Lue keskustelun säännöt.
Voi luoja, millanen aihe Dr Philissä, ihan tuli paha olo!!
14.11.2006 |
Käsiteltiin synnytyksen jälkeistä masennusta, ja äidit kerrtovat mitä kaikkea he tahtoisivat tehdä lapsilleen(kiduttaa/tappaa/paloitella)... siis ihan käsittämättömiä juttuja :(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla