Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ootte tästä sivustosta ja helvetin äänistä

14.11.2006 |

Voiko olla luetettavaa tietoa?

Mieheni harrasti sokkihoitoa, kun yrittää saada minut ymmärtämään islamin olevan ainoa oikea uskonto. Ja minusta se helvetin äänien kuunteleminen oli ahdistavaa. En sinne kyllä halua joutua. Kunpa saisin varmuuden siitä mikä on oikea tie välttää ikuinen tuli.

http://www.av1611.org/hell.html

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudella*

Vierailija
2/12 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en tiedä mitä sivulla kuuluu. Silmäilin sivun läpi. Muslimina kuitenkin ihmettelen, että miehesi dawaa kristittyjen sivun kautta. :-0 Olisko minun aiheellista tutkia mitä Raamattu sanoo helvetistä? Miksi ihmeessä? Varmasti tiedät mitä ajattelemme Raamatun luotettavuudesta.

Minun uskoni lähtee liikkeelle siitä miten Jumala kuvataan (tai miten Hän kuvailee itsensä), ei siitä mitä minulle luvataan tai minkälaisia kicksejä on tiedossa yhteishurmoksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa sitten alkoi kuulua ääniä, jotka kuullostivat ihan ihmisten tuskanhuudoilta yms.

Mietin itsekin tuota asiaa islamin kantilta. Eihän kukaan ole vielä Helvetin tulessa, koska sinne joutuu vasta Tuomionpäivän jälkeen. Jos nuo äänet on nyt kuitenkin " oikeita" niin islamin mukaan kyseessä voisi olla kuolleet sielut, jotka kärsivät haudan rangaistuksesta.

Vierailija
4/12 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut taustalta etsintääsi ja rukoillut paljon puolestasi, että todella voisit löytää elävän Jumalan.

Kohdallasi on todella totta se Raamatun sana, että monelle Kristuksesta tulee kompastuskivi. Kuitenkin on niin, että Kristus on kulmakivi jokaisen jumalsuhteessa. Jumala ei selkeästi jätä sinua rauhaan, vaan rakkaudessaan vetää sinua puoleensa niin, että todella tulisit tuntemaan Hänet. Katolisuudesta sanoisin sen verran, että sinne juokset turhaan pakoon Kolmiyhteyttä. Se kirkkokunta pitää kristillisen kirkkokuntien tavoin kiinni alkuperäisistä tunnustuksista.

Löysin joskus sivun, jossa moni entinen muslimi kertoo, miten heistä tuli kristittyjä. Moni viittaa juuri tähän samaan ongelmaan, josta olet täällä kertonut. Vasta sitten kaikki on järjestynyt, kun he itse ovat antaneet Jumalalle mahdollisuuden kertoa, kuka ja millainen Hän on. Jos ymmärrät puhuttua englantia, niin suosittelen, että kuuntelisit näitä todistuksia. Vaikka vain ne, joissa on kuvaa mukana.

Siunaavin terveisin, Amenhotep

http://www.muslimjourneytohope.com/watch.asp

Vierailija
5/12 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän siis näytti sinulle kristityn tekemän sivuston, missä tämä kristitty todistaa, että helvetti on olemassa ja että sinne ei kannata olla matkalla. Ainoa keino tämän sivuston mukaan on siis uskominen Raamatun sanomaan Jumalasta.

Minä ja varmasti moni muukin täällä listalla rukoilee sinun puolestasi Juani. Lopullisen ratkaisun uskostasi voit tehdä vain sinä itse. Me muut voimme vain vastata mieltä vaivaaviin kysymyksiin. Jumala siunatkoon sinua!

Vierailija
6/12 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina kun eteen tulee joku kysymys tai ongelma, etsiä ratkaisu ja vastaus siihen Raamatusta, Jumalan Sanasta. Se on Jumalan ohjekirjanen meille:) Se on myöskin täydellinen totuus. Vaikka kuka sanois mitä, tai vaikka tuntuis miltä, mutta jos Raamattu sanoo, että Jumala on rakkaus, niin Jumala on rakkaus. Toivottavasti ymmärsit pointin:)

Olet myös mun rukouksissa. Kiitän Jumalaa siitä, että Hän lähestyy sinua, kun sinä lähestyt Häntä.

tuhve:

Ainoa keino tämän sivuston mukaan on siis uskominen Raamatun sanomaan Jumalasta.

Minä ja varmasti moni muukin täällä listalla rukoilee sinun puolestasi Juani. Lopullisen ratkaisun uskostasi voit tehdä vain sinä itse. Me muut voimme vain vastata mieltä vaivaaviin kysymyksiin. Jumala siunatkoon sinua!

Vierailija
7/12 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain islamilaisilla sivustoilla oli linkki tähän äänitallenteeseen. Joku sheikh, joka tuntee raamatun hyvin piti luentoa helvetistä ja siinä sitten välillä oli näitä ' helvetin ääniä' . (siis ei mieheni kristinuskon kautta yritä minua pitää islamissa:)

Ainaki se hyvä puoli noiden äänien kuuntelemisessa minulle oli, että ekaa kertaa minuun iski helvetin pelko. Tähän asti oon kuvitellut vaan jotenkin livahtavani sinne paratiisiin.

Toivon ja luotan,ettei elämäni pääty ennenkuin olen oikealla tiellä. Toivon sitä kaikille jotka uskovat tuonpuoleiseen.

Vierailija
8/12 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunausta sinulle!

Vierailija
9/12 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan Juani, että se on alunperin tehty viholliselle, ei meille ihmisille. Löysin erään mielenkiintoisen kirjan (23 minuuttia helvetissä), jossa käsitellään juuri samankaltaisia aiheita, joista on nyt ollut puhetta ja jotka ovat varmaan sinullakin olleet vahvasti mielessä. Tässä linkki kirjan esittelyyn:

http://www.uskonkirjat.net/products/kbw.html

Vierailija
10/12 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin juuri toiseen ketjuun erään Koraanin kohdan ja mielestäni se on sopiva myös täällä joten pistän sen vielä tähän:

17:97

" Ketä Jumala johdattaa, se kulkee oikealla tiellä, ja kenet Hän eksyttää, sille et löydä auttajaa. Ylösnousemuksen päivänä me kokoamme ne, jotka epäilevät sinua. He makaavat maassa suullaan, sokeina, mykkinä ja kuuroina, ja saavat sijansa Helvetissä."

Juani, sä olet nyt oikealla tiellä. Jos palaat takaisin Kristinuskoon niin sä kuulut noihin jotka makaa maassa ja saavat sijansa Helvetissä. Muista että suurin synti on pitää ketää Jumalan rinnalla ja sitten jättää rukoilematta. Teot ovat tois sijaisia näitten rinnalla ja Jumala voi antaa anteeksi.

Minulla on myös asioita joita mun on vaikee uskoa että on haram, mutta koska uskon että Islam on se oikea niin uskon myös että Jumala on määrännyt että esim. musiikki on haram, niin hassulta ku se kuulostaaki.

Mä oon tehnyt pari kertaa duaa että Jumala pitäisi sinut oikealla tiellä ja yritän muistaa jatkaa duaan tekemistä.

Kun mä palasin Islamiin, ajattelin että en voi olla Kristitty jos en usko Kristinuskon pääsanomaan eli että Jeesukseen uskominen on tie taivaaseen ja että hän olisi Jumala. Olen käsittänyt että sinäkään et usko siihen, toisin sanoen kolminaisuus oppiin? Kysymys kuuluu, miten voit olla Kristitty jos et usko Kristinuskon pääsanomaan?

Ja siis en toru vaan ihan vaan kyselen mielenkiinnosta.

Vierailija
11/12 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

' Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan, ... ' (kts. (1 Kor. 15:1-11))

Kuten tuosta edeltä voi lukea, Kristuksen opetuksen aivan ehdottomasti tärkein asia eli pääsanoma on se että Jeesus on kuollut ristillä!

Juani83, jos uskot tämän ihan historiallisenkin tosiasian et voi olla islam-uskontoon kuuluva!

Jopa Jeesusta vastustavat juutalaisetkin todistivat siitä että Jeesus kuoli ristillä!

Toiseksi tärkein asia joka kuuluu pääsanomaan (evankeliumiin eli ilosanomaan) on tietenkin se että kristityt uskovat Jeesuksen nousseen kuolleista.

Vierailija
12/12 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs aleta kiistelemään Juanin sielusta. Johdatus tulee Jumalalta.