Mies kiinnostunut vai ystävällinen?
Tunnen töiden puolesta miehen jonka kanssa olemme omasta mielestäni lähentyneet vähitellen ja viime viikkojen aikana mielestäni selvästi - toki voin kuvitella koko jutun. Alkuun puhuimme pelkästään töistä, sitten aloimme puhua enemmän ja enemmän harrastuksista, elämästä yleensä yms. ja nykyään puhumme pääasiassa kaikesta muusta kuin työstä. Mies tuntuu keksivän asiaa tikusta ja pitkittävän seurassani oloa - viihtyy helposti pari tuntia seurassani joka kerta. Alkuun oli vakavampi ja asiallinen, nykyään katselee paljon silmiin ja hymyilee lähes koko ajan. Olemme nähneet vain töiden takia tai niiden varjolla (välillä mies on sopinut työtapaamisen mutta olemmekin vain jutelleet niitänäitä). Nyt näin miestä vapaalla yllättäen ja mies pyysi kahville ja viihtyi taas pari tuntia jutellen. Mies myös toi minulle pienen joululahjan. Ensi viikolla näemme taas töiden ohella. Mahtaako mies olla vain mukava vai kenties kiinnostunut? Itse olen umpi-ihastunut mieheen, en ole koskaan kokenut mitään tällaista ketään kohtaan, vaikka ikää kuitenkin on lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä. Mies on minua jonkin verran vanhempi ja valitettavasti naimisissa (lapset jo aikuisia, nuorin muuttamassa juuri kotoa). Tästä lopusta saan varmasti kuraa niskaani. Olen yrittänyt ohittaa miehen mutta en todellakaan ihastu usein ja tämän miehen kanssa oleminen vain on jotain sellaista mitä en kykene ohittamaan. Mitään sivusuhdetta en halua, loppuelämän suhteen voisin kuvitella. En aio itse tehdä mitään ellei mies etene. Mutta mistä kohteliaisuuden ja ihastumisen sitten erottaa?
Kommentit (29)
Uskon muehen olevan kiinnostunut, mutta tiedän kokemuksesta, että ukkomiehen kanssa tuhlaantuu helposti useampi vuosi, kun he vasta miettivät eroa. Jos edes koskaan eroavat. Sudän siinä vain särkyy...
Tiedän että 99 % ei eroa. Jos miehellä olisi pieniä lapsia niin pysyttelisin kaukana. Mutta nuorin tosiaan kirjoittaa nyt keväällä ylioppilaaksi ja on sitten muuttamassa kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet arvostavat suoraa puhetta, mutta näin outoina metoo-aikoina ei monikaan uskalla tehdä itse aloitetta. Puhu miehelle ja kerro mitä tunnet. Mikä on pahinta mitä voi muka tapahtua? Vaikka mies ei olisikaan sillä tavalla kiinnostunut (kuulostaa siltä että todellakin ON kiinnostunut), niin hän olisi silti imarreltu.
Olen itse mies ja ihastunut naispuoliseen työkaveriin (ei ole varattu), ja painiskelen saman asian kanssa.
Mä taas oon nainen ja ihastunut miespuoliseen työkaveriin. Uskoakseni tunne on molemminpuolinen, mutta oon vaan armottoman ujo enkä varmaan uskalla tehdä aloitetta. Ymmärrän kyllä miehiäkin näin metoo-aikana eli pitäisi sitten rohkeasti vaan itse ottaa se eka askel.
Moni mies on sanonut ettei uskalla tehdä aloitetta varsinkaan töissä jottei saa syytettä ahdistelusta.
Yleensä kukaan ei loppujen lopuksi eroa. Saattavat tapailla ja mennä sänkyyn, mutta sitten kun eron hetki tulisi, tuttu ja turvallinen houkuttaa. Yleensä myös on yhteistä varallisuutta ja oma koti. Joten harva on valmis luopumaan kaikesta.
Salasuhteesta alkaneet suhteet harvoin kestävät. Lisäksi ihmiset suhtautuvat huonosti.
Olet ollut yliasiallinen ja rohkaissut miestä?
🤪
Sattumoisin olivat myyneet talonsa pois vähän aikaa sitten ja muuttivat vuokralle, yhteistä isompaa omaisuutta ei enää ole.
Vaikka itse sanon, niin olen hoikka ja varsin hyvännäköinen, avoin ja hymyilen paljon. Monet miehet ihastuvat minuun vaikken varsinaisesti rohkaise. Itse vain en yleensä koskaan ihastu. Tämän miehen huomaan olevani vielä tavallista iloisempi sillä pelkkä hänen läsnäolonsa saa minut onnelliseksi.
🤣🤣🤣🤣rehellinen. Onko rehellinen lapinmies.miksei sitten kerro vaimolleen.
Hanki elämä.koita tehdä töitäkin välillä. Älä ajattele pillusi kautta.