Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen NIIN katkera kaikille joilla on lapsia. ov

Vierailija
14.11.2006 |

Meille ei ole omaa siunaantunut. Tunnen vihaa ja katkeruutta joka kerta kun kuulen vauvauutisia tai kun näen raskaana olevan naisen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun väsyttää ja vituttaa, niin olen ajatellut juuri niin!

16 voi vetää pullat väärään kurkkuun nyt ihan rauhassa;)

Oikeasti, kyllä sekin on outoa, jollei ihmisellä ole muka koskaan mitään negatiivisia ajatuksia ja jos vielä saa tuollaisen kohtauksen, kun jollain muulla on.

Sinun kirjoituksesi laittoi kylmät väreet selkääni, huhhuh...

Vierailija
22/27 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun töissä näki jatkuvasti huonosti kohdeltuja tai hylättyjä lapsia, että miten noi on ansainnu lapsen ja minä en.

oli aika jollon en voinu olla vauvojen kanssa samassa tilassa ollenkaan, se vain sattuui liikaa.

vihdoin saimme lahjan eli pienen pojan ja se helpotti tottakai

ymmärrän sinua ap ja toivon sinulle mahdollista onnea vauvan suhteen tai sitten onnelista elämää niin että ette saa lasta vaan löydätte jostain muusta sisältöä elämään

voimia jaksamiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäsi muodostuu ajatuksistasi, eli jos ajatuksesi ovat katkeria, on elämäsikin sellaista. Se on itse asiassa hyvin yksinkertaista ja selkeää. Eikö ennemminkin kannattaisi iloita jokaisesta lapsesta ja raskaudesta, sillä me kaikki ihmiset olemme yhteydessä toisiimme. sitä paitsi, mistä tiedät vaikka kohtaamasi " maha" olisi hoidoilla aikaan saatu? Toivotan sinulle parempia ajatuksia - se koituu sinun omaksi parhaaksesi.

Vierailija
24/27 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin yhteen toiseen tätä viistävään aloitukseen

eli toivottavasti pääset katkeruusvaiheen yli pian ja ymmärrät, että toisten lapset eivät ole sinulta pois. Ymmärrän saman kokeneena, että isojen mahojen ja pienten vauvojen näkeminen voi satuttaa syvälle sisimpään, mutta silti ne eivät vaikuta siihen, mitä sinulla on tai ei ole.

Toivottavasti teillä onnistuu vielä joskus tai jos ei, niin saisitte muulla lailla onnea ja sisältöä elämäänne.

Vierailija
25/27 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin lapsettomuudesta pitkään. Nykyisen miehen kanssa yritettiin seitsemän vuotta ennen kuin yllätyksenä tärppäsi. Mutta kyllä minusta olikin kasvamassa aikamoinen katkera ja ilkeämielinen akka.

Nyt tuntuu kuin olisin vihdoin kasvanut aikuiseksi, ihan on ihmismäinen olo. Vauva tuo kauhean ison muutoksen. Ja minä luulin, että en varmasti ikinä saisi kokea tätä. Tää äitiys on ajoittain helvetin rankkaa, sitä tottuu pärjäämään neljän-viiden tunnin unilla. Omaa aikaa ei enää ole, no iltaisin on pari tuntia, mutta silloin siivoilen huushollia. Joskus olen ollut niin väsymyksestä sekaisin, että olen unelmoinut niistä ajoista ennen kun vauva tuli taloon. Kuinka ihanaa oli kun pystyi nukkumaan puolillepäiville. Sitten muistan miten se oikeasti oli, yksinäistä ja tuntui siltä, että oli liikaa vapaata aikaa, oli helppo laiskistua ja roikkua netissä melkein koko päivä tylsistyneenä. En kaipaa niitä aikoja oikeasti.

Minäkin olin niin katkera, että olin turta ja tyhjä. Unohdin koko asian joskus viikkokaupalla, kun oli kiirettä, tai rahaa matkustella ja ostella kaikkea kivaa. Sitten tuli taas jutuksi miehen kanssa, että sitten kun meillä on vauva tehdään sitä ja tätä. Pahinta oli ne kyselyt, että milloinkas te aiotte lapsia alkaa tekemään, ja kun ne tyrehtyi niin sitten ihmiset alkoivat luulemaan, että me emme olleetkaan lapsirakkaita, eikä siis haluttukaan lapsia. Ikinä en jaksanut selitellä, kukaan ei kuitenkaan olisi ymmärtänyt. Tsemppiä ap *****.

Vierailija
26/27 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei ole sellaisia siunaantunut. Vihaan kaikkia omakotitaloissa asuvia mersun omistajia.

Vierailija
27/27 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tosiasiassa en ole katkera vaan olen tajunnut, etten voi saada kaikkea mitä haluan, mutta voin olla silti onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi