Dianan hajuvettä ja korut niin Herra suusex on onnessaan.
"Rahatilanne on surkea ja Kanadassakin kaksi valtavaa riitaa."
Lähde ja linkki, please. Kumpi voitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku osasi
Osasiko jopa ennustaa etta illastivat Michael Bublen ja vaimonsa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Nimi on Tennant.
Ei ainakaan avajaispuheessaan roastannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimi on Tennant.
Ei ainakaan avajaispuheessaan roastannut.
Enpä niin väittänytkään😂😂😂 Miksi se avajaispuheessa olisi ämerikkäläisen ö-tähtösen esille nostanut? Valoja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi vaan Ville oli Baftassa. Jos Kati olisi ollut siellä niin Meksu olisi taas heittäytynyt lattialla kiukuttelemaan. Tai portaat alas...sillai vähän vaan.
Aivot raksuttaa tyhjaa? Varmaankin kun noin vanhoista jutuista yritat saada puheenaihetta.
Melko yleismaailmallinen kommentti eronneen, jätetyn miehen suusta. Jos Trevorista puhut niin miten hänen elämänsä on tuhoutunut?
Trevorin elämähän alkoi kukoistaa, kun pääsi hullusta ämmästä eroon. Löysi elämänsä rakkauden ja sai kaksi lasta, joita ei tarvitse maailmalta piilottaa (eivät ole siis millään tavalla vammaisia). On taatusti helpottunut nyttemmin, kun hän ei ollutkaan tarpeeksi rikas Meghanin aviomieheksi
No niin, taas keksittyä. Oikeasti Meghan oli Trevorin elämän rakkaus ja avioero traaginen menetys. Trevor ei edelleenkään kestä puhua Meghanista, koska haava ei ole täysin umpeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Niin rouva suusex itse teki suuren numeron mt-ongelmistaan. Melkein veti rantteet auki koska Diana. Eikä edes osannut hakea apua vaikka osasi kyllä lennellä ympäri maailmaa yksityiskoneella. Nyt laihduttanut itsensä luurangoksi koska Diana. Nyt vaan tiara päähän, Dianan hajuvettä ja korut niin Herra suusex on onnessaan.
Minakin osaan lennella yksityiskoneella yhta hyvin kuin reittikoneellakin. Molemmista on kokemusta, ihan samalla tavalla niissa istuimissa istutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mita oletet sielta peilista nakyvan?
Minun mielipiteelläni ei ole väliä mitä sieltä näkyy, mutta Meghanin pitäisi nähdä sieltä totuus. Nyt näin ei ikävä kyllä tapahdu.
Sinun kuvitelmasi ei ole totuus, arvon megsuhullu.