Onko naisia jotka ei hyväksy miesten välistä seksiä?
Onko naisia jotka ei hyväksy miesten välistä seksiä tai homoutta ollenkaan?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset sitten nauraa homoille?
Niin missä ne nauraa?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan homojen seksille naura vaan joidenkin homojen (ei kaikkien) manöövereille nauran jos naurattaa kun ovat kuin kanoja. N25
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti on miljoonia naisia maailmassa jotka ajattelevat, että homo on vässykkä joka pelkää oikeita naisia, ei osaisi tyydyttää naista vaan suostuu mielummin imemään toisen munaa ja muuta vammaista. Ihan se haiseva naisen lortoke olisi joku maailman ihanin palkinto kaikille miehille.
T. hetsku-Jake
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti on miljoonia naisia maailmassa jotka ajattelevat, että homo on vässykkä joka pelkää oikeita naisia, ei osaisi tyydyttää naista vaan suostuu mielummin imemään toisen munaa ja muuta vammaista. Ihan se haiseva naisen lortoke olisi joku maailman ihanin palkinto kaikille miehille.
T. hetsku-Jake
Maailmassa on niin paljon ihmisiä että tyhmät mielipiteet ei kesken lopu. Molemmat sukupuolet ansioituu tässä. Toivon silti ettei minua lueta heidän joukkonsa vain koska minulla on sama sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Minusta homot on symppiksiä. Tykkään.
Symppiksiä? Vähän niinkuin jossain valmiiksi nauretussa amerikkalaisessa sitcomissa? Silleen kivoja, harmittomia ja vähän hassuja ja pukeutuvat lähes aina matchaaviin pyjama-asuihin?
Homot ovat ihan tavallisia ihmisiä kaikkine hyvine ja huonoine puolineen, vikoineen ja hyveineen, ja tuskin haluavat olla joitakin "symppisoletettuja" vain siksi että sattuvat olemaan homoja.
Ovatko heterot epäsympaattisia, koska eivät satu olemaan homoja? No ei. Ihan vaan ihmisiä.
Mitä väliä sillä on hyväksyvätkö naiset vai eivät. Mitä ne muka voivat tehdä rangaistukseksi? Pihdata vai?
Onko. Eikö tämä ole sama, sama kuin kysyisi jostain naisten välisestä joltain mieheltä? Eikö=evvk asia.
Vai onko joku, perustavan laatuinen ongelma, siinä?
Kun ko.asia=evvk ketään (omilla aivoilla ajattelevia).
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on hyväksyvätkö naiset vai eivät. Mitä ne muka voivat tehdä rangaistukseksi? Pihdata vai?
Jotkut naiset voi pitää sitä luonnottomana miesten välistä seksiä.
Tein tämän mielenkiinnon vuoksi, tämän kyselyn.
Monethan ihmiset sanoo lähes kaikki että eivät hyväksy missään nimessä pettämistä ja eikä pettäminen ole milloinkaan okei. Silti sitä tapahtuu tilastojen mukaan joka kolmas suomalainen on pettänyt kumppaniaan. Monet naiset kyllä sanoo että hyväksyvät mutta onko todella näin?
T AP N34
Sitä tuskin tällä palstalla saat selville, jos ylipäätään missään. Kyselytutkimukset harvoin ovat täysin luotettavia ja tämän palstan otos on vähintäänkin epäedustava. Sitä paitsi luultavasti suurin osa vastaajista on miehiä.
Tekoja ja hyväksyntää ei kannatakaan rinnastaa, ihan varmasti jokainen meistä on elämänsä aikana syystä tai toisesta tehnyt asioita joita ei hyväksy ja joita katuu.
Sellaista asiaa ei olekaan jonka kaikki hyväksyisivät, ja ihmisillä on lukuisia syitä kertoa muunneltua totuutta. Joskus todellinen mielipidekin riippuu ihan siitä miten kysymyksen esittää. Kunhan enemmistö haluaa meille kaikille yhtäläiset oikeudet, yhteiskunnan pitäisi kestää ne pienet soraäänet seassa mitä väistämättä aina on.
Omasta puolestani voin sanoa että koska olen itse nainen ei homojen puuhat kauheasti minua kosketa. Heidän tekemiset ei ole minulta pois, toivottavasti itse kukin meistä saa elää onnellisen, omannäköisen elämän
(Naapurissani asustaa muuten homopari ja he ovat todella mukavia).
Tuskin he minun tai kenenkään muun hyväksyntää tarvitsevat. Koko kysymys muutenkin typerä, enhän minäkään tarvitse kenenkään hyväksyntää omalle seksuaalisuudelleni niin kauan kuin en ketään satuta.
Noi ovat otta mitä sanotte mutta ihmiset myös vastustaa eri asioita vaikkei suoranaisesti koske heitä ollenkaan niin miehet kuin naiset ja tottakai tohon kyselyn tulokseenki pitää aika varauksella ottaa. AP
Eiväthän naiset yhtään hyväksy sitä, että meillä miehillä on seksiä edes toisten miesten kanssa. Naisten mielestä mitään seksiä ei saisi olla olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän naiset yhtään hyväksy sitä, että meillä miehillä on seksiä edes toisten miesten kanssa. Naisten mielestä mitään seksiä ei saisi olla olemassa.
Voi kyllä saa. Kaikilla keskenään tasa-arvoisilla, kuten lakikin sen määrittelee.
Vielä kun pääsisi luvalla katsomaan, miten miehet keskenään hoitavat homman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä saa. Kaikilla keskenään tasa-arvoisilla, kuten lakikin sen määrittelee.
Vielä kun pääsisi luvalla katsomaan, miten miehet keskenään hoitavat homman.[/quoteOih ihana 😍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun pääsisi luvalla katsomaan, miten miehet keskenään hoitavat homman.[/quoteOih ihana 😍.
Fantasiani: 2 miestä 69:ssä ja muutenkin tuotteella lähekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fantasiani: 2 miestä 69:ssä ja muutenkin tuotteella lähekkäin.
*tunteella.
Ei ole minulta pois.