Ärsyttää apteekeissa, varsinkin pienemmissä, kun myyjät on heti kimpussa.. nyt hain vaan
Kävin hakemassa närästyslääkettä niin heti on kaikki työntekijät kimpussa, mikä vaivaa, minkälaista närästystä, kauan on vaivannut...
Kommentit (61)
Sano niille, että et tarvitse apua, tapat vain aikaa ja ihmettelet ajan kuluksi.
Niiden pitää kysyä tarviiko apua, mutta nykyään, kun asiasta on niin paljon valitettu, yleensä kyllä jättävät rauhaan, kun sanoo ettei tarvi apua.
Ja sitten se kailotus:(
"Missäs täällä on se herra, joka sitä VIAGRAA oli vailla"?
:(
Netistä katson valmiiksi apteekin tarjonnan ja että tuote on valikoimissa, jos mahdollista ja sitten sunnilleen jo ikkunasta ja ovelta kurkin hyllyn tai osaston valmiiksi ja hyökkään puolijuoksua, suorinta tietä sinne hyllylle ja nappaan haluamani ja sitten voitonriemuisena riennän äkkiä kassalle.
Tunnen kyllä itseni voittajaksi ja vähän vahingoniloiseksi siinä, jos kukaan yli-innokas apteekin täti tai setä ei pääsekään kysymään miten voi auttaa. Hahahahhahaha!!!!!
Sama ärsyttää. Olisikin edes vain se yksi asiakaspalvelija kimpussa, mutta kun yhdelle kieltäydyt avusta, niin 30 sekunnin päästä tulee seuraava kyselemään samoja kysymyksiä. Yhtään ei pysty keskittymään siihen, mitä on ostamassa, ja välillä tämän takia tulee ostettua huono tuote, tai jotain unohtuu.
Sama homma naantalin keskusta apteekissa, saakohan muuten myyjät jotain provikkaa myymistään tuotteista kun ovat niin hanakoita kauppaan tuotteita?
Vierailija kirjoitti:
Sama ärsyttää. Olisikin edes vain se yksi asiakaspalvelija kimpussa, mutta kun yhdelle kieltäydyt avusta, niin 30 sekunnin päästä tulee seuraava kyselemään samoja kysymyksiä. Yhtään ei pysty keskittymään siihen, mitä on ostamassa, ja välillä tämän takia tulee ostettua huono tuote, tai jotain unohtuu.
Minä sanon silloin en, edelleenkään.
Mutta entäs kun tarvitsee apua? Silloin joku mummo on kertomassa aspalle elämäntarinaansa.
Mietin aina, että miten kukaan saa ostettua apteekkikosmetiikkaa, kun ei sitä valikomaa saa koskaan katsoa rauhassa. Itseltä jää ainakin ostamatta juuri noiden yli-innokkaiden avuntyrkyttäjien takia.
Leikkipuhelu käyntiin, niin saa olla rauhassa.
Feissareille kannattaa huikata olevansa jo kuukausilahjoittaja.
Puhelinliittymämyyjille kannattaa sanoa, että on firman kännykkä.
Sano niille kovaan ääneen että mikähän olisi hyvä rasva jota voisi käyttää persepanoissa? Siinä saa mummot ja farmakologit ihmetellä.
Ja miksi ne eivät voi kysyä, että tarvitsetko apua, niin voisi kohteliaasti vastata vain, että ei kiitos? Minulta ainakin kysytään aina että mitä etsit, ja tunnen itseni jotenkin tökeröksi, kun vastaan siihen, että en tarvitse apua, kiitos. Jos kerron mitä olen etsimässä, niin en ehdi sanoa, että löydän sen kyllä itse, vaan se farmaseutti juoksee täyttä vauhtia oikealle hyllylle ja ryhtyy esittelemään niitä tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Sano niille kovaan ääneen että mikähän olisi hyvä rasva jota voisi käyttää persepanoissa? Siinä saa mummot ja farmakologit ihmetellä.
Farmakologit eivät taida työskennellä apteekeissa, farmaseutit sen sijaan kyllä.
Niiden on käsketty ottaa koko ajan kontaktia, pomot valvoo.
Jos ei koko ajan ota kontaktia niin tulee fudut.
jos palvelu ärsyttää, niin käytä nettiapteekkia, vai varastaakko aiot?
Mua alettiin neuvoa isoon ääneen ibumaxin käytössä. 😆🤣
Sanoin tietäväni kyllä erittäin hyvin, miten kyseistä lääkettä käytetään.
Silti tuli ohjeet. 😂
Olen oppinut kantapään kautta sanomaan, kiitos en tarvitse apua, Tai kiitos vaan, pyydän sitten apua, jos tarvitsen.
Saa kyllä näyttää missä kohtaa lääke sijaitsee, mutta en halua, että myyjä antaa purkin hyllystä käteeni. Haluan ottaa itse, koska tarkastan ensin päiväyksen. Ja muutenkin mietin, ostanko noin kallista tuotetta. Viimeeksi sain K2 vitamiinia käteeni, hyvin huonolla päiväyksellä ja aivan järkyttävällä hinnalla.
Voihan sitä vaihtaa apteekkia, jos ei saa asioida rauhassa.
Jos oikeasti tarvitset konsultoida farmaseutin kanssa, niin yhtäkään et tavoita.
Apteekit saisi kokonaan lopettaa, niitä ei tarvita mihinkään. Reseptilääkkeet voisi saada jollain muulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
jos palvelu ärsyttää, niin käytä nettiapteekkia, vai varastaakko aiot?
No jos jotain tarvitsee heti, niin ei siinä voi jäädä odottelemaan nettiapteekin tilauksen saapumista.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ne eivät voi kysyä, että tarvitsetko apua, niin voisi kohteliaasti vastata vain, että ei kiitos? Minulta ainakin kysytään aina että mitä etsit, ja tunnen itseni jotenkin tökeröksi, kun vastaan siihen, että en tarvitse apua, kiitos. Jos kerron mitä olen etsimässä, niin en ehdi sanoa, että löydän sen kyllä itse, vaan se farmaseutti juoksee täyttä vauhtia oikealle hyllylle ja ryhtyy esittelemään niitä tuotteita.
Jos kysytään mitä etsin, mä sanon aina, että katselen vaan, vaikka se vähän hölmöltä tuntuukin lääkehyllyillä :D
Yliopiston Apteekissa olen saanut monesti ihan rauhassa katsella hyllyjä. Kerran piti ihan itse hakeutua myyjältä kysymään, kun en löytänyt tuotetta. Oikein yllätyin positiivisesti. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki YA:lle, jatkakaa samaan malliin!