Kannatan lämpimästi sitä, että persut joutuvat hallitusvastuuseen!
Puheisiin on vastattava ja Purra sanoo suoraan, että haluaa valtaa! Neljässä vuodessa ehtii saada paljon aikaan.
Kommentit (85)
Minulle riittää, ettei woketa eikä sukupuoliuhriudu. Ja että Yleltä leikataan em. syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. Kun kaikki on ajettu päin helvettiä, kutsutaan miehet korjaamaan sotkut. Kun miehet saa asiat jonkinmoiseen järjestykseen, äänestävät naiset taas naishallituksen valtaan ja hälläväliäbiletys jatkuu.
Suomen hallitus on super. Myös jatkossa naisia on vähintään puolet ministereistä. Kukaan ei koskaan ole ollut Suomelle maailmalla niin hyväksi kuin Sanna Marin. Mikä siinä on että mies ei kestä naisten viisautta ja kykyjä? Ei vaikka itse siitä hyötyy.
ei suatana ootte te kyllä jotkut todella sekaisin jossain vaihtoehtoisessa jauhotodellisuudessanne.
Sinä se siellä jossain omassa jauhopsykoosissasi olet, kun sellasta toistelet.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. Kun kaikki on ajettu päin helvettiä, kutsutaan miehet korjaamaan sotkut. Kun miehet saa asiat jonkinmoiseen järjestykseen, äänestävät naiset taas naishallituksen valtaan ja hälläväliäbiletys jatkuu.
Miehet kuten Riikka Purra? Vai onko se pelkkä marionetti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen hallitus on super. Myös jatkossa naisia on vähintään puolet ministereistä. Kukaan ei koskaan ole ollut Suomelle maailmalla niin hyväksi kuin Sanna Marin. Mikä siinä on että mies ei kestä naisten viisautta ja kykyjä? Ei vaikka itse siitä hyötyy.
No mitä hyvää maailmalta on meille tullut edellisen 4 vuoden aikana? Korona, sotapakolaisia, EU iski Suomen metsät käytännössä hakkuukieltoon... Ihan en nyt keksi, mitä se Sanna on saanut muuta aikaiseksi kuin kivoja somekuvia ja maailmalle tiedon siitä, että meillä pääministeri tanssii kuin onlynfans-tähti. Kanavansa on kaiken lisäksi maksuton.
Ite en ole "onlynfansia" katellut, niin en osaa sanoa, miten siellä tanssitaan, mutta uskon asiantuntijaa.
Hakkuukiellosta huolimatta metsiä kuitenkin kummasti hakataan kuin viimeistä päivää. Enää ei saa rakennustavaraksi kelpaavaa puuta mistään, kaikki on vessapaperilaatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän SiniPunaMultaa todennäköiimpänä vaihtoehtona, kuin PersKeKoa. SiniPersuPuna on yhdistelmänä, jos ei mahdoton, niin ainakin toimimaton.
Multaa ei tuohon oteta. Ovat sen itse pedanneet viimeaikaisilla otteillaan. Mikä onkin hyvä.
Oletetaan että kokoomus saa vaaleissa 22 % äänistä ja persut 20 %. Tarvitaan vielä lisää että saavat enemmistön. Kristillisten kannatus ei riitä kolmantena tuomaan enemmistöä. Mikä puolue kelpaa sekä kokoomukselle että persuille? Siinä on se kepun sauma ja taas ollaan perskeko nesteessä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto on ollut mukana kaikissa hallituksissa tavalla tai toisella ja on älyllisesti aivan ala-arvoista pistää kaikkea muka epäonnistunutta vihervasemmiston piikkin. Se nyt vain on nähty, että oikeistolaisuus ei ole koskaan tuonut mitään hyvää ja jos sitä vielä vahvistetaan "äärioikeistolaisuudella" niin siitä ei mitään hyvää seuraa. Voima tarvitsee aina vastavoimaa jotta pysytään kohtuullisuudessa kaikkia kohtaan. Persujen propaganda on ollut vuosia varsin tehokasta ja vetoavaa tiettyihin ihmsiin, mutta asia eivät ole useinkaan niin mustavalkoisia kuin persut esittävät. Vihreät ja vasemmisto on tehnyt todella paljon heikompiosaisten hyväksi suomessa enkä soisi, että tästä maasta aletaan tehdä mitään oikeistolaista diktatuuria ihan vain sen boostin varjolla minkä tietyt tahot ovat saaneet esim natokiimasta ja unkarin sodasta yms. Hieman malttia vaatii tämä aika eikä ole hyväksi äärimmäistyä.
Sosialismi on pahan ideologia. Sadat miljoonat ihmiset maailmassa ovat joutuneet kokemaan vainoa, vankileirejä, pakkotyötä, kidutusta, murhaamista, joukkotuhoa, puhdistuksia sosialismin tähden. Sosialismi tuli kieltää heti.
Vierailija kirjoitti:
Eli kun vihervasemmisto tuhoaa maan ottamalla velkaa järjettömiä määriä, voidaan tilanteen korjaamisesta syntyvä ikävys sälyttää tulevan oikeistohallituksen piikkiin?
Liberaalipuolueen pomo korjoitti (tänäänkin) ettei velanotto lopu vaikka kokpers hallitus tulisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän SiniPunaMultaa todennäköiimpänä vaihtoehtona, kuin PersKeKoa. SiniPersuPuna on yhdistelmänä, jos ei mahdoton, niin ainakin toimimaton.
