Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on ensimmäinen sote-viikko mennyt?

Vierailija
04.01.2023 |

Itselläni työ sujuu, mutta tietty epäusko nakertaa. Systeemi on vieläkin epäselvä, eikä tilalleni ole edes tuuraajaa.
Siivooja.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kiinnosta tuuraako joku vai ei. Ei ole uudistus vaikuttanut, vielä. T. Laitoshuoltaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Kiireelliseen soittopyyntööni ei ole vastattu, vaikka viestissä sanottiin, että vastataan noin tunnissa. On kulunut 35 tuntia 15 min!

Vierailija
4/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kiinnosta tuuraako joku vai ei. Ei ole uudistus vaikuttanut, vielä. T. Laitoshuoltaja

Miksi ei kiinnosta?

Vierailija
5/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sairastuisin, en todennäköisesti saisi ketään kiinni. Joku iso pomo on jossain, on ollut kerran yhteydessä ex-pomooni.

Mistään muusta kuin netin salasanoista ei ole saanut tietoa. Oli perhanan hankalaa saada ne toimimaan palomuurien ym. takia.

Työni on sellaista, että siihen olisi voinut lähettää jonkun asiosta tietävän pääkallonpaikalta tai jättää sen kaupungille.

Nyt odotan lähinnä kevättä, kun on ehkä mahdollista päästä entiselle työnantajalle. Työpisteeni on tuttu, mutta pidemmän päälle epäterveellinen. Minulla on hyvä syy poistua.

Ap

Vierailija
6/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään kun en ole ollut töissä.

Vierailija
7/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten väliä kunhan palkka tulee ajallaan ja oikein. Siitäkään ei voi varma olla.

Vierailija
8/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonotellessa

t. sairas

Vierailija
9/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvinhän tuo on näemmä mennyt: https://yle.fi/a/74-20011507

Vierailija
10/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa raapaista kuin hallinnollista pintaa.

Käytännön työjärjestelyt on myllerryksessä mm. sosiaalialalla.

Iso toimija johon minä ja 5 muuta sulautettiin, jätti joulukuussa tonttinsa hoitamatta. Pari viimeistä viikkoa mentiin henki kurkussa ja haalittiin työaluetta, vaatekaappia, tarvikkeita jne jne kasaan.

Ap

Vierailija
11/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kiinnosta?

En kanna töitä kotiin. Kun olen kotona, en mieti töitä. Jos olen sairas, en mieti miten siellä töissä nyt menee.

Vierailija
12/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa raapaista kuin hallinnollista pintaa.

Käytännön työjärjestelyt on myllerryksessä mm. sosiaalialalla.

Iso toimija johon minä ja 5 muuta sulautettiin, jätti joulukuussa tonttinsa hoitamatta. Pari viimeistä viikkoa mentiin henki kurkussa ja haalittiin työaluetta, vaatekaappia, tarvikkeita jne jne kasaan.

Ap

Siis sen yhden "ison toimijan" siivouskaappien ja moppien sekoittelu sotkee koko soten?

Vierailija
13/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs tavoin asiat olivat paremmin ennen sotea? Käsittääkseni ei ole vielä tässä kohtaa merkittävää eroa suuntaan tai toiseen.

Vierailija
14/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirhassa näin työntekijän kannalta ihan paskasti. Läheskään kaikki eivät ole saaneet tunnuksiaan, vaikka piti saada joulukuun alkuun mennessä. Hr-työpöytä ei toimi ja monet tiedot ovat väärin. Ei ole tietoa henkilöstösihteeristä, kuka nuo korjaisi. Kännykkässä ei toimi mikään ja etänä ei pysty työskentelemään.

Vierailija
15/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kiinnosta?

En kanna töitä kotiin. Kun olen kotona, en mieti töitä. Jos olen sairas, en mieti miten siellä töissä nyt menee.

En miettisi itsekään, jos asiat olisivat kunnossa.

Minulla ei ole varaa siihen, että homma kusee. Toisaalta jos se tekee niin, vika ei ole minussa. Teen sen mitä voin ja lähden jos muutosta ei tule.

Tällä hetkellä ei ole tietoa edes tavaran tilauksista.

Vierailija
16/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirhassa näin työntekijän kannalta ihan paskasti. Läheskään kaikki eivät ole saaneet tunnuksiaan, vaikka piti saada joulukuun alkuun mennessä. Hr-työpöytä ei toimi ja monet tiedot ovat väärin. Ei ole tietoa henkilöstösihteeristä, kuka nuo korjaisi. Kännykkässä ei toimi mikään ja etänä ei pysty työskentelemään.

Ala järjestää, tai muuten palkkapäivänä on vielä pahempi kaaos. Älä oleta, että muut hoitavat mitään kuntoon. Jos et voi tehdä omaa työttäsi, tee jotain tekemättä muuten jäävää työtä sen ajan, mitä muuten odottaisit tyhjänpanttina.

potilas, joka ei saa hoitoa

Vierailija
17/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs tavoin asiat olivat paremmin ennen sotea? Käsittääkseni ei ole vielä tässä kohtaa merkittävää eroa suuntaan tai toiseen.

Selkeä, sopivan kokoinen organisaatio missä asiat toimivat.

Nyt ollaan käytännössä tyhjän päällä.

Vierailija
18/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala järjestää, tai muuten palkkapäivänä on vielä pahempi kaaos. Älä oleta, että muut hoitavat mitään kuntoon. Jos et voi tehdä omaa työttäsi, tee jotain tekemättä muuten jäävää työtä sen ajan, mitä muuten odottaisit tyhjänpanttina.

potilas, joka ei saa hoitoa

Ei meilläkään tapahtunut mitään ennen kuin aloin vaatia. Pomot odottivat, että joku tekee jotain. Ei tehnyt.

Ap

Vierailija
19/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeä, sopivan kokoinen organisaatio missä asiat toimivat.

Nyt ollaan käytännössä tyhjän päällä.

Siis neljässä päivässä kaikki on sekaisin, sitäkö yrität väittää?

Vierailija
20/47 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhautunutta porukkaa oli tänään teamskokouksessa toimimattomien tunnusten kanssa. Itsellä ei vielä juuri eroa entiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä