Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki pettävät puolisoaan humalassa?

Vierailija
31.10.2006 |

Mietityttää..

BB:ssä Olli vannoo selvinpäin rakkauttaan kihlattuunsa.

Kännissä kihlattu unohtuu ja sit suudellaan ja nukutaan toisten kanssa.

Onkohan kuin yleistä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa reippaat kymmenen vuotta ja humalassakin silloin tällöin. Enkä ole edes suudellut tuona aikana toista miestä (en sen puoleen naistakaan).

Hyvät perustelut sulla ap!

Vierailija
2/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan _kysymys_ että kuinkahan yleistä tuo on.

Tuli tuosta Ollin sekoilusta mieleen..

Kummatkohan pettävät enemmän..

Miehet vai naiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskään ei ole pettänyt (naamasta näkyy heti jos valehtelee) tanssittanut muita naisia mutta siinä se on ollut... eikä se ole pettämistä...

Vierailija
4/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kerran ollut tilanteessa, jossa olisi ollut mahdollisuus vaikka mihin - eli olin humalassa, mies matkoilla, mies tosi kiinnostava jne. Mutta valinta oli MINUN, yksin minun. Tiesin, että nyt minun pitää lähteä kotiin.

Yhdessä 17 vuotta.

Vierailija
5/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut 13 vuoden yhteiselon aikana monia kertoja viihteellä ja humalassa, kerran jopa meni niin överiksi että poliisi kielsi fillaroimasta, kun olin liian humalassa ja toi maijalla kotiin - mutta vieraiden vikittelyyn en ole ikinä langennut. Kyllä mä kännissäkin muistan, kuka on mun mies.

Vierailija
6/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni emme juo alkoholia koskaan ja kyllähän nyt jokainen järkevä ihminen joka tapauksessa lopettaisi alkoholin käytön siihen paikkaan, kun huomaisi, että moraali alkaa löystyä. Mutta erityisen helppoa siis näin raittiina :)

Vierailija
7/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uunoilen kyllä humalassa takuuvarmasti joka kerta niin tonnilla, että kovasti olen harkinnut, että lopetan juomisen kokonaan... mutta kyllähän ihmiset pettävät puolisoaan ja onhan se helpompi ainakin sanoa " että tein se vain siksi, koska olin humalassa" ...

Vierailija
8/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla kyllä löystyy moraali kun on oikea ympäristö ja promillet.

Onkohan se ihmisestä kiinni (fyysisistä ominaisuuksista=miten alkoholi vaikutta aivoihin tms) vai johtuukohan jostain traumasta, tai omasta ongelmasta jota en ole tiedostanut.

Harmillista. No onneksi sitä alkoholia ei tarvitse ottaa.

Vierailija
9/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalatila on vain tekosyy sille, että tekee jotakin, mitä

oikeasti haluaisi tehdä myös selvinpäin.

Vierailija
10/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim itse saatan mennä niin " tiedottomaan" tilaan, etten todellakaan tajua mitä teen.

Olen jättänyt sellaisen teiniriekkumisen jo taakseni, ja luulin päässeeni siitä kokonaan eroon, kunnes pari viikkoa sitten jouduin juhlistamaan ystävän synttäreitä. En ollut juonut olutta pitkiin aikoihin ja silloin kokeilin sitä ekaa kertaa taas...

Jossain vaiheessa vain meni taas naps, ja käytös muuttui ihan erilaiseksi, ja olen iloinen että pääsin kotiin! Kuulin kyllä juttuja ja hävettää vieläkin! Huoh!!! Olin jo saanut nihkeilijän maineen, mutta oivoi..

Vierailija
11/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ei haluaisi tehdä mistään hinnasta selvinpäinkään.

Moni sanoisi minua huoraksi, kun tietäisi miten monen miehen kanssa harrastin seksiä ennen aviomiestäni. Nyt 10v. ollaan oltu yhdessä ja uskollinen olen ollut ja tulen olemaan. Tilaisuuksia olisi ollut mutta ei kiinnosta muut.

Ihmiset jotka pettävät kärsivät huonosta itsetunnosta ja selkärangattomuudesta.

Vierailija
12/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on muuten huono itsetunto, viitaten kakkosen viestiin. Niin huono itsetunto, että en halua menettää nykyistä parisuhdettani, koska en usko, että ikinä voisin löytää vastaavaa.

Vierailija
13/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskon, että jotenkin kun tietty promilleraja ylittää, niin joku " sisäinen" minä tulee esiin ja mokailee, kun arkielämässä olen kiltti, rauhallinen, hiljainen, sivistynyt ja yksin (ei mitään fyysisiä seksijuttuja tms).

Vierailija
14/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida haluta oikeasti olla tuollainen mikä selvinpäin olet. Haluaistko syvällä sisimmässäsi olla vähän räväkämpi muttet anna itsellesi lupaa , muuten kuin pienessä tuubassa?

T. Nro 3

Vierailija
15/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olen aina valittanut (:)), niin minulta loppui (villi) nuoruus hieman kesken, ja nyt olen vain tottunut tähän " tylsään" arkielämään (mikä on ihan ok, mutta..).

Myös nuorempana minulla oli ongelmia alkoholin vaikutuksen kanssa (menin aina hyvin helposti liian sekaisin, enkä jälkeenpäin muistanut koko illasta mitään).

Kuitenkin asiat joita sitten teen humalapäissäni, ovat sellaisia joita tykkään tehdäkin periaatteessa (tanssia villisti, olla keskipisteenä ja esitellä itseäni jnejne), mutta en ihmisten edessä ja tässä elämässä, ja siellä (paikallinen baari) missä sitä tulee sitten tehtyä. :)

Eli nyt vain tuudittautumaan jälleen tähän turvalliseen perhe-elämään. Jatkan valitusta tylsyydestä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme