Mitä tapahtuu, jos menen saunaan ensi viikonloppuna?
Tai paistan ranet uunissa?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/25df29b8-d9d2-44b4-8a10-757616b1205d
Entä mitä tarkoittaa "mukavuuslämmitys"??? Koskaan kuullutkaan.
Kommentit (23)
Varmaan tulee hiki, jos kuumaan saunaan menet.
Se on kielletty! Epämukavuuslämmityksen voit pitää.
Mukavuuslämmitys!
Hyvinvointialue!
Pukeutumispaita!
Kuka näitä keksii?
Mä meen viikonloppuna saunaan. Viime vuonna kävin 2 kertaa. Loppiaissauna on tarpeen, ku oon vapaalla!
Vierailija kirjoitti:
Mukavuuslämmitys!
Hyvinvointialue!
Pukeutumispaita!
Kuka näitä keksii?
Sisällöntuottaja
Jos saunaan halauat mennä nyt sä takuulla yllätyt.
Saunassa hikoilee ja ranet syötyäsibtulet kylläiseksi.
Ostat vaan nyt suosiolla niitä mikrovalmiita ranuja ja saunan voit korvata pulahtamalla avantoon...tarpeeksi kylmässä tuntuu kuin ihoa polttelisi.
Tapahtuu samaa, kuin ladatessa sähköautoa...
Ei niin saa tehdä! Sähkön käyttö on kielletty ensi viikonloppuna.
Taasko joku yksinkertainen kyselee. Senkun menet saunaan jos sellainen fiilis on. Kehotus välttää älytöntä sähkönkäyttöä on kohdistettu kaikille ja hyvä jos sitä mahdollisimman moni noudattaa.
Meillä lämpiää sauna kuten muinakin iltoina talvella. Lämpiää tuo pesuhuonekin mukavasti ja pyykit kuivuvat. Uunissa varmaan hautuu joku ihana pata muutaman tunnin.
Onneksi kumpaankaan ei tarvitse sähköä-
Menen saunaan että näen mitä tapahtuu.Otan elämää suuremman riskin.
Mukavuuslämmitys tarkoittaa esimerkiksi lattialämmitystä tilassa, jossa on jokin muukin lämmitysmuoto. "Mukavuuslämmitys" siksi, että lämmin lattia on mukavampi paljaalle jalalle.
Sähköt menee poikki. Ovat sitten koko maanantain poikki.
Mitäs et uskonu.
Juuri kun olet päässyt saunaan ja heittänyt pari vihlovaa kauhallista löylyä niin... ovikelloa aletaan rimputtaa niin maan penteleesti!!
...Krista Kiuru vyöryy sisään puoliväkisin punaisen kiukun voimalla ja alkaa mesomaan ja huutamaan... Kuinka sinä kehtaat saunoa kun vihervasemmistofemmarit nimenomaan kielsivät saunomisen!!!
Ei näitä varoituksia kannattaisi antaa. Nyt nämä uhmaikäiset ihan tahallaan sitten kuluttaa sitä sähköä. KuN mInUlLa oN oIkEus.
Älä tee sitä! Seuraukset voivat olla arvaamattomat