Multaa ei tuohon oteta. Ovat sen itse pedanneet viimeaikaisilla otteillaan. Mikä onkin hyvä.
Oletetaan että kokoomus saa vaaleissa 22 % äänistä ja persut 20 %. Tarvitaan vielä lisää että saavat enemmistön. Kristillisten kannatus ei riitä kolmantena tuomaan enemmistöä. Mikä puolue kelpaa sekä kokoomukselle että persuille? Siinä on se kepun sauma ja taas ollaan perskeko nesteessä.
KOK+PS+RKP+KD+LiikNYT = 50,5%
Kepu menee muun viherpunikkiporukan kanssa vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun vihervasemmisto tuhoaa maan ottamalla velkaa järjettömiä määriä, voidaan tilanteen korjaamisesta syntyvä ikävys sälyttää tulevan oikeistohallituksen piikkiin?
Liberaalipuolueen pomo korjoitti (tänäänkin) ettei velanotto lopu vaikka kokpers hallitus tulisikin.
Miksi velanotto loppuisi? Pitäähän köyhien tuet jollakin maksaa. Parempi velalla kuin omalla rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa hallitukseen persut. Kannatus sulaa ja puolue hajoaa. Persut eivät ymmärrä, että hekään eivät hallituksessa saa aikaan esim rajoja kiinni, kehitysavun lakkauttamista, m a m u jen palautuksia isommassa mittakaavassa kuin nykyään, eroa EU:sta, vanhustenhoitoa kuntoon tai koronarokotteiden kieltoa.
Kirottu taksiuudistuskin tehtiin silloin kun Persut olivat hallituksessa.
Politiikka on kompromisseja ja yhteistyötä. Jos ei löydy yhteistyökumppaneita toisista puolueista, Persut ovat yksin.
Ainostaan talouspuoleen persut saavat tukea Kokoomukselta ja Keskustalta. Kumpikaan näistä puolueista EI kuitenkaan halua suututtaa puolueensa liberaalimpaa puolta, joten esim M a a han muutto asioille ei tehdä mitään.
Muistattehan toki, mikä puolue oli hallituksessa silloin kuin maahan rynni hirveät määrät Irakilaisia? Niinpä, persut.
Miksi kuvittelisitte, että tilanne olisi yhtään erilainen nyt? Soinia kuitenkin arvostettiin vanhana politiikan kehäkettuna. Purra on halla-aholaisten jatkaja ja näin ollen kokoomuksestakin löytyy runsaasti varovaisuutta puoluetta kohtaan.
Persujen pitäisi kasvattaa äänisaalistaan aivan oleellisesti tai Suomeen pitäisi tulla toinen oikeistopopulisti-puolue, josta persut saisivat kumppanin.
Ei se mitään muuta, vaikka persut hallituksessa olisivat.
Itse jätän äänestämättä koska siitä ei ole mitään hyötyä. Voivat sitten pohtia miksi äänestysprosentti jää noin alhaiseksi.
Brexitin takia Britit menettävät joka vuosi +40 biljoonaa koska kaupankäynti EU valtioiden kanssa on nyt kalliimpaa. EU valtiot on Suomen tärkeimmät kauppakumppanit joten Fixit todennäköisesti aiheuttaisi todella ison loven meidän talouteen... hullua höpötystä edes ajatella tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi velanotto loppuisi? Pitäähän köyhien tuet jollakin maksaa. Parempi velalla kuin omalla rahalla.
Suomi käyttää sossuturvaan noin 700 miljoonaa vuosittain kun taas eläkkeisiin menee liki 11 ja yritystukiin 5-10 biljoonaa joka vuosi. Tuohon maataloustuet niin leikattavaa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Voivat taas hajottaa puolueen ja sanoa, ettei se me oltu.
Parempi hajottaa puolue kuin koko maa ja olla vielä ylpeä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivat taas hajottaa puolueen ja sanoa, ettei se me oltu.
Parempi hajottaa puolue kuin koko maa ja olla vielä ylpeä siitä.
Kukas Suomen on hajoittanut? Koossa se näyttää olevan ja biljoonia käytetään joka vuosi peräpitäjien tekohengittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä enemmistöön koska RKP ei lähde, mutta kai sitä vähemmistölläkin voi yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut siis alkavat puoltamaan pakkoruotsia? Takki kääntyy jo ennen vaaleja.
Toivottavasti persut eivät ole oppinet viime hallitusseikkailustaan riittävästi, vaan hajottavat taas itse oman puolueensa. Heidän ajamiaan asioita on varmaankin aivan mahdoton saada minkäänlaisessa hallitusmuodostelmassa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti persut eivät ole oppinet viime hallitusseikkailustaan riittävästi, vaan hajottavat taas itse oman puolueensa. Heidän ajamiaan asioita on varmaankin aivan mahdoton saada minkäänlaisessa hallitusmuodostelmassa läpi.
Kyllä kokoomus saattaa puoltaa rotuhygienian ottamista hallituksen ohjelmaan kunhan luvataan että heidän kavereilleen saadaan ilmaisia työläisiä... "palkalla ei tarvitse tulla toimeen".
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siellä ole päällimmäisenä kuin se yksi asia josta riippuu koko Suomen olemassaolo.
Se että Suomi pääsee Natoon ja estetään Putinia hyökkäämästä Suomeen.
Sama tulee kuin 2015 - 2019 eli vanhaa sanontaa käyttääkseni "ei lasta eikä p**kaa..."
ei suatana ootte te kyllä jotkut todella sekaisin jossain vaihtoehtoisessa jauhotodellisuudessanne.