Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua mieheen joka

Vierailija
06.01.2023 |

uhkaa jättää.
Oikeaa syytä ei ole.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille syy, mee vieraisiin!

Vierailija
2/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse alanuolia, olen hädissäni. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istut hänen k*llin päälle niin ei pääse lähtemään, painava kun kuitenkin olet.

Vierailija
4/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan täällä taas melekosta neuvojaa.

Vierailija
5/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jättää ja etsi itsellesi parempi mies. Ei ketään voi väkisin pitää.

Vierailija
6/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien takia yritän jaksaa. Ap.

7/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tällainen eksä. Riidan yhteydessä saattoi käskeä lähteä tunnin sisään, asuimme hänen omistamassa talossa. Ei todellakaan tarkoittanut sitä, mutta sain itse tarpeekseni ja lähdin. Sekin piti tehdä salaa, sillä aikaa kun mies oli reissussa.

Vierailija
8/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä jo neuvoikin, että anna lähteä. Tuollaiset uhkailijat on henkisesti pienimunaisia nössöjä. Pärjäät hyvin ilman häntäkin. Ja jos lasten takia sinnittelet, niin eikö heillekin ole parempi, että vanhemmat voivat hyvin vaikka sitten niin, että ovat erossa toisistaan!

Vierailija
9/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsien takia yritän jaksaa. Ap.

Miksi? Ajattele, kuinka kurjaa lapsilla on elää noin turvattomassa perheessä. Älä sinä itse yritä niin mahdottomasti olla miehelle mieliksi.

Minä pitäisi erosuunnitelmaa lupauksena enkä uhkauksena. Sinunkin kannattaisi seuraavan uhkauksen kuullessasi huokaista helpotuksesta "sitähän minä olenkin tässä odottanut jo pitkään." Ala ihan reippaasti siinä saman tien suunnittelemaan eronjälkeistä elämäänne. Älä usko, että mies saisi lapset vaan parhaimmillaankin olisi vuoroviikot.

Alat nyt vaan suunnitella omaa elämääsi ilman miestä. Se, että mies aikoo jättää sinut, tarkoittaa sitä, että sinä lapsinesi jäisit asumaan nykyiseen asuntoonne. Miten sinä sitten muuttaisit sisustusta, mitä työntäisit miehen mukaan ja mitä uutta hankkisit itsellesi?

Vierailija
10/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku miehet on sikoja. Kaikki eronneet miehet on lähtenyt huvikseen vaihtelun vuoksi ilman mitään syytä.

Naisessa ei voisikaan olla vikaa. Joillakin lähtenyt useampiakin.

Vierailija
11/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meinaa että meidän pitäisi häipyä, talo on yhteinen. Ap.

Vierailija
12/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa jota ei pidä hyväksyä.

Heikko huonon itsetunnon omaava "mies", parempia löytyy jos välttämättä sellainen pitää olla.

Jos itsestäsi et välitä, ajattele lapsia. Minkälaista on kasvaa tuollaisessa kodissa? Jos luulet että he ei eivät tiedä ja vaistoa kodin ilmapiiriä, luule uudelleen.

Lapsillesi teet vahinkoa kun tuota siedät.

Vierailija
13/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies meinaa että meidän pitäisi häipyä, talo on yhteinen. Ap.

Talo on yhteinen - siispä se menee osituksessa tasan. Saat osasi, et jää puille paljaille.

Älä keksi tekosyitä, ja jos niihin pitää turvautua älä ruikuta. Valinta on sinun.

Vierailija
14/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kun seuraavan kerran mies haluaa teidän lähtevän, sano topakasti, että et pidättele. Mies voi lähteä vapaasti vaikka heti.

Vierailija
15/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuinen mies.

Ota selvää, mitä hän oikeasti aikoo. Tuollaista uhkailua ei kenenkään tarvitse sietää.

Vierailija
16/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkistä väkivaltaa jota ei pidä hyväksyä.

Heikko huonon itsetunnon omaava "mies", parempia löytyy jos välttämättä sellainen pitää olla.

Jos itsestäsi et välitä, ajattele lapsia. Minkälaista on kasvaa tuollaisessa kodissa? Jos luulet että he ei eivät tiedä ja vaistoa kodin ilmapiiriä, luule uudelleen.

Lapsillesi teet vahinkoa kun tuota siedät.

Eiköhän tässä mies ole se, joka tekee vahinkoa lapsille.

Vierailija
17/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähes sama tilanne, koen henkistä väkivaltaa.

Mutta asutaan miehen osakkeessa, ollaan naimisissa niin kuuluuko minulle puolet jos uskaltaisin erota?

Vierailija
18/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu. Tsemppiä!

Vierailija
19/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero vireille, kaikki puoliksi ja saat vielä elatusmaksut. mutta älä käytä lapsia aseena jos eroon päädytte. siitä saa vain lasten vihat niskoille, kun kasvavat ja alkavat ymmärtää asioita. mies on joko epävärma suhteesta, tai sitten sillä on toinen. joten tarkkana pitää olla. toki voi myös kokeilla puhua miesvauvan kanssa. 

Vierailija
20/40 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaukset liittyvät usein altavastaajan tunteisiin ja jolloin otetaan se viimeinen valttikortti käyttöön "ajamalla ulos talosta".

Jos uhkailu tuottaa toivotun vaikutuksen sen kanssa jatketaan niin kauan, että joku kyllästyy samaan hokemaan vuodesta toiseen.

Minä kuuntelin uhkailua noin 25 vuotta ja sitten lähdin. Mies meni siitä aivan sekaisin ja romahti. Hän tajusi liian myöhään käytöksensä ja miksi en jaksanut enää sovitella. 

Olen sanavalmis ja teräväkielinen, joten olin aina niskan päällä joka erimielisyydessä. Annoin miehen uhkauksen vaikuttaa liikaa. Nyt osaisin sanoa, että puhu pukille. Haukkuvat koirat eivät pure.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi