Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko luitte yo-kirjoituksiin?

Vierailija
05.01.2023 |

Jos tavoitteena suhteellisen hyviä arvosanoja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matikassa ja kielissä rutiini laskee tosi nopeasti, jos ei tee mitään ennen kirjoituksia. Niitä kannattaa tehdä vaikka olisi hyväkin.

Vierailija
22/26 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Olin vaikeasti masentunut, elämä oli ihan hunningolla eikä mikään kiinnostanut. Ainakin yhteen kokeeseen menin hirveässä krapulassa, koska olin heilunut baarissa yömyöhään :( M:n paperit tuli, taisi joukossa olla myös yksi E. Jälkeenpäin on totta kai harmittanut, koska olisin voinut saada paljon paremmat arvosanat, vielä peruskoulussa ja lukion alussa olin kympin tyttö. Toisaalta olen silti pärjännyt elämässä hyvin, suoritin maisterin tutkinnon ja olen kivassa, kohtuullisen hyväpalkkaisessa työssä.

Suosittelen kyllä jokaista opiskelemaan ihan kunnolla ja panostamaan kirjoituksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Ennen ruotsin kirjoituksia valvoin koko yön tehden pääsykoetehtäviä taidealalle ja kuunnellen ruotsinkielistä radiota. Kirjoitin M enkä nukahtanut.

Vierailija
24/26 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea on täysin reputtaa ja jos lukee edes pikkasen, voi saada ok paperit. Vähänkin enemmän kun lukee, voi saada oikein hyvät paperit :)

Riippuu mm. ihmisen stressitasosta. Reputtaa voi ihan hyvin, vaikka tietäisi kaiken, jos stressaa niin paljon, ettei saa kirjoitettua kuin pari lausetta. 

Vierailija
25/26 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko lukuloman. Tein kalenteriin lukujärjestyksen. 8 tuntia päivässä ja illalla harrastusta. Menestyin erinomaisesti.

M44

26/26 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1987: luin saksan kieliopin ja jonkun historian vuosikurssin. Kerran.

Kirjoitin 3x magnan ja 3x laudaturin.  Suomalainen koululaitos onkin syynä siihen, etten sittemmin osannut/jaksanut panostaa jatko-opinnoissa, jotka olivat puuduttavaa ulkoaoppimista ja akateemista pseudojargonia.