Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko turn off jos miehen hengitys haisee treffeillä valkosipulille?

Vierailija
04.01.2023 |

Syön joka päivä muutaman valkosipulin kynnen raakana niiden terveysvaikutusten takia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli vielä menettelee, mutta ientulehdushönkäys ei.

Vierailija
2/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoittaa treffiseuralaista, niin sekin voi syödä valkosipulia ja silloin se ei haista sitä toisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla että syön joka päivä valkosipulinkynnen. Pitää hyvin lääkärin ja muut tunkeilevat ihmiset loitolla.

Vierailija
4/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, jos sinun haaroväli haisee sillille.

Miten tämä liittyy kysymykseen?

Vierailija
5/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
6/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla että syön joka päivä valkosipulinkynnen. Pitää hyvin lääkärin ja muut tunkeilevat ihmiset loitolla.

Minä en syö valkosipulia kuin joskus ja olen käynyt lääkärissä viimeksi vuosia sitten. Sekin käynti oli luomen takia.

Miten valkosipuli muka auttaa johonkin terveyteen? En oikein jaksa tuollaisia uskomuksia aikuiselta ihmiseltä. Eiköhän ne muut elämäntavat vaikuta enemmän...

Vierailija
7/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan edes haistaisi sitä, kun itse syön valkosipulia niin paljon. Koska se on hyvää.

Vierailija
8/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyajan tutkimusten mukaan raaka valkosipuli voi hyvin suurina annoksina (728 kynttä päivittäin) vaikuttaa edullisesti sydän- ja verisuonitautien vaaratekijöihin, kuten veren kolesteroliin ja tromboosialttiuteen."

Syökö ap 7-28 raakaa kynttä päivässä? Jos syö, niin ihan keskenään saa syödä, en ole kiinnostunut.

Vierailija
9/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en syö valkosipulia kuin joskus ja olen käynyt lääkärissä viimeksi vuosia sitten. Sekin käynti oli luomen takia.

Miten valkosipuli muka auttaa johonkin terveyteen? En oikein jaksa tuollaisia uskomuksia aikuiselta ihmiseltä. Eiköhän ne muut elämäntavat vaikuta enemmän...

Kannattaa hankkia tietoa valkosipulin terveellisyysvaikutuksista. Valkosipulilla on valtavasti terveysvaikutuksia.

Vierailija
10/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubiruusut on röökanneet hajuaistinsa, niin ei ne mitään haista.

Vierailija
11/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ValkosipuliLTA.

Vierailija
12/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, jos sinun haaroväli haisee sillille.

Ääliö

Vierailija
13/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia tietoa valkosipulin terveellisyysvaikutuksista. Valkosipulilla on valtavasti terveysvaikutuksia.

No jos niitä pitää syödä pari kourallista, että tulee terveysvaikutuksia, niin ei kiitos. Elän jo nyt ihan terveellisesti ja labratestien mukaan arvoni ovat erittäin hyvät. :D

Vierailija
14/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti turn off vaikka valkosipulista pidänkin.

Treffeille nyt vain ei tulla haisevana, se on todella epäkohteliasta ja moukkamaista.

Vierailija
15/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuplahyi. Eka hyi pahasta hajusta joka on huonoa käytöstä treffikumppania kohtaan, ja toka hyi taikauskosta.

Vierailija
16/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeille nyt vain ei tulla haisevana, se on todella epäkohteliasta ja moukkamaista.

Valkosipulin tuoksuinen hengitys tappaa suussa olevia bakteereja ja viruksia. Siis oikeasti.

Vierailija
17/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkosipulin tuoksuinen hengitys tappaa suussa olevia bakteereja ja viruksia. Siis oikeasti.

Jaa, mitä viruksia sinulla on suussasi? Kuppa? Klamydia? Herpes? Auts... juu, syö vain.

Vierailija
18/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos niitä pitää syödä pari kourallista, että tulee terveysvaikutuksia, niin ei kiitos. Elän jo nyt ihan terveellisesti ja labratestien mukaan arvoni ovat erittäin hyvät. :D

Ei tarvitse syödä kuin pari kynttä raakana päivittäin. Valkosipulilla on eniten tutkimusnäyttöä syöpää ehkäisevästä ravinnosta. Valkosipuli on auttanut monilla miehillä myös impotenssiin.

Vierailija
19/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valkosipulin terveysvaikutukset näyttävät kaiken kaikkiaan vähäisiltä. Erityisvalmisteet on osoitettu tehottomiksi, ja tuoreen kasvin mahdolliset edulliset vaikutukset ilmenevät vasta hyvin suurilla annoksilla. Jäljelle jää mausteyksilöllisen maun mukaan joko jumalallinen tai pirullinen. Puuttumatta makuasioihin pitäisin myönteisenä kehityksenä, jos valkosipulia kohtaan tunnetut ennakkoluulot vähenisivät ja sen samoin kuin yrttimausteidenkin käyttö Suomessa yleistyisi. Turhan usein kuulee vieläkin väitettävän, ettei ruokaan saa makua muuten kuin rasvan ja suolan runsaalla käytöllä.

Kirjoittaja: Antti Aro LKT, tutkimusprofessori Kansanterveyslaitos, ravitsemusosasto"

Vierailija
20/24 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö valkosipulinkynsi päivässä - 8 hyötyä.

1. Valkosipuli parantaa verenkiertoa.

2. Valkosipuli, loistava luonnollinen antibiootti.

Tiesitkö, että toisen maailmansodan aikana, kun lääkkeistä oli pulaa, käytettiin valkosipulia korvaamaan monet eri lääkeaineet? Usko pois, totta se on. Tämä vahva, mutta luonnollinen antibiootti on tuttu kotikonsti eri vaivojen hoitoon. Valkosipulin säännöllinen nauttiminen vaikuttaa kehoon seuraavin tavoin: Se vahvistaa puolustusjärjestelmää. Se parantaa lieviä tulehduksia. Se nopeuttaa haavojen paranemista. Se ehkäisee flunssaa ja vilustumista.

3. Valkosipuli on hyväksi maksalle.  Valkosipuli on täynnä A-, B- ja C-vitamiinia, joista jokainen stimuloi maksan toimintaa. Lisäksi valkosipuli lievittää tulehdusta ja sopii erityisen hyvin rasvamaksan hoitoon. Jos heräät joka aamu tummat silmäpussit silmien alla koreillen, kasvot turvoksissa ja paha maku suussasi, on hyvin mahdollista, että maksasi on ylikuormittunut. Näissä tapauksissa voi valkosipuli olla hyödyllinen apu.

4. Valkosipuli poistaa tukkoisuuden.

5. Valkosipuli huoltaa ihoa.

Valkosipuli on täynnä antioksidantteja, jotka siloittavat ihoa ja hidastavat ikääntymisen merkkien ilmaantumista. Valkosipuli uudistaa ja suojaa ihoa. Se stimuloi ihosolujen uusiutumista ja ehkäisee aknea.

Jotta saisit kaiken irti valkosipulin mahtavista hyödyistä ihollesi, sinun tulee nauttia yksi valkosipulinkynsi päivässä tyhjään mahaan ja huuhdella se alas lasillisella vettä.

6. Valkosipuli alentaa kolesterolia. Jo yksi valkosipulinkynsi päivässä voi vähentää huonolaatuisen kolesterolin määrää veressä 9 prosentilla.

7. Kärsitkö anemiasta? Nauti valkosipulia joka päivä.

8. Valkosipuli huoltaa ruuansulatuselimistöä.

https://askelterveyteen.com/syo-valkosipulinkynsi-paivassa-8-hyotya/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi