Kulut nousee ja rahat ei vaan riitä
Inflaation takia ennenkin tiukassa olleet rahat eivät riitä. Onko muilla samoja ongelmia? Tämä tilanne vain pahenee, jos lainojen korot nousevat entisestään. Mistä sitten karsia? Vaikka säästäisin miten, tuntuu silti siltä, että menot vain kasvavat - ja nyt myös sähkön hinnan nousu painaa taskuissa. Onko kellään vinkkejä siihen, miten selvitä tästä tilanteesta?
Kommentit (480)
Aivan kamalaa oli.... kunnes olikin ihan kivaa.
Ei hitto et me voimaannuttiin! Kaikki stagella inspiroitu ihan SAIRAASTI!
Liiiiiiigaliiiiiiiiiiisooooooooiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaa pyhäää kaaaannnabiiiiis
On hankittava lisätuloja, jos rahat eivät riitä. Minä otin yhden tunnin iltasiivouksen päivätyöni lisäksi. Auttaa varmasti.
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Tilanteen voi korjata äänestämällä oikein:
Voi taivas tätä myötähäpeän määrää
Mitä sä ap siis teit siellä Hesessä?
Ota mies joka kustantaa elämistä, voit itse maksaa karva lompakolla.
Aivan kamalaa oli.... kunnes olikin ihan kivaa.
Tulin ihmettelemään mitkä kulut niin kamalasti noussut, jotkut ruoat kyllä.
Mutta se olikin lainat ja korot. Hyvä aika olla sopivan pienituloinen niin ei näitä ongelmia ole. Kerrostalo kolmion sähkönkulutuskaan ole kallistunut tässä yhtään.
Annan siis neuvon mitä meille pienituloisille hoetaan. Suhteita ne menot ja kulut, oma valintasi jos et osaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomen maassa on koko ajan jotain keräyksiä yli varojensa eläneille ihmisille joita pitäisi tukea kun on mennyt yli varojensa elämään.
Tätä en voi ymmärtää ja on se jotenkin järjen vastaista.
Ihan samanlaista hulluutta on valtion tukea omistusasujien sähkökustannuksia ja asumistukia. Järjen vastaista on tukea heitä, joilla omaisuutta on jota myydä ja/tai velkataakkaa joka on hankittu. Pakotetaanhan siihen köyhätkin, eli realisoimaan kaikki mistä vähänkin voi saada rahaa.
Kuinka tyhmä