Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä positiivista vauva.fi on tuonut elämääsi?

Vierailija
06.01.2023 |

Siis pyydän vastauksia vain teiltä, jotka olette kokeneet saaneenne elämäänne jotain myönteistä, kun olette tänne kirjoittaneet taikka olette täällä lukeneet muiden kirjoituksia.
Aloitan. Noin vuosi sitten kävin eka kertaa kurkkaamassa tänne. En ole enää nuori, mutta jotenkin tämä vauva.fi on ollut tuntematon, joskin joskus, jossain yhteydessä aiemminkin kuultu sana.
Olen ymmärtänyt tämän vuoden aikana, että monilla on asiat elämässä huonommin kuin minulla. Surullisia elämäntarinoita, huolia, kysymyksiä, mutta ilonaiheitakin kerrottu ja koettu. En mieti laisinkaan, valehtelevatko jotkut täällä. Jotkut vaan on sellaisia.
Minulle vauva.fi on tuonut vaihtelua yksinäisen elämään, joskus peräti hymyä huuleen ja naurunpurskahduksia. Ne ovat olleet aika harvinaisia elämässäni viime vuosina, menetettyäni rakkaani.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa aloituksista on joko trollausta tai muuten vaan täysin sekopäistä tekstiä. Asialliset tai edes mielikuvitusta pinnistäen normaaleiksi tulkittavat keskustelut ovat tyystin kadonneet. Onhan tällä palstalla toki tietynlainen viihdearvo mutta kyllä tämä aika huolestuttavan kuvan antaa ihmisten henkisestä tilasta.

Vierailija
22/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten haukkuminen anonyyminä netissä on narsisteille tyypillistä nettikäytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan aina täällä käytyäni, että minulla onkin asiat oikein hyvin ja mt-ongelmani ovat enintään lieviä. 

Vierailija
24/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paista oli täynnä mammoja 10 vuotta sitten, ja silloin meno ei ollut ihan tällaista.

Meininki muuttui siinä vaiheessa kun palstalle löysi muutkin kuin mammat.

Njoo ei ehkä ns. naisvihaaa ollut niin täynnä, mutta kävin täällä ekan kerran kurkkimassa loppuvuodesta 2010 kun olin raskaana, ja suljin sivun hyvin nopeasti.

Syy: täällä oli niin ilkeitä kirjoittajia ja negatiivinen ilmapiiri. 

Vierailija
25/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne kokoontuu monet ihmiset joilla oikeasti viiraa päässä vähän enemmänkin. Ei kukaan normaalijärjellä oleva ihminen ala muita haukkumaan edes anonyymisti ainakaan siihen tyyliin mitä täällä usein näkee.

Oikeasti täällä on 1-5 vinksahtanutta, jotka päivystävät 24/7, vuodesta toiseen. Riittävän äänekäs yksittäinen pilaa tuhansien keskustelut. Se on se ilo minkä hän tästä saa.

Hän uhraa siis oman elämänsä täällä "pilatessaan" muiden elämät.

Vierailija
26/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten haukkuminen anonyyminä netissä on narsisteille tyypillistä nettikäytöstä.

Hyvä, että tunnistat sen itsessäsi. 

Vierailija
27/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paista oli täynnä mammoja 10 vuotta sitten, ja silloin meno ei ollut ihan tällaista.

Njoo ei ehkä ns. naisvihaaa ollut niin täynnä, mutta kävin täällä ekan kerran kurkkimassa loppuvuodesta 2010 kun olin raskaana, ja suljin sivun hyvin nopeasti.

Houkutti kuitenkin niin paljon, että edelleen käyt täällä :D

Vierailija
28/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat osaa hienosti vastata otsikon kysymykseen. Jälleen kerran :D

Vierailija
29/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran tulin vuonna 2016, ja ihan tietyn aiheen perässä tiettyyn ketjuun.

Vierailija
30/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran tulin vuonna 2016, ja ihan tietyn aiheen perässä tiettyyn ketjuun.

Ei sinun meille tarvitse selitellä :D Ollaanhan me itsekin täällä. 

Vierailija
31/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan maksaisi tästä myrkkysuosta mitään. Täällä vihataan kaikkea ja paha mieli tulee lähes joka kerta kun täällä käy. Oikeastaan maksaisin siitä että saisin pysyvät bännit enkä pääsisi tänne enään.

Vierailija
32/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Njoo, korjasin vain tuon oletuksen (?), että olisin silloin 2010 siitä huolimatta jäänyt tänne 

Vierailija
33/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon syrjäytyneitä mielenvikaisia ihmisiä. Saavat huvinsa muiden kiusaamisesta.

Vierailija
34/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla roikkuu ihmisiä, jotka eivät kykene asialliseen kommentointiin ehkä kenenkään kohdalla, vaan mielessä on ilkeys ja pahantahtoisuus päällimmäisenä. Ei voi olla havaitsematta. Hoitamattomat mielenterveysongelmat välittyvät anonyymipalstoille.

Vierailija
35/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma vähät välittää vaikka muutama mt ongelmainen, r *ssäntrolli ja  i n c e l pyörittäisi palstaa ja syytäisi vihaketjuja toisensa perään.

Vierailija
36/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on täynnä älykääpiöitä, itseriittoisia pölvästejä ja matalamielisiä röyhkimyksiä. Sellainen aiheuttaa vastareaktioita, jotka voivat näyttäytyä ilkeilynä asiaan vihkiytymättömälle.

Vierailija
37/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut arvostaa rakasta aviomiestäni paljon enemmän. Siis tottakai aiemminkin niin tein, mutta täällä kun näkee monenlaisia juttuja mitä kamalimmista miehistä, tajuan kristallinkirkkaasti miten onnekas olen.

Vierailija
38/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Njoo, korjasin vain tuon oletuksen (?), että olisin silloin 2010 siitä huolimatta jäänyt tänne 

Olethan sinä täällä edelleenkin eli jäit kuin jätkin, vaikka et nyt itse edes huomaa niin tehneesi :D

Vierailija
39/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta täällä on välillä kiva käydä. On ollut yllättävä huomata, miten erilaisia ajatuksia ihmisillä asioista löytyy. Välillä on ollut lääke yksinäisyyteen ja välillä on saanut nauraa joidenkin nokkelille kommenteille. Joskus täältä on löytynyt ystävällisiä ja enpaattisia tekstejä, joskus taas hyvää maalaisjärkeä. Täytyy vaan osata suodattaa kaikki ikävät jutut pois, kun täällä on porukkaa niin moneen junaan. Kiitos kaikille kirjoittelijoille monesta päivän piristyksestä! 🌻

Enpaattisia :D

Vierailija
40/114 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita tällaiset tiedustelut, joissa kysyjä pyrkii samalla kertomaan "oikeat" vastaukset.