Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri loukkaantui kun pyysin, ettei lähettelisi enää roskapostia

Vierailija
14.11.2006 |

Hitto, kaikenmaailman kiertokirjeita ja kikkelinkuvia kymmenittäin viikossa ja 10Mt: n postilaatikkoni on aina ihan jumissa ja tukossa. Lähetin hänelle sähköpstia, jossa ystävällisesti pyysin (ja perustelin), että ei enää lähettelisi niitä/ tai ainakin vähentäisi niiden lähettelyä. Kerroin myös suoraan, että varsinkaan kikkelikuvat ei kiinnosta pätkääkään.

Nyt en ole viikkoon kuullut hänestä mitään; ei viestin viestiä/ sähköpostia, ei vastaa puheluihin eikä soita itse takaisin. Naurettavaa!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaveri lähetteli koko ajan enkeliviestejä. Mieheni viritti sähköpostiini toiminnon, joka heitti roskiin samantien meilin, jossa esiintyi sana enkeli/ enkelit /angel /angels. Eipä tarvinnut kärsiä niistä hihhuliviesteistä, enkä joutunut pahoittamaan kaverini mieltä.

Vierailija
2/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata blokata. Voi lähettää jotain asiapostiakin.

Jos suuttuu niin anna suuttua. Ei teillä kai kovin hyvin voi mennä, jos tuollaisesta suuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun kaveri lähettää väh. 10 roskapostia päivässä, en koskaan lue niitä ja poistan samantien..tosi ärsyttävää, jos vaikka on ollut kauan pois konellta, niin sähköposti on ihan jumissa kun on tullut sata paskapostia..

Vierailija
4/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos otatte gmailista sähköpostiosoitten, kaveri ei ikipäivänä saa lähetettyä niin paljon postejaan, että tukkeutuisi.

Vierailija
5/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti nuo kiertokirjeet on ihan p***

Vierailija
6/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta mun kaveri lähettää väh. 10 roskapostia päivässä, en koskaan lue niitä ja poistan samantien..tosi ärsyttävää, jos vaikka on ollut kauan pois konellta, niin sähköposti on ihan jumissa kun on tullut sata paskapostia..

Miten joku viitsii ja ilkeää lähettää tuollaisia määriä sontaa?

Vierailija
7/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps :DDD

Vierailija
8/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis blockannut tämän henkilön viestejä kokonaan, vaan vain ne viestit joista löytyi sana enkeli eri muodoissa.

Taitaa taas luetun ymmärtämine olla vähän hakusessa.

Vierailija
9/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja sitte vielä nämä. " Lähetä tämä takaisin minulle, että tiedän että olet ystäväni" No en takuulla lähetä!!! Nih! :)

Kasi

Vierailija
10/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin olen siivonnut mappini! ap

Vierailija
11/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo gmail on sen kokoinen, että ei mene jumiin, vaikka olisit monta viikkoa koneella käymättä.

Vierailija
12/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuo gmail on sen kokoinen, että ei mene jumiin, vaikka olisit monta viikkoa koneella käymättä.

En nimittäin halua maksaa sähköpostista. Nykyinen olisi ihan toimivan kokoinen, jos.....

ap

Vierailija
13/15 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

gmail on ilmainen

Vierailija
14/15 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
15/15 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku lähettelee tusinan verran kikkeli kuvia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi