Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että uusilla kotisivuilla käytetään vain Meghanin vaakunaa. Harryn kuninkaallinen vaakuna saatttaisi olla liian suora merkki aseman kaupallistamisesta. Mutta eiköhän sekin vielä sinne ilmesty, jos hovi ei pysäytä tuota touhua nyt alkuunsa.
Varmaan myös siksi, että Harryhän on pelkkä palvelija ko suhteessa. Onhan Meghanin feikki ceeveekin tuplasti pidempi kuin Harryn vastaava.
Irvailet asiasta mistä et näytâ mitään ymmärtävän. Vaakunassa on Harry vasemmalla ja Meghan oikealla. Heidän sukuvaakunaansa ei tehty ennenkuin muuttivat Los Angelesiin.
Williamin ja Catherinen yhteinen vaakuna valmistui vasta kaksi vuotta häiden jälkeen ja kysymyksessä oli sentään tuleva kuningas,ei mikään spare.
Jotain jarruja nyt näihin kuvitelmiin.

Workshy Willsin ja Katen vaakunassa on varmaan 2 laiskiaista😏
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, contulalainen kuvittelee nähneensä Meghanin ja vastailee itselleen...
Katsokaapa esimerkiksi tuoreet kuvat pariskunnasta. Meghan on korkeintaan 160-senttinen.
No näitä kuninkaallisia on helppo bongailla jos vaikka työ on sellainen. Itse olen tavannut Philipin ja Elizabethin eräällä valtiovierailulla.
Ystäväni mies on tehnyt heille ruokaa toisella valtiovierailulla.
Entinen työkaveri on tavannut prinssi Danielin ja Haakonin Norjasta.
Läheiseni oli muuten töissä 2000-luvun ekalla vuosikymmenellä SASin "vipissä" ja tapasi kuukausittain Ruotsin nuorempia kuninkaallisia Victoriaa, CP:tä ja Maddea.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että uusilla kotisivuilla käytetään vain Meghanin vaakunaa. Harryn kuninkaallinen vaakuna saatttaisi olla liian suora merkki aseman kaupallistamisesta. Mutta eiköhän sekin vielä sinne ilmesty, jos hovi ei pysäytä tuota touhua nyt alkuunsa.
Pari sivua sitten näkyvässä videossa juristi kertoo, että hankaluuksia on tulossa siitä, että kotisivuilla esitellään liiketoimintaa ja nimitetään lapsisa prinssiksi ja prinsessaksi. Tämä kuulemma on sitä kaupallistamista, joka ei ole sallittua.
Kaksikko koettelee taas rajojaan.Voi päätellä, että kotisivut on tehty kiireessä ja vähän hutiloiden sen vuoksi, että Charlesin sairastuminen ja Williamin niskoille kasautuneet paineet veisivät heidän huomionsa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa esimerkiksi tuoreet kuvat pariskunnasta. Meghan on korkeintaan 160-senttinen.
Mä näin viime kuussa Elviksen Las Vegasissa. 😂 Tuskin oli aito ja alkuperäinen Elvis.
Meghanin pituus on alle 165 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin viime kuussa Elviksen Las Vegasissa. 😂 Tuskin oli aito ja alkuperäinen Elvis.
Meghan on 5'3". Tuskin on kasvanut pituutta valmistumisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo on senteissä?
Vierailija kirjoitti:
William on kyllä täysin äitinsä näköinen, etenkin nuorempana oli todella paljonkin. Ei ole Charlesin näköä paljoakaan. Sen sijaan Harry on täysin saman näköinen kuin se äitinsä henkivartija punaista tukkaa ja pisamia myöten...
Harry on itseasiassa hyvin samannäköinen kuin vaarinsa oli nuorena. Siis edinburghin herttua. ei jonkun henkivartijan faija
Kauppojen ulko-ovien pielissä on mitta-asteikkoja kiinnitettyinä siksi, että ihmisen pituutta on silmämääräisesti mahdotonta arvioida, jos vieressä ei ole mihin verrata.
Meghanilla on jo niin isot leegot, ettei suu mene kiinni.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13086257/Meghan-Harry-hit-slop…
Vierailija kirjoitti:
en tiedä, mutta niinkuin sanoin, olen hänet nähnyt livenä ja osaan verrata vain omaan pituuteeni ja olen 163cm ja selkeästi oli minua pidempi. Turha minun mielipidettäni on alapeukuttaa, se oli vain minun arvioni.
Tervetuloa ketjuun! Jos osaat sanoa "kiitos" kiinaksi niin ainakin viisi vantaalaista kiiruhtaa kertomaan että olet väärässä ja tollo sen lisäksi.
Tervetuloa todellakin, edes kuva parvekkeelta ei riitä todisteeksi, vaikka Kate seisoo samalla lattiatasolla vieressä. Mutta eihän Harryn ja Meghanin omasta suusta videoilla tulleet sammakotkaan riitä...
Vierailija kirjoitti:
Kauppojen ulko-ovien pielissä on mitta-asteikkoja kiinnitettyinä siksi, että ihmisen pituutta on silmämääräisesti mahdotonta arvioida, jos vieressä ei ole mihin verrata.
Totta, ja itse ei välttämättä kelpaakaan mittapuuksi. Minä olen keskivertoa aika paljon pitempi, joten kiinnitän asiaan usein huomiota. Ihmisiä, joiden silmät ovat samalla korkeudella kuin omani, pidän senttikaupalla itseäni pitempinä. Olen pitänyt myös lyhyempiä pitempinä. Silmät valehtelevat helposti. Parinkymmenen metrin päässä tolppakorkojen päällä seisovan ihmisen pituutta on tosi vaikea arvioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, ja itse ei välttämättä kelpaakaan mittapuuksi. Minä olen keskivertoa aika paljon pitempi, joten kiinnitän asiaan usein huomiota. Ihmisiä, joiden silmät ovat samalla korkeudella kuin omani, pidän senttikaupalla itseäni pitempinä. Olen pitänyt myös lyhyempiä pitempinä. Silmät valehtelevat helposti. Parinkymmenen metrin päässä tolppakorkojen päällä seisovan ihmisen pituutta on tosi vaikea arvioita.
Ruumiinrakenteella on myös vaikutusta. Hoikkahan on aina pitemmän näköinen, kuin tanakka omenavartalo. Jostain syystä myös samanpituiset vaikuttavat eri pituisilta eri aikoihin tavattuna, ei siis vierekkäin.
Harry on tuoreissa kuvissa ainakin 25 senttiä pidempi kuin vaimonsa. Meghan on valehdellut myös sen pituutensa, jos todella väittää olevansa 167. Siinä on ainakin 5 senttiä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan myös siksi, että Harryhän on pelkkä palvelija ko suhteessa. Onhan Meghanin feikki ceeveekin tuplasti pidempi kuin Harryn vastaava.
Irvailet asiasta mistä et näytâ mitään ymmärtävän. Vaakunassa on Harry vasemmalla ja Meghan oikealla. Heidän sukuvaakunaansa ei tehty ennenkuin muuttivat Los Angelesiin.
Williamin ja Catherinen yhteinen vaakuna valmistui vasta kaksi vuotta häiden jälkeen ja kysymyksessä oli sentään tuleva kuningas,ei mikään spare.
Jotain jarruja nyt näihin kuvitelmiin.

Sulkasatoinen lokki sopii hyvin symboloimaan Meghania, mutta Harry ei kyllä ole mikään uljas leijona.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on kyllä melko lyhyt ilman korkokenkiä, näkee kuvista, joissa hän töpöttelee talvisaappaissa Whistlerin hiihtokeskuksessa Kanadassa.
Mitä sinua Meghanin pituus liikuttaa? Ja vaikka olisikin, niin onko vaikeaa kunnioittaa ihmisten kehorauhaa? Fiksut aikuiset jättävät muiden ulkonäön ruotimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on 5.5 feet
Vierailija kirjoitti:
Meghanilla on jo niin isot leegot, ettei suu mene kiinni.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13086257/Meghan-Harry-hit-slop…
Upeat kuvat ja upeat ihmiset 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on 5.5 feet
Ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on 5.5 feet
Ei todellakaan ole.
Sinulta ei kysytty. Nyt pysytään totuudessa.
Meghanilla taas pillifarkut korostamassa vaakunalinnun jalkoja.