Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisiko laittaa itsestään inhorealistinen kuva Tinderiin?

Vierailija
05.01.2023 |

Olen aika kaunis nainen ja olen kyllästynyt ulkonäkökeskeisiin miehiin joita parveilee ympärillä. Olen kuitenkin jo pian 40 ja haluaisin tavallisen ja kultaisen miehen. Vaatimattoman näköisillä ja ylipainoisilla kavereillani on kivoimmat miehet.

Kannattaako laittaa kuva jossa näytän omaa itseäni tavanomaisemmalta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähenkistä miestä sitten etsit? Eiköhän miehet laita miltei kaikille viestiä. Ei siinä pikkuviat haittaa.

Ei todellakaan kaikki naiset saa viestejä.

Jos on 150kilonen homssunen nainen, niin silloin voi olla ettei viestit on vähissä. Toisaalta ihan normaalipainoinen siisti "kunnollinen" mies taas saattaa jäädä täysin varjoon

Itse en ainakaan viestejä saanut. Ja kyllä olen lihava nainen. Sekä melko ruma.

Se on se yhdistelmä, jos olet ruma ja lihava, niin laihduta tai tyydy kaltaiseesi. Rumuuttaa ei voi parantaa.

Ja mikä auttaisi siihen ettei normaalipainoisen ihan nätin viesteihin vastata? Kun noin tietävä ja viisas näytät olevan.

Vierailija
22/24 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miehet, mitä priorisoitte kun katsotte Tinderiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähenkistä miestä sitten etsit? Eiköhän miehet laita miltei kaikille viestiä. Ei siinä pikkuviat haittaa.

Ei todellakaan kaikki naiset saa viestejä.

Jos on 150kilonen homssunen nainen, niin silloin voi olla ettei viestit on vähissä. Toisaalta ihan normaalipainoinen siisti "kunnollinen" mies taas saattaa jäädä täysin varjoon

Itse en ainakaan viestejä saanut. Ja kyllä olen lihava nainen. Sekä melko ruma.

Se on se yhdistelmä, jos olet ruma ja lihava, niin laihduta tai tyydy kaltaiseesi. Rumuuttaa ei voi parantaa.

Ja mikä auttaisi siihen ettei normaalipainoisen ihan nätin viesteihin vastata? Kun noin tietävä ja viisas näytät olevan.

Luultavasti mätsäilet vain kaikista suosituimpien miesten kanssa, niin onko ihmekään jos eivät vastaa, kun heillä on jo aivan tarpeeksi juttuseuraa. Koska jos et saa viestejä palvelussa, jossa miehiä on arviolta 4 kertaa enemmän kuin naisia, niin ei tuossa kauheasti muita selityksiä löydy.

Vierailija
24/24 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miehet, mitä priorisoitte kun katsotte Tinderiä?

Luen profiilin ja katson ettei kuvissa ole harrastuksia joita en harrasta, esim. ratsastus/laskettelu/vaellus/matkailukuvia sisältävät profiilit menee samantien sivuun, kun en näitä asioita harrasta aktiivisesti ja oletan näiden naisten näitä asioita paljon harrastavan ja hakevan seuraa näihin. Ei sillä etteikö nämä aktiviteetit silloin tällöin olisi kivoja kokeilla. Itse pyyhin vasemmalle vähintään 90% profiileista, liian kauniita en lähde edes yrittämään ja kauniita naisia tuntuu tinderissä olevan pilvin pimein, taviksia on hyvin vähän, ne ovat niitä joita pyyhkäisen oikealle ja melko usein heidän kanssaan tuleekin mätsi, mutta heilläkin on siellä pilvin pimein muita miehiä valittavana. Aivan mahdotonta tavismiehen näkökulmasta kuitenkaan löytää seuraa ja poistinkin koko roskan ajanhukkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän