Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VINKKI lihaville..painonpudotuksesta!

Vierailija
14.11.2006 |

Jättäkää nyt helvetissä ne karkit, sipsit, limpparit ja muut varmasti lihottavat ruuat ostamatta ja käykää joka ilta juoksemassa 5km!! Ei VOI olla kovin vaikeaa ja varmasti paino putoaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantie on valaisematon ja LIUKAS! Muuten varmasti hyvä ja pätevä neuvo. Juokseminen ihan äkkiseltään voi olla vähän liian rajua, mutta ehkä vähitellen pystyis juoksemaankin koko 5km.

Vierailija
2/12 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jättäkää nyt helvetissä ne karkit, sipsit, limpparit ja muut varmasti lihottavat ruuat ostamatta ja käykää joka ilta juoksemassa 5km!! Ei VOI olla kovin vaikeaa ja varmasti paino putoaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

käykää joka ilta juoksemassa 5km!!

Vierailija
4/12 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitäpaitsi kovin moni ylipainoinen jaksa juosta viittä kilometriä. Suurin osa normaalipainoisistakaan ei jaksa liikkua kuin pari kilometriä eikä sitäkään juoksemalla...

Vierailija
5/12 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään että paino putoisi..nivelet paukkuu..so what!

Vierailija
6/12 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku sanot " En mä syö mitään lihottavaa, vaan vähäkalorista ruokaa mutta liian paljon. Lisäksi liikun kyllä joka päivä reilusti yli sen 5km."

niin ootko silti ylipainoinen?? Miten se on mahdollista? Onko ylipaino tullut joskus, kun et pystynyt liikkumaan tai söit liikaa? Vai onko sinulla jokin aineenvaihduntasairaus? Muutoin en pysty tätä käsittämään...

Vierailija
7/12 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ap kanssa täysin samaa mieltä..ei se ole sen kummempaa kuin vähentää ruokaa ja lisätä liikuntaa!! Ja varsinkin makeat ja rasvaiset kokonaan pois ruokavaliosta!

Vierailija
8/12 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiohän kukaan olekaan muuta väittänyt, mutta jos ylipainoa on semmoiset 20-40 kg:a, niin ei taida olla hyvä asia ensin alkaa liikkumaan JUOKSEMALLA 5 kilometrin lenkkejä!?

Vierailija
9/12 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla, en syö lihottavia herkkuja. Nykyään en ehdin lenkille, mutta ennen lenkkeilin joka päivä ja silti lihoin. Minulla tosin varmaan on aineenvaihdunta sekaisin, sillä olen kärsinyt syömishäiriöistä lapsesta asti, ja kun relasin syömisten kanssa, aloin lihoa. Mutta siis, normaalilla, ns. terveellisellä kotiruoalla voi lihoa, ja voi lihoa, vaikka liikkuukin.

Vierailija
10/12 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laihtua ja laihtuukin täysin ilman liikuntaa.

Jos et syö enemmän kuin kulutat, laihdut. Esim. itse olen ollut käytännössä liikkumatta viimeiset 5 kk, mutta silti laihtunut 5 kg oikealla ruokavaliolla. Liikunta toki auttaa ja kiinteyttää. Liikunta myös lisää (valitettavasti) ruokahalua.

Vierailija
11/12 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut lenkkeilyn viime kesänä, ja oma kokemukseni on että syön vähemmän kun aiemmin. Käyn lenkillä iltasella kun mies on tullut töistä, syön suht vähän ruokaa ennen lenkkiä, että jaksaa juosta, ja pariin tuntiin lenkin jälkeen ei mikään maistu ja kohta onkin nukkumaan meno, joten vähemmän tulee syötyä.

Loukkaisin nilkkani, ja olin pari viikkoa lenkkeilemättä ja taas tuli syötyä enemmän ja jotenkin teki enemmän mieli kaikkia herkkuja.

Jos et syö enemmän kuin kulutat, laihdut. Esim. itse olen ollut käytännössä liikkumatta viimeiset 5 kk, mutta silti laihtunut 5 kg oikealla ruokavaliolla. Liikunta toki auttaa ja kiinteyttää. Liikunta myös lisää (valitettavasti) ruokahalua.

[/quote]

Vierailija
12/12 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan yleisesti: jos on reilusti ylipainoa, juokseminen on PAHINTA, mitä voi tehdä! Uinti, pyöräily, kävely... jotain, mikä ei rasita niveliä. Sinä neropatti, joka tokaisit " so what" nivelien paukkumiseen, olet melko hölmö. Siinähän sitä varmasti laihtuu, kun rikkoo paikkansa, ehkä lopullisesti.

Ja vastoin yleistä harhaluuloa, KAIKKI ylipainoiset eivät mässää herkkuja koko ajan. Sillä ihan tavallisellakin ruualla saa itsensä paisutettua massiivisiin mittoihin.

Ja henk. koht. totean, että kuulun juuri näihin itsensä ruualla lihottaneisiin. Ei meillä ostella herkkuja, päinvastoin! Ostoskärrysämme on paljon vihanneksia, maito on rasvatonta, leikkeleet kalkkunaa, leipä ruista... Meillä kun lapset syö tosi terveellisesti. Kyllä siinäkin kilot kertyy, kun joka ilta lasten nukkumaan mentyä kasaa voileipiä eteensä tai syö maukasta ruokaa luonaalta. Nuo kaikki on niitä turhia kaloreita, syön ilman nälkää.

Liikunta olisi kivaa, sitä on vain täysin mahdotonta harrastaa joka ilta, tai edes joka päivä. No, päivittäin tulee toki hyötyliikuntaa lasten kanssa, mutta lisää kaloreita kuluisi tehokkaammalla liikunnalla. Meillä kaikilla kun ei vain ole sitä hoitajaa lapsille useita kertoja viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän