Mitä laitatte päälle pikkujouluihin?
Mietin just tässä, ostaisko Vero Modan 35 euron mustan ihan kivan mekon (on vaan vähän pitkä, yli polven) vaiko lähtiskö oikein kunnolla ostoksille, jos löytyis jotain hienompaa... Mitähän tuon kanssa sitten laittais harteille?
Kommentit (11)
en ole koskaan ollut pikkujouluissa, eikä sellaisia ole tänäkään vuonna.
Minä laitan Vero Modan mustat farkut sekä söpön kerman värisen topin, jossa kultaisia koristuksia, röyhelöä ja sellaista. Juuri ostin nuo sieltä.
olen vähän ylipainoinen (167/67) ja allit eivät siis ole esittelykunnossa ;)
Niin...ja mitkä pikkujoulut? Olen 30 ja ollut eläissäni yksissä pikkujouluissa=(
vaan se miten ne sijoittuu kroppaan.
Itse olen lihonnut yli 10 kiloa, ja mulle mahtuu samat pillifarkut kuin 10 kiloa sitten, mutta makkarat pursuaa vyötäröltä. Paino on tullut siis keskivartaloon=(
huivi? antakaa ideoita, mitä laitatte/laittaisitte? ja kyseessä työpaikan pikkujoulut, ei mitkään erityisen juhlavat.
mutta kuka hullu sitä nyt tarkenee joulukuussa jossain isossa ravintolasalissa ilman hihoja... Bleiserit ym. taas ei kuulu mun juhlalookiin. ;-)
an läpikuultavan ison huivin (samaa sävyä kuin se topin printti)...Sitä voi sitten pitää ruokapöydässä harteilla ja tanssilattialla olla ilman. Kyllä meidän firman pikkujouluissa ainakin usein on naiset hihattomissa topeissa pikkujouluissa. Jotain huivia sitten usein näkyy harteilla (bolerot ja jakutkin vähän 90-lukua).
Vähän vielä harkitsen, laitanko nuo suorat mustat housut vai mustan kuudesta kappaleesta tehdyn, alaspäin vähän kelloontuvan, mutta lanteilta kapean vähän alle polvimittaisen hameen. Olen pienikokoinen ja siro, joten vartaloa ei tarvitse miettiä. Kumman te laittaisitte, housut vai hameen?
Mutta jos en olisi raskaana niin laittaisin ehdottomasti pikkumustan, perinteisen pikkujouluasun! Niitä saa erilaisia; on juhlavaa, vähän arkisempaa, on paljastavampaa jne....Sen kanssa joku kiva kaulakoru ja korkkarit.
Kerrankin kun saa pukeutua upeasti niin ehdottomasti mekko!
sitten on vielä mietinnässä mitä topin päälle, ehkä huivi, käsivarsiani inhoan, vaikken niin kovin pyöreä ole.
tai sitten mustat housut ja jotain,mutta mitä? oon ylipainoinen ja kaikki vaatteet on nykyään niin pientä kokoa