Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset kehykset tauluun? Tietoa?

Vierailija
14.11.2006 |

Oon nähnyt kaupoissa sellaisia kankaalle piirrettyjä kuvia (tauluja siis), joissa ei ole kehyksiä vaan kangas on pingotettu puisen kehikon (paksuus about 1 - 2 cm) päälle. Millaiset kehykset tällaiseen tauluun voi laittaa? Pakkohan niissä on joku kehys olla? Kai?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes tulkoon kaikki 1900-luvun maalaukset, jotka kankaalle on tehty, on maalattu niin. Ateneumin maalaustenkin kehysten takaa löytyy sellaiset viritelmät.:)

Vierailija
2/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisissa kehyksissähän on lasi ja taustalevy ja niiden väliin mahtuu vain sellainen paperin paksuinen kuva, ei sellaista parin sentin puukehikkoa. Ja nämä minun tauluni ovat nyt sellaista ikea-laatua, että en minä niiden kanssa kehystämöön taida iletä lähteä... :)

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja opiskelua. Miksi et kehtaisi mennä kehystämöön? Ei ne ole siellä mitään kriitikkoja, tekevät vain työnsä ja kehystävät mitä on kehystettävä. Käy katsomassa kehystämön ikkunaa -yleensä niissä on näytteitä ikkunassakin esillä. Sellaiset puukehykset niihin tulee, värejä ja malleja on hirveästi erilaisia! Kehys koostuu kuin neljästä rimasta, jotka kiinnittyvät viistoleikkauksella toisiinsa kiinni kulmista. Melkein samanlainen " häkkyrä" tulee siihenmaalauksen päälle, kuin minkälainen on siellä takapuolellakin!

Mutta, mutta, itse taideopiskelijana olen kyllä sitämieltä, ettei maalausta ole mikään välttämättömyys kehystää. Senkun lyöt kaksi naulaa seinään ja sijoitat työn roikkumaan taustakehikon yläriman varaan.

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi