Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin uuden työn ja AHDISTAA!

Vierailija
06.01.2023 |

Tykkään kyllä ihan työstä, mutta nyt pari kuukautta työssä ollessa on työpaikan todellinen karva käynyt esiin. Pinnan alla on ihan hirveä epäsopu alaisten ja esimiesten välillä. Joka viikko on joku draama menossa. Alaisia kytätään (siis kirjaimellisesti!) ja työpaikan säännöt on aivan käsittämättömät -maalaisjärjellä ei ole mitään tekemistä niiden kanssa. Päinvastoin, jos toimit jossain tilanteessa maalaisjärjen mukaan tai kuten olet aiemmassa työpaikassa tottunut (sama ala), niin todellakin sanomista tulee. Eikä mitenkään kauniisti tai rakentavasti, vaan hyökkäävästi ja uhkaavasti. Lähtee jo ihan siitä, että mitä saat sanoa ääneen asiakkaalle ja mitä et. Ymmärrän todellakin että firman sisäisiä asioita ei saa puhua, mutta kun tää sanojen kyttääminen menee ihan ihmeellisiin sfääreihin.

Ja ahdistaa siksi, että näitä tämän jutun työpaikkoja ei ole ihan joka oksalla, enkä haluaisi mennä minnekään muunlaiseenkaan. Tää työ oli mun unelmien työpaikka, heidän rekryssään luvataan yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, ja olin niin onnellinen kun sain tän työn. Palkka on ihan hyvä, työajat loistavat, työstäkin tykkään, mutta sitten tuo kaikki muu :( Koen tulleeni huijatuksi, ja pelottaa millaiseksi tämä vielä muuttuu kun jo näin alkuvaiheessa saa nähdä tällaista. Yritän ajatella, että ehkä pahat äänet vaan kuuluu kauimmaksi, ja mua tuo kyykytys ei välttämättä ollenkaan koske -ja sitten taas pelottaa, minne oon joutunutkaan.

Ja en halua kertoa tarkemmin mikä ala tms, ettei mua tunnisteta. Oon vielä koeajalla, enkä todellakaan voi jäädä työttömäksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde, maksoi mitä maksoi. Tulet sairastumaan ennenpitkää pahassa ilmapiirissä. Ensin henkisesti ja lopulta fyysisesti. Kroppa reagoi, vaikka järki ei.

Vierailija
2/5 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluhullu taas vauhdissa. Hanki elämä.

Vierailija
4/5 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde, maksoi mitä maksoi. Tulet sairastumaan ennenpitkää pahassa ilmapiirissä. Ensin henkisesti ja lopulta fyysisesti. Kroppa reagoi, vaikka järki ei.

Tää mua vähän pelottaakin, olen yhden todella vakavan burnoutin jo kerran kokenut edellisessä työssä :( 

Vierailija
5/5 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painuppa vaikka helvettiin siitä, me työssäkäyvät sinunkin elämisesi (=vauvapalstalla päivät pitkät länkyttäminen) maksetaan